Hi ladies!
Jeetje wat lastig om alles bij te houden als er zoveel geschreven wordt, haha!
Ik ben gebeld door de huisarts dat m'n bloed toch goed was. De suikerwaarde was iets aan de lage kant maar niets om me zorgen over te maken gelukkig. Ik prikte aan het eind van de ochtend, moest dus eigenlijk bijna weer eten en dat kon te maken hebben met de iets lage waarde. Blij dat dat dus allemaal niets met m'n hoofdpijn te maken heeft! Ik denk zelf wel dat het migraine is. Moet over 1,5 week terug komen bij de ha. In de tussentijd dus een hoofdpijndagboek bij houden en die pilletjes nemen als ik last krijg. Ben benieuwd! Maar voel me nu gelukkig op en top!
Ik heb helemaal niets gevoel van m'n eisprong dit weekend. Het feit dat m'n cyclus vorige keer 27 dagen duurde, hoeft natuulijk niet te betekenen dat dat nu weer zo is. Hoop er wel op! Voor de pil had ik ook altijd een cyclus van precies 28 dagen. Nog even wachten en dan gaan we eindelijk voor het echie!!!
@Nicole, welkom hier meis! Lekker van je afkletsen, fijn is dat! Even een paar afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheids Dag
Rd'tjes = rode duiveltjes (, oftewel je menstruatie)
Ongi = ongesteld
ha = huisarts
gyn = gyneacoloog
Denk dat dat ze wel zo'n beetje waren. Ik zal je even in ons NOD lijstje plaatsen als je dat leuk vindt!? Ik heb je op het wachtbankje gezet omdat je aan het wachten bent op rd'tjes maar liever natuurlijk een positieve test!! Succes meis!
@Judith, nog geen rd'tjes, fijn!!!
@Chris, ik denk dat ik dat wel herken, die duizeligheid! Het is bij mij ook iets van de afgelopen weken maar of dat met de pil te maken heeft? Ik heb het af en toe als ik opsta van het zitten of liggen. Wat natuurlijk ook wel logisch is als je een tijd hebt gezeten of gelegen. Het bloed trekt dan even heel snel weg uit je hoofd waardoor je je licht voelt en sterretjes ziet (volgens mij). Ik heb het ook wel eens als ik eigenlijk wat moet eten. Als je er veel last van hebt of blijft houden, zou ik even langs de ha gaan om je bloeddruk/hb te laten meten. Misschien ijzer tekort of lage bloeddruk?
@Puk, wat een leuk scriptie onderwerp had jij! Ik doe onderzoek naar de kwaliteit van case formulations. Dat zijn zeg maar de conclusies die voortvloeien uit psychodiagnostisch onderzoek. Ik richt me op kinderen/jeugd. Ik onderzoek de kwaliteit (qua opbouw en inhoud) van geschreven case formulations binnen verscheidene praktijkinstellingen in Nederland. Er wordt vanuit gegaan dat hoe beter de kwaliteit, hoe beter er behandeldoelen opgesteld kunnen worden. Best belangrijk dus. Hoop dat het een beetje duidelijk is hoe ik het beschrijf?
Ik zal eens op het net kijken naar dat kussen!
Nou meiden, ik ga even boodschappen doen. Eten witlofsalade met gebakken aardappeltjes en een cordonbleu, hmmm!!!
Kus
NOD :
Puk, 28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar, 5 september 3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar, 11 september, 2e ronde, 1e kindje ,