JUNI 2008 STOPPERS!!

Hallo allemaal,

Zo wij hebben ook weer eens wat afgeklust om de dag zelfs  ha ha ha. Dat was weer eens wat anders   dan 1x in de maand na mijn 1ste zwangerschap. Vind het ook weer heerlijk geen condooms meer!  

Ben benieuwd of het raak is! mijn eerste dag van mijn  laatste menstruatie  was 23 mei...

@  mama1982.. wij komen uit 1 van de dorpjes rondom Grou. De echte plaatsnaam houd ik liever even voor mijzelf.

@ Druifje.. hier nog iemand van nog maar "23 "jaartjes jong

@ Willemijn74... gezellig dat je komt mee kletsen!

Groetjes

Diarich

Spannend hoor voor jullie allemaal!
Maar mag ik nog wel mee doen wat mijn laatste pil neem ik pas rond de 20ste juni dus we zijn nog niet echt effectief aan het klussen hihihihi.

Zal ook nog even wat meer over mezelf vertellen. Mijn naam is dus Linda en ik ben 27 jaar oud. Schrijf al een hele tijd mee op dit forum eerst hier   en na 9 rondes verder op het zwanger zijn forum. 11 aug 2007 is onze dochter Eva geboren en ik schrijf nu af en toe mee op 0-1 jaar forum. We komen uit de provincie Groningen en heb een fulltime baan als moeder hihihi. Mijn as man en ik zijn al 14 jaar bij elkaar en 4 juli is onze grote dag dus wie weet wat er in onze huwelijksnacht gebeurt.

Nou wie volgt!

Liefs Linda,

Ha die Linda,

Gefeliciteerd met je as huwelijk

Leuke naam Eva!
Ik heb zelf ook zo'n leuke meisjes naam maar helaas nog niet mogen gebruiken....

Denk je er dit keer weer 9 maanden over te doen voordat je zwanger raakt....al weet je het natuurlijk nooit.
Je dochtertje is nu dan ongeveer 10 maanden toch?
Ik raakte ook weer zwanger toen mijn zoontje 14 maanden was.
Vond het achteraf best pittig. Maar goed als ik zie hoeveel ze nu weer aan elkaar hebben is natuurlijk geweldig. Wel even doorbijten voor mama!!

x Anne Robe

@ carolinda :Ik slik mijn laatste pil 17 juni dus zoveel verschil zit er niet tussen ons

Meiden klusse allemaal

Groetjes

@ Anne Robe: Ik  ga er wel een beetje vanuit dat we wat langer bezig zijn voor een tweede wondertje. Hopelijk is het veel eerder raak natuurlijk in de 1e ronde zou geweldig zijn. Maar goed er staat een half jaar tot 1 jaar voor dus het is afwachten. Toen we voor Eva bezig waren was ik echt elke maand verschrikkelijk terleurgesteld als ik weer ongi werd. We zijn zelf nog naar de HA geweest omdat mijn moeder vruchtbaarheidsklachten had en ik bang was het ook te hebben. We hebben toen een verwijsbrief gekregen voor de gyn en zelf al een afspraak gemaakt. Ik had me er toen helemaal bij neergelegt dat we naar het ziekenhuis moesten en ook opgelucht dat we gelijk mochten komen. Daardoor hebben we die maand eigenlijk maar 1 keer geklust en dat was genoeg , ik was er niet meer mee bezig (geforceerd) en was zomaar zwanger. Ik kon toen gelukkig de afspraak in het ziekenhuis afzeggen en een afspraak maken bij de vk ik mocht toen bij 8wk komen en we zagen een kloppend hartje, echt geweldig. Nou ja ik hoop dat het me lukt om er deze keer er niet te veel mee bezig te zijn hihihihi, Het zal wel moeilijk worden hoor wat het blijft natuurlijk wel heel spannend allemaal ook voor de 2e keer.

Liefs Linda,

Zo het weekend is weer voorbij....

Hoe is het met jullie, en met de klusdames??

Hier is het redelijk goed gegaan, moet wel zeggen dat we het eigenlijk gisteren hadden moeten doen maar het kwam er niet van....
Dus wel een iets kleinere kans hier misschien.
Maar goed voor de eisprong hebben we een paar keer goed ons best gedaan dus wie weet!
Ze zeggen dat je dan weer meer kans hebt op een meisje haha zegt deze jongens moeder!!

Maar goed misschien is het vanavond nog even gezellig hier, wie weet. Ik wil ook weer niks forceren we zijn pas voor de eerstre maand bezig. Ik zou het denk ik wel een teleurstelling vinden als het deze maand niet zou lukken maar als ik zou weten dat we over drie maanden ofzo zwanger zou zijn zou ik het weer helemaal niet zo erg vinden.
Lijkt me heerlijk om in de zomervakantie uitgerekend te zijn, zo lekker in aug!
Dan is die kleine altijd op de camping jarig........
En daarbij zijn ze bij mij allemaal in het voorjaar jarig dus een beetje verspreid is niet erg. Maar goed wat ik al schreef ik zou het wel leuk vinden als het deze maand was gelukt en dan zou ik begin maart uitgerekend zijn.

Nog even spannend voor ons allemaal, geloof dat we wel redelijk dich bij elkaar zitten met de NOD of niet??

Zullen we er eens een schema tegen aan gooien!

Hier komt ie dus.....jullie moeten maar even kopieren en plakken!!

Anne Robe                        NOD        23 juni

Anne Robe                        NOD        23 juni  
Ramona                              NOD        19 juni

Hoi Anne Robe,

hier boven is die dan

groetjes ramona

Hoi Anne Robe,

Ik heb de laatste vier dagen pijn onder in de buik. Van die stekige pijn niet heftig maar voel het wel   wat last van de oksels (als ik er op druk) en moet nu ook s'nachts er uit om te plassen. En ook pijn iets boven de navel. Weet jij wat dit is?

groetjes ramona

Terug
Bovenaan