Juni 2008 stoppers!!!

Oh, snel even kort aan Bion en Eva:

@Bion, wat balen meis. Had het zo voor je gehoopt! Nu maar op naar de volgende ronde. Ik ga duimen!!

@Eva, spannend voor jou! Als je getest hebt: meldplicht!!!! Succes!!

Kus, ikke

Hey,

Bionda: jeej wat jammer meid, ik had het gehoopt voor je...

Eva: je houdt het spannend. ga je morgenvroeg testen?

Puk: voor jou ook al zo spannend. Wie weet!

MissX: tis lastig om er niet mee bezig te zijn, vooral als je al bezig bent met forummen enzo. Ik forum pas sinds net voor mn miskraam, maar goed wie weet lukt het bij jou om er minder mee bezig te zijn. Scriptie kan goede afleiding zijn natuurlijk voor je, succes!

Hier alles goed, ben helemaal hyper want er zijn 3 meiden van mn "miskraam-forum" zwanger, hebben vandaag getest. Wat mooi weer!
Over precies een week hebben we de echo al gehad; leuk leuk en ondertussen toch wel spannend! Heb er vertrouwen in maar ik weet/ denk dat ik vanaf maandag in de stress zit. Gelukkig heb ikwoensdagavond nog een sessie staan met mn voetreflexmasseuse, die kan me altijd goed laten ontspannen!

Greets! Jannie

@jannie: voetreflexmasseuse, dat klinkt lekker, laat je lekker verwennen!
@Missx: Ik zal het resultaat zeker melden en ik duim voor je!

Ik ga straks een test halen, even kijken of ik het volhoud tot morgenochtend hehe. Ga nu maar eerst even  me omkleden, ben dagje vrij vandaag, en even weer kijken haha.

hoi meiden even snel voor ik lekker het terras opga

ja ik baal enorm maar voel me niet zo down als vorige x ben nog wel steeds misselijk af en toe..
ik had het zo graag gewilt maar we gaan er weer met volle moed tegenaan als ik me ei heb hebben we lekker een weekje vakantie dus kunnen we de hele dag klussen hahah..

ik ga zo lekker lunchen en rose drinken vind daat ik dat wel verdient heb en heb al zo lang niks gedronken omdat ik er toch rekening mee hield nu ongi dus nu kan het wel ahah..

nou geniet van de dag meiden..

xbion

@ Bionda: He wat jammer voor je. Ik hield het hier echt met spanning in de gaten.
@ Eva: nu jij nog......wie weet......spannend, hoor.

Ik weet dat het mogelijk is om in een heel vroeg stadium zwangerschapskwaaltjes te hebben. Maar toen ik de eerste keer zwanger was, was het eerste teken het streepje op de test. Ik voelde me echt niet anders dan normaal. Ik doe het zelf nu ook weer en let op elk pijntje of misselijk gevoel maar ik weet ook dat dat meestal erg misleidend is. Je hoeft echt helemaal niets te voelen en kan gewoon toch hartstikke zwanger zijn, of niet.

Goedemorgen allemaal!

De morgen is dan wel bijna voorbij, maar toch.... Ik heb er al een halve dag op zitten. MIjn vriend en ik vieren komende zondag samen onze verjaardagen... Dus net alle winkels afgeweest om flink in te slaan. Blijft moeilijk, je weet nooit precies hoeveel mensen er komen enzo... Maar het zal wel genoeg zijn!
Nog steeds verkouden en keelpijn... bah :-( Maar wordt wel iets minder, heb ik het idee.

@bionda: geniet van je rose meid. Jammer dat je ongi bent geworden... op naar de volgende ronde. Wel balen.

@eva: spannend hoor. Ben heel benieuwd! Wel laten weten als je getest hebt hoor!

@chris: Gecondoleerd meid. Wat naar. Gelukkig heb je veel steun aan je familie enzo... Sterkte de komende tijd.

@sylvia: Waarom moet je eigenlijk naar de gyn? Iemand anders vroeg het ook al... maar ik weet ook eigenlijk niet waarom. Iig succes!

@rianne: ik heb mezelf ook maar op het wachtbankje gezet omdat ik in hetzelfde schuitje zit als jij. Heb ook een mk gehad. Ik ben dinsdag 19 aug bij een verloskundige geweest en toen was er niks meer te zien op de echo. Alleen nog wat bloed in de baarmoeder. Ik verloor al 2 weken wat bloed. Net het weekend voor de afspraak werd het veel erger met donkere stukjes slijm (sorry sorry) en denk dat het toen echt doorgezet heeft.... dus tja.
Het duurt zo'n 3-6 weken voordat je cyclus weer normaal wordt... dus daar zit ik op te wachten. Vandaar het wachtbankje!
Wel balen dat je bloed nog niet goed is... frusterend!

@missx: tja... al die kwaaltjes he... stom eigenlijk dat we meteen vanalles voelen! Wanneer is je nod precies? ik hoop voor je dat het meteen raak is... zou wel mooi zijn, maar je kan weinig meer doen dan afwachten!

@hopje: lekker aan de klus je? succes!

Nou meiden, fijne dag vandaag. Geniet van het mooie weer.

Tot snel!

Liefs
mij

Verslavend dit! Ik moet over een uurtje naar m'n werk, dus nu nog maar even kijken. Als we zo doorgaan met kletsen, komt er vandaag al een nieuw topic!

@Eva: Spannend! Ik duim voor je!

@Missx: Goede instelling, nu kijken of het lukt!

@Jannie: Heb je nog tips voor m'n huid? Je echo komt nu wel heel dichtbij, leuk!

@Bion: Geniet van de rose nu het nog kan! Hier is het helaas al helemaal bewolkt. Maar ja, ik moet toch werken. Klussen tijdens de vakantie is wel zo fijn. Heb je genoeg tijd voor elkaar!

@Mex: Wat goed om te horen, dat je niet perse klachten hoeft te hebben als je zwanger bent. Hoeven we ons dus ook  niet allemaal kwalen in te gaan beelden en blijven we moed houden1

@Ryanne: Veel plezier met het vieren van jullie verjaardagen!

X Puk

Het gaat hard met t topic! Is altijd als er een of meerdere NOD's zijn, haha! Leuk!

Puk; je bedoelt de puitjes? ik heb sinds mn zwangerschap ook meer puistjes, nooit last van gehad, ook niet voor mn pil. Ik "scrub" eens per weken met een gezichtspeeling. En verder zijn de tips: 2 liter water drinken, niet te vet eten en niet roken. Zonnenbankje kan ook soms erg goed werken, of bezoekje aan sauna en stoombad.

Eva: test al gehaald?

groetjes Jannie

Terug
Bovenaan