Hey meiden
Vandaag de tassen uitgepakt en veel wassen gedraaid. Nog geen RDtjes te bekennen! Vind het best spannend, maar weet ook dat mijn cyclus nu weer langer kan duren.
@Hopje: Ik hoop voor je dat je deze keer een kortere cyclus hebt, maar nog meer dat je niet ongi wordt! In ieder geval goed blijven klussen. Dat doen wij ook hoor. Je weet het toch nooit echt zeker wanneer je je eisprong hebt. Deze ronde heb ik niks gevoeld wat er op lijkt.
Mijn vakantie was trouwens erg geslaagd. Lekker uitgerust!
Gefeliciteerd met je man! Lekker gegeten?
@MissX: Fijn dat je bloed goed was! En leuk dat je straks ook kan gaan klussen. Je weet er inmiddels al een hoop van.
Jij hebt ook een interessant scriptieonderwerp zeg! Ben benieuwd wat je conclusies zijn. Ik vind diagnostiek het leukste onderdeel van m'n werk. Hoe ga je straks proberen om een baan te vinden? Werkervaringsplek, open sollicitaties, vacatures....? Ik ben via via en via een advertentie in de krant aan een baan gekomen. Er is veel concurrentie dus het is wel handig als je mensen in het wereldje kent.
O, ik zie dat je me op het wachtbankje gezet hebt! Ik dacht dat ik er pas morgen op zou mogen. Het is inderdaad spannend, al is er natuurlijk een kans dat ik nog ongi word.
Alvast gefeliciteerd met je jubileum!
@Judith: Ik zie dat we gelijk lopen qua NOD en leeftijd. Alleen 1e en 2e opgekeerd. Jij gaat morgen al testen zie ik. Spannend! Heb je kwaaltjes? Misschien dat je dat al geschreven hebt, maar ik moet na m'n vakantie nog even wennen aan de nieuwe namen.
Liefs, Puk