Juni 2008 stoppers!!!

he janien

kop op meid laat je tranen maar lekker lopen ik was ook erg verdrietig wilde ook zo graag al zwanger zijn maar toen kwam die ongi ineens plotseling op dag 24 al wat je dus al helemaal niet verwacht maar positief blijven denken en met volle moed er weer tegenaan gaan.. bij mij duurde het 2dagen de dip daarna ging ik weer positief denken ik dacht naja we zijn net bezig en er zijn mensen die al wel een jaar bzig zijn dus moed de moed erin houden..

nou meid fijne avond en nogmaals kop op...
liefs bion

Hoi Allemaal!

Jeetje Esther.............. Wat erg! Dit verwacht je echt niet.....Wat ontzettend kl*te..... Heel veel sterkte de komende tijd. Hopenlijk weten jullie snel meer. Maar wel vervelend, terwijl je zoiets absoluut niet verwacht. Heel veel sterkte en succes.

Jammer voor diegenen bij wie de rd-tjes zijn gekomen... Op naar de volgende ronde, toch???? Nieuwe ronde, nieuwe kansen... hoewel je liever wilt dat het meteen raak is, maar we hebben niet alles in de hand..

Janien, je kan hier lekker je hart luchten!! Dat maakt toch niet uit. Op het moment dat we er meer bezig gingen (om het te proberen) dan zie je ineens overal zwangere vrouwen, lieve babytjes etc... En zeker als je hoort dat er iemand bij je in de beurt een baby krijgt... je wilt het zelf zo graag.... lekker je hart luchten, dat mag!

Ik voel me eelijk gezegd best goed. Nog wel wat bloedverlies, maar dat was te verwachten, was ook op de echo te zien. Klein beetje buikpijn en mijn rug.... maar dat zal wel minder worden, hoop ik.

Nou, ik ga ervandoor.

Allemaal veel succes, sterkte en liefs.

xxx
Ry

Nog even kort (jeetje ik kan echt niet meer zonder jullie, hihi):

@Jannie, heel veel plezier morgen met de echo! Komt helemaal goed, geniet er lekker van meis!

@Janien, meid kop op. Wat shit dat je zo verdrietig bent. Ik hoop voor jullie dat jullie droom heel gauw werkelijkheid mag worden. Het is ook zo shit als je om je heen allerlei verhalen hoort over nieuwe zwangeren! Tuurlijk gun je het hen, maar je wilt ook zo graag zelf... Ik denk aan je meid! En lekker hier komen spuien, dat helpt!

Slaap lekker allemaal!

Kus, ikke

goede morgen dames..

lekker geslapen??

@jannie vandaag spannende dag meid...echt leuk

ik had even een vraagje kan je van foliumzuur het zuur krijgen??
ik heb dit dus en word soms steeds erger..
hoop dat iemand me kan helpen..

ik ga zo naar noordwijk met me schoonzusje dus ben er denk ik vanmiddag of vanavond weer..

fijne dag..

liefs bion

Goedemorgen!

Jannie, heel veel succes vandaag!  Hoe laat heb je de echo? Spannend he? Probeer er wel een beetje van te genieten!

Bionda: geen idee of je van foliumzuur last van zuur kan krijgen. Wel vervelend dat je het hebt.... misschien dat iemand anders het weet.

Nou, ik ga er vandoor, taarten maken. Ik ben vandaag jarig, dus helaas geen 25 meer.....
Ik weet trouwens niet of mijn NOD nog klopt, maar ik laat de datum wel even zo staan.... Moet het even wachten. In principe hoef ik niet eerst een ongi af te wachten, alles zag er goed uit. Dus we kijken wel!

Liefs
Ry

Goedemorgen meiden!

@Ryanne: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

@MissX: het echte klussen gaat bijna beginnen meid! Spannend!

@Liss: lekker je hart luchten hier, daar zijn we voor!

@Essie: Woorden schieten me te kort! Sterkte meid! Maar houd vooral de moed er in!

@Jannie: Heel veel plezier vandaag. Geniet ervan meid!

@de andere meiden: hoe gaat het met jullie?

X hopje

Hallo allemaal

Nou Janien ik ken dat rotgevoel hoor. Kwam bij mij gisteren ook opzetten. Komt ook wel door ongi volgens mij. Ik voel me echt weer een puber die om alles kan gaan janken. De pil houdt die emoties volgens mij in toom. Nou ja als de ongi over is, kunnen we er weer vol goede moed tegenaan. Voelen we ons vast weer beter. Ik ben benieuwd hoe lang het deze ronde duurt. Vorige keer bij mij 6 dagen.

@Ryanne: Gefeliciteerd met je verjaardag!  Ik wens je een leuke dag toe. Hopelijk brengt je nieuwe levensjaar een nieuw leven. Welke taarten heb je gemaakt? Wij bakken ook altijd zelf.

Liefs, Puk

goeiemorgen meiden!!!!

@ essie, wat een kl#te nieuws zeg.....heb er helemaal kippenvel van.
      Ik hoop dat alles helemaal   goed gaat komen voor julie!! ze kunnen tenslotte
      tegenwoordig heel veel. heel veel sterkte de komende tijd!!!

@ ryanne, gefeliciteerd meis!!! maak er een leuke dag van!!!!

@ jannie, ben heel nieuwschierig hoe was het????

@ missX, hoe was de musical??? leuk dat je tussendoor toch komt spieken

@ janien, lekker huilen is soms heerlijk! en soms hier alles van je afschrijven ook!!
      kop op!!!
,
@ de rest hoe is het met jullie???

--XXX--

Terug
Bovenaan