Juni 2008 stoppers!!!

@ jannie, heel spannend morgen!!! ik

Oja meiden wou nog even zeggen dat ik de testen (ovu) van sensitest super vind!!!
me eisprong was eerder als verwacht en ben er bijna zeker van dat ik hem gevoeld heb!
dus even afwachten nu.........

X

Hoi Meiden,

Heb al even niet   meer gereageerd omdat ik niet te veel wilde bezig zijn met zwanger worden. Heb wel alles meegelezen en ben jullie trouw blijven lezen hoor!

MissX: wat fijn dat je waarschijnlijk eindelijk iets tegen je hoofdpijnen hebt! Hoop dat dat HET middel voor jou is.... Ennuh, spannend he, je mag bijna aan de klus voor het eggie! Geniet er maar van!!!

Sabien: ik hoop dat het goed met je gaat meissie....

Meiden die op het wachtbankje zaten: balen dat jullie ongesteld zijn geworden! GRRR

En meiden die nog wachten: SUCCES! Hoop op dubbele strepen op de testen!

Ryanne: wat balen meissie... Maar je lichaam heeft dus niet tegen je gelogen, je had al zo'n gevoel he.... MAAR goede nieuws is dat jullie in ieder geval vruchtbaar zijn!!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Over vruchtbaarheid gesproken.... Even voor de mensen die nu ineens denken, wat was er ook al weer met esther? Nou, wij hebben vorige week een spermatest gedaan, 2x. Die was beide keren negatief. Vandaag naar de huisarts geweest, die heeft een vers spermamonster bekeken onder de microscoop.... Slechter kon niet. Sperma bestaat uit vloeistof en uit spermatoiden(of hoe je dat ook precies noemt / schrijft). Spermatoiden zijn de zwemmertjes zelf  zegmaar. Die spermatoiden kunnen leven, dood zijn, aangetast zijn of er gewoon helemaal niet zijn in het ergste geval... Ze waren er niet. Ook niet dood, ook niet levend, ook niet slecht: gewoon NIET, GEEN 1!!!! Vrijdag moet mijn man een monster naar  een lab  brengen en gaan ze het verder onderzoeken. Daarmee komen we in de medische  draaimolen en dus ook bij een vruchtbaarheidskliniek.  MIjn man  gaat nare onderzoeken krijgen komende tijd en de vraag is dus of het ooit te herstellen is.... We zijn erg geschrokken, verdrietig, en moeten het even verwerken.... Pfff, dit is echt het laatste wat  we gedacht hadden zeg.... Kijk, als ze nou wel spermatoiden aantreffen maar dat die niet goed zijn, kun je er met leefgewoontes  veranderen misschien wat aan doen.... Maar dit?!?!...

Dit valt even als donderslag bij heldere hemel.... Moet dit even verwerken geloof ik. We zijn heel verdrietig.  We kunnen nu alleen maar hopen dat bijvoorbeeld een zaadleider verstopt zit ofzo.... En dat dit met een simpele ingreep verholpen kan worden... We zitten voorlopig dus even in onzekerheid. Na regen komt zonneschijn maar hier heeft de herfst zijn intrede gedaan geloof ik...

Nou meiden, ik ga even wat aan mijn huishouden doen, lees jullie gauw weer...

xx Esther

Ohja Jannie, jou vergeet ik helemaal succes te wensen voor morgen!!! Bij deze: HEEL VEEL SUCCES!!! Hoop dat de kleine er gezond en wel zit!

Liefs, Esther

Hey meiden!

Hier ben ik toch weer even heel kort. Ik lees het verschrikkelijke nieuws van Ryanne en Essie. Ben er gewoon helemaal stil van.

@Ryanne, heel veel sterkte meis. Ook al zag je het aankomen, kan me voorstellen dat het toch een klap is. Hoop dat jullie er samen goed over kunnen praten en moed houden!

@Esther, wat ontzettend klote zeg! Sorry, maar kan het niet anders omschrijven. Wat zullen jullie blij zijn dat jullie zo vroeg die zelftest hebben gedaan! Maar dit is erg vervelend, die stomme mm in... Ik hoop dat jullie dit kunnen verwerken en er samen heel sterk uitkomen! Ook voor jullie geldt: houd de hoop dat het gaat lukken he! Ze kunnen tegenwoordig heel erg veel!!

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik verder moet zeggen, maar ik leef iig met jullie mee.

@Janien en Puk, shit, de rd'tjes zijn gekomen... Op naar de volgende ronde meiden!! Ik ga weer heel hard voor jullie duimen.

@de andere meiden, sorry heb niet alles onthouden en moet opschieten want m'n zus komt eraan, hihi. Maar ik duim voor iedereen!!

Liefs, ikke

Hoi Esther

Wat een naar bericht. Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Hopelijk hebben jullie steun aan elkaar. We worden wel weer met onze neuzen op het feit gedrukt dat het niet vanzelfsprekend is dat je een kindje krijgt. Ik hoop dat de mm jullie iets moois oplevert.

Liefs, Puk

hoi meiden

ben ik weer even..
@essie jeetje he meid wat klote heb er ook geen andere woorden voor hoop voor jullie dat ze een makkelijke en snelle manier vinden om dit op te lossen ik duim voor jullie en leef met jullie mee kop op..

@janien en puk balen zeg maar kom   op met volle moed er weer tegen..

@jannie spannend morgen ik duim voor je dat het een gezond mooi wonder is..

ik ben gelukkig niet meer ongi morgen zou me vruchtbaarste dag zijn en over morgen me eisprong zoals de cyslus van vorige  maand dus we hebben al even geklust hihi hoop dat het raak mag zijn voordat ie zondag op oefening gaat maar we zullen zien ga er eigenlijk maar niet vanuit..

liefs bion

Hey hey,

Pff even lekker mn hart luchten.
Vriend van ons is vanavond op visite.
Om voetbal te kijken.
Verteld net vanuit het niets dat zn zus net zwanger is van een tweede.
Ik hoorde wat hij zei, maar drong niet echt tot me door. Ook niet bij mn man want we reageerden allebei vrij laat. Ook niet erg enthousiast. Ik zei niks en mn lieverd zei: " Ooh.. leuk jah.". Moest het even tot me laten doordringen. Pas later reageerde ik met, ooh dan is ze begin maart uitgerekend. Duffe opmerking...

Slaat eigenlijk nergens op, want we zijn nu pas met de 3e ronde bezig, maar ik baalde enorm. Zij alweer zwanger van een 2e en wij nog niet eens van onze eerste.
Ik weet ook niet hoe lang ze ermee bezig zijn geweest, maar ik voelde me gewoon even kut. Alsof het bij anderen allemaal veel makkelijker gaat.
Het lijkt me gewoon zo mooi dat je aan de buitenwereld kunt vertellen dat je een kleine krijgt. Naja ben maar even naar boven geslopen even lekker potje janken.
Helemaal lekker nu ik ongesteld ben... Babababa

Liefs

Lees net het stukje van Ester.
Jeetje kom ik weer met mn jankverhaal aan. Goed getimed Janien!
Wat vreselijk zeg! Kan me echt niet voorstellen hoe je je voelt... wat kut!
Ester kop op! Blijf volhouden! Op een dag komt het allemaal goed!!!
Sterkte!

Liefs Janien

Terug
Bovenaan