Juni 2008 stoppers!!!

Goedemorgen!

@Eva, wat balen! Maar het zegt nog helemaal niets zoland de rd'tjes er nog niet zijn meis. We houden moed! Misschien bevat je urine gewoon nog niet voldoende HCG hormoon. Dat schijnt zich per twee of drie dagen geloof ik te vermeerderen. Dus ik zou over een paar dagen gewoon weer testen als je nog niet ongi bent.

@Zonnestraaltjes wat fijn dat je je zo goed voelt! Lijkt me heel erg moeilijk om het voor me te houden. Lekker genieten straks op vakantie en voor je het weet is het 13 oktober!

Nou meiden, ik ga zo naar de fysio en om 11.00 uur laat ik me heerlijk verwennen bij de kapper! Spreek jullie vanmiddag weer. Denk dat er dan al wel een nieuw topic geopend is. Aan wie o wie de eer??

Liefs, ikke

Hi ladies,

Eva: Jammer maar ik heb dat tot 2 keer toe gehad: wie weet meid! Heb je al wel wat kwaaltjes? Hoop t voor je!

MissX: lekker naar de kapper!

Ik ben beetje moe vandaag dus ga t t weekend rustig aan doen. Merk dat mn lichaam (en de beebie ook?) bezig zijn met een groeispurt, ik voel zowat de hormonen door mn lijf gieren!! Nog maar 6 daagjes tot de echo.... Jippie!

Groetjes Jannie

hey meiden,

ontzettend bedankt voor al jullie medeleven. echt heel fijn om te lezen allemaal.
probeer jullie wel bij te houden voor zover dat lukt.

@Sylvia en Bionda balen meiden. had zo'n goede hoop voor jullie.

@Eva, moed houden hoor. wat niet is kan nog komen hoor.

Ik heb sinds gister ook enorm ongi gevoel dus denk dat het door alle spanning snel zal doorbreken. we wachten af.

vandaag nog een paar kleine dingetjes regelen en dan wachten tot maandag pffff. ga voor het eerst in mijn leven een begrafenis meemaken. ben erg benieuwd hoe dat   is.
crematies heb ik al vaker meegemaakt. nu staat deze persoon ook wel heel erg dichtbij hoor en dat valt niet mee. we slaan ons er wel doorheen. hebben een hoop steun om ons heen.

wie gaat vandaag het nieuwe topic openen???
tot snel lieve meiden.

liefs Christy

Hey meiden!

Nou, als je haar maar goed zit, haha! En dat zit het nu weer gelukkig. Denk dat ik er aankomend weekend niet veel ben, i.v.m. de vier dagen kermis die we hier hebben! Maar zal toch proberen zoveel mogelijk te komen buurten hoor!

@Eva, en??? Zijn de rd'tjes er nog niet? Ik duim!!!

@Jannie, tja, je moet er wat voor over hebben he? Haha! Zo leuk dat je je buik ziet groeien! En heel bijzonder ook. 6 dagen zijn zo voorbij hoor!

@Chris, pff meid, nog een paar dagen en dan krijgen jullie weer wat rust. Hoop dat het een beetje goed met je gaat en ook met je vriend en schoonfamilie. Nogmaals sterkte!

Liefs, ikke

Tja, als niemand anders het doet, ga ik 'em volmaken ook hoor! Tot bij ons volgende topic!!!!!

Terug
Bovenaan