Juni 2008 stoppers!!!

He dames,

Nou hier nog steeds niks, ik kom vanavond niet want ik ben niet thuis ben er morgenvroeg weer.

Groetjes ramona

Hey hallo,

Ik ben er vanavond ook niet want mijn mannetje is jarig!
En ik neem hem lekker mee uiteten straks.

Fijne avond allemaal en tot morgen!

X hopje

Hey meiden!

@Judith, wat spannend meis! Morgen na het testen meteen meldplicht!!

@Hopje, gefeliciteerd met je mannetje! Veel plezier vanavond!

Wat grappig! Straks op 19 augustus zijn er 3 meiden die hun NOD hebben!

Morgen ben ik er waarschijnlijk niet (zoveel), want dan zijn m'n vriend en ik 5 jaar samen. We gaan de hele dag leuke dingen doen, heb nog geen idee wat, haha! Kijken wel waar we zin in hebben.

Nou, ik moet helaas werken vanavond.  

En ik  voor goed nieuws!

Liefs, ikke

He he,

Wat leuk dat iedereen zo met elkaar meeleeft en zo snel reageert.
Hier is nog niks te melden (gelukkig).

Tot morgen (hopelijk met goed nieuws!)

Liefs,
Judith

Hey meiden

Vandaag de tassen uitgepakt en veel wassen gedraaid. Nog geen RDtjes te bekennen! Vind het best spannend, maar weet ook dat mijn cyclus nu weer langer kan duren.

@Hopje: Ik hoop voor je dat je deze keer een kortere cyclus hebt, maar nog meer dat je niet ongi wordt! In ieder geval goed blijven klussen. Dat doen wij ook hoor. Je weet het toch nooit echt zeker wanneer je je eisprong hebt. Deze ronde heb ik niks gevoeld wat er op lijkt.
Mijn vakantie was trouwens erg geslaagd. Lekker uitgerust!
Gefeliciteerd met je man! Lekker gegeten?

@MissX: Fijn dat je bloed goed was! En leuk dat je straks ook kan gaan klussen. Je weet er inmiddels al een hoop van.
Jij hebt ook een interessant scriptieonderwerp zeg! Ben benieuwd wat je conclusies zijn. Ik vind diagnostiek het leukste onderdeel van m'n werk. Hoe ga je straks proberen om een baan te vinden? Werkervaringsplek, open sollicitaties, vacatures....? Ik ben via via en via een advertentie in de krant aan een baan gekomen. Er is veel concurrentie dus het is wel handig als je mensen in het wereldje kent.
O, ik zie dat je me op het wachtbankje gezet hebt! Ik dacht dat ik er pas morgen op zou mogen. Het is inderdaad spannend, al is er natuurlijk een kans dat ik nog ongi word.
Alvast gefeliciteerd met je jubileum!

@Judith: Ik zie dat we gelijk lopen qua NOD en leeftijd. Alleen 1e en 2e opgekeerd. Jij gaat morgen al testen zie ik. Spannend! Heb je kwaaltjes? Misschien dat je dat al geschreven hebt, maar ik moet na m'n vakantie nog even wennen aan de nieuwe namen.

Liefs, Puk

Hoi Puk,

Ja, leuk dat we gelijk lopen. Spannend he!

Bij de eerste zwangerschap hadden we 1 dag na de NOD ook al een positieve test, dus ik hoop (als ik vannacht niet alsnog ongesteld word) dat we die morgen ook hebben.

Ik heb wel een beetje dezelfde tekenen als bij de eerste zwangerschap. Slechtere conditie, meer afscheiding, meer honger, duizelig bij bukken.
Jij, heb jij al wat tekenen?

Wanneer ben jij van plan te gaan testen?

Liefs,
Judith

Hey hopje, jammer dat je me eraf had gehaald, gewoon twee dagen aan het werk geweest en geen nieuws (nog stééds niet ongesteld!!!, erg)....

en MissX, bedankt dat je me er weer hebt opgezet. Heb gewoon een drukke baan en kan niet iedere avond op het forum.....

Helaas dus geen goed nieuws van mijn kant, hoor alleen maar enge verhalen dat er iets kan zijn als het zo lang duurt. Maar ja, de RD-tjes zullen toch wel een keer komen!

Groetjes van mij!

he meiden

idd grappig dat er nog 2 andere zijn die tegerlijkertijd hun nod dag hebben als ik hihi.
meiden ik ga zo slapen ben moe en net lekker filmpje gekeken..

morgen zal ik er ook niet veel zijn want heb een drukke dag morgen avond ben ik weer actief..

voor de meiden(sorry weet niet meer precies wie het waren  zijn er zoveel)  die morgen de test gaan doen ik duim mee..

liefs bion

Terug
Bovenaan