Juni 2008 stoppers!!!

Goedemorgen,

@Ryanne: ooh wat kl*te meid! Doe rustig aan en ik kan me voorstellen dat je voorlopig niet op de klok gaat klussen. Dit heeft toch even tijd nodig om het te verwerken. Ik wens je veel sterkte en denk aan je!

@Jannie: leuk morgen al weer de 3e echo!! Wat gaat de tijd toch hard hè. Hoeveel weken ben je nu? Wens je alvast veel plezier en probeer een beetje te relaxen en te genieten  meid. Ook al kan ik mij goed voorstellen dat het erg spannend is.

@alle andere meiden: hoe gaat het jullie?

Fijne dag allemaal!

X hopje

Hello,

Jep, de derde echo alweer. Ben nu 7 weken en 3 dagen, zelf denk ik dat ik iets langer ben, maar zullen we morgen wel zien. Kan ook komen doordat ik al heel snel voel dat ik zwanger ben, maar goed we will see.
Tis idd leuk maar zo voelt het niet, komt =echt door die verdomde miskraam. Is ook nog niet lang geleden natuurlijk. Ik weet het, das raar om te horen. Heb het gevoel dat ik op moet voor mn rij-examen, dus dan hebben jullie n beetje een idee... ;-)

goedemorgen ladies!

@Ryanne:   hè bah meis, wat naar toch! Al die dagen in onzekerheid en dan zo'n afloop! Dat hadden we toch allemaal niet gehoopt!

@ Jannie:   spannend hè? Ik weet nog dat ik ging voor de tweede echo (nadat ik een bloeding had gehad en bij de eerste echo een trage hartactiviteit te zien was). Ik bibberde zowat die tafel af! hahaha.... We duimen dat alles goed gaat! Jammer dat je hier geen fotootjes kunt plaatsen, altijd zo leuk van de echo's!

Hier gaat het prima! Derde dag ongi nu en even een kluspauze. Ik moet zeggen dat ik dat wel ff lekker vind hoor! Je bent er toch zo mee bezig......ff rust.
11 september heb ik een afspraak bij de gyn. Die onregelmatige cyclus van het na-spiraal tijdperk in combinatie met dat ik bij een natuurlijk genezer was geweest en die vermoedde dat ik cystes heb ergens bij de eierstokken (ik heb ook altijd een paar dagen enorme buikpijn rond mijn eisprong) gaf me toch een beetje onbehaaglijk gevoel.
Bovendien heb ik na mijn keizersnede een abces gehad bij het lidteken waardoor die weer openging en ik wil toch graag even checken of (ook al is het 4 jaar geleden) alles wel echt goed in orde is daar. Je moet er toch niet aandenken dat ie tijdens een zwangerschap loskomt ofzo.....brrrrr.....wordt zo naar van die gedachte.

Vandaar ff naar de gyn, ff mijn gedachten delen en een algehele check-up. Dat hoef ik me tenminste niet meer zo'n zorgen te maken.

Over die buikpijnen: is er iemand hier die dat ook heeft? Ik kan me dat namelijk van voor mijn eerste niet echt herinneren. Ik heb rond mijn eisprong echt dagen een opgezette, pijnlijke buik.

Nou, ga weer ff lekker trutten in huis, om 12.00 komt m'n zoontje al weer uit school.

Groetjes
Sylvia

Hallo allemaal

@Ryanne: Sterkte met het verwerken van dit alles. Ik kan me goed voorstellen dat jullie het nu wat rustiger aan gaan doen. Ik denk aan jullie hoor!

@Jannie: Rij-examen....vreselijk! Ik duim voor je dat je morgen een mooie echo hebt!

@Janien: Je NOD, spannend!
Bij mij zijn de RD'tjes toch gekomen. Balen hoor, maar ik had er wel rekening meegehouden gezien de negatieve test en geringe kwaaltjes. M'n cyclus heeft precies een week langer geduurd dan de vorige. Ben benieuwd wanneer er een beetje regelmaat in komt. Misschien wel nooit...Op naar de volgende ronde maar weer. Als ik het goed begrepen heb, moet je dan het gemiddelde nemen voor je NOD, maar pas testen bij het aantal dagen van je langste ronde??? Ik zal het lijstje even aanpassen. Hoe is het met de andere meiden op het wachtbankje?

Liefs Puk

NOD :
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur  

Hey chica's.

Gisteren ongesteld geworden. Balen!
Wel precies 28 dagen. Ben ik wel weer erg blij mee!
Op naar de volgende ronde.
Drie keer is scheepsrecht.
Heb beide keren mn eisprong goed gevoeld, dus ben benieuwd hoe het deze ronde gaat.
Kennelijk komen die pijnlijke borsten en andere kwaaltjes dus gewoon doordat ik ongesteld moest worden. Volgende ronde ga ik daar dus ook helemaal geen conclusies meer uit trekken. Hahaha

Ryanne: Echt kut zeg! Kop op! Gewoon even de tijd nemen en lekker van elkaar genieten.

Kus Janien

NOD :

Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje

Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje

LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje

Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje

Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  

Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje

Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje

Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje

Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje

Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje

MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  

Heb mn volgende NOD er weer ingezet. Leuk dat er nog twee anderen op die dag hun NOD hebben zeg!

Puk en Janien: wat ontzettend jammer dat de RD's toch zijn gekomen... :-(
Op naar de volgende ronde!

Zonnestraal: hoe gaat ie met jou dan?

Ryanne hoe voel je je? Is het nieuws ene beetje geland? sterkte...

Ben stukje minder zenuwachtig nu voor morgenvroeg. Heb sinds paar uur weer die buikpijn die ik baarmoederpijn noem en dat is voor mij een tekentje dat het goed zit.
Duim-duim!

groetjes Jannie

hoi meiden!!

@ ryanne, meis wat lees ik jeetje krijg gewoon kippenvel......
      neem even de tijd hoor en geef het een plekje.
      een hele dikke knuffel van mij!

@ janien, balen zeg je ongi,maar idd een cyclus van 28 dgn is super
      op naar de volgende ronde!!

@ zonnestraal, zag dat je nod er aan kwam!! hoe is het?

@ sabien, hoe gaat het met je???? zijn er al vorderingen hoop het zo voor je!!

Nou meiden ga weer gauw even verder tis super druk

X liss

fijne dag iedereen!!!

Terug
Bovenaan