Hey meiden!
@Chris, hoop dat het een beetje met je gaat. Er zal wel een heleboel geregeld moeten worden. Gaat het zoals jullie het willen? Hoop dat jullie op een hele mooie manier afscheid kunnen nemen van je schoonvader! Fijn dat hij op de hoogte was van jullie plannen, dat moet een mooi gevoel geven of niet? Nogmaals heel veel sterkte meis.
@Puk, wat lief dat je aan mij moest denken bij dat artikel! Ach ja, wie weet wordt het toch eerst een baan en dan zwanger. Dus jij hebt allemaal kwaaltjes! Vervelend van je acne!
@Janien, lekker een dagje met je moeder. Hebben jullie met dit mooie weer nog een terrasje gepikt?
@Eva, je houdt ons wel in spanning joh! Wat knap dat je nog wacht tot morgen! Heb je wel helemaal gelijk in hoor! Ik zal voor je duimen!
@Jannie, wat geweldig dat er weer een paar meiden zwanger zijn! Nog een weekje en dan kunnen jullie je wondertje zien! Wat zal dat bijzonder zijn joh!
@Bion, lekker roseetjes op?? Heb je mooi goed meis, geniet er maar van, dat heb je wel verdiend!
@Ryanne, altijd een hoop geregel he, zo'n verjaardag! Doen jullie het binnen of buiten? Het blijft wel droog volgens de voorspellingen, maar echt warm wordt het niet... Mijn NOD is trouwens de 24e. Volgens de berekeningen zou ik gisteren m'n ei moeten hebben, maar volgens mij het ik die afgelopen weekend gevoeld. Anyway, ik twijfel over alles dus wacht het maar gewoon lekker af!
@Sylvia, balen meis... Zo vervelend da je nu alleen maar kunt wachten terwijl je al weet waarop!
@Rianne, vervelend dat je van alles voelt! Idd, bij twijfel gewoon de ha raadplegen, dan maar wat meer vaart erachter toch?
Nou meiden, ik ga even eten. Vanavond nog wat doen aan de scriptie. Vandaag gaat het gelukkig alweer wat beter met de concentratie, haha!
Liefs, ikke