Juni 2009 uitgerekend?

Hallo!

Voor alle nieuwe: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik word zelf heel t weekend al heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop! Heb sinds donderdag last van bruinige afscheiding en krampen in mijn onderbuik! Ik maak me zo zorgen! Ga maandag gelijk naar de verloskundige bellen, en hoop echt dat die wat kunnen doen om me gerust te stellen, alhoewel ik denk dat ze dat niet kunnen, omdat het hartje pas rond de 6 weken gaat kloppen en ik nu pas 5,5 week ben, dus ik zou niet weten wat ze kunnen doen, maar goed, het zal dus wel afwachten worden, maar het valt me erg zwaar!

Hallo dames!

Aanstaande donderdag heb ik mijn eerste echo! spannend. wie weer er of dit een gewone echo zal zijn of een inwendige? ben dan net 8 weken.(heb 2 miskramen gehad)

Ik heb je eerste controle gehad bij de vk. was echt spannend, maar wel een hele leuke vrouw. Ik voel me nog steeds echt zwanger, ben heel moe! na 2 uur ben ik niks meer waard, en al die rare dromen!  verder is mijn stoelgang niet echt lekker...
en krijg miujn broeken niet zo goed dicht. de vk zei ook al dat die al wel strak zat. Mijn hond (teef)is sinds dat ik zwanger ben overdreven klef terwijl mijn andere hond (reu en pup) alleen wil spelen.. ha ha ha..... Tja ik en dieren.........  
Ik heb een truitje gekocht voor ons neefje met erop HOERA ik word: GROTE NEEF!! om te vertellen dat we zwanger zijn. en ik hoop dat we een echo foto meekrijgen, dan laten we dat aan mijn broers zien. (mijn ouders en schoonouders weten het al)

verder natuurlijk alle  aanstaande moeders  welkom! en gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Liefs |Lyno

hee meiden,

ik lees dat er veel meiden zijn bij gekomen gezellig. Alles gaat goed hier ben as dinsdag 8 weken en alles gaat zo lekker voel me goed op mijn buien na dan hihi heb de 29e eerste afspraak bij vk we krijgen dan ook gelijk ons kleintje te zien zo spannend. Broeken zitten echt vervelend en heb maar bij H&M Mamma  wat positiebroeken gekocht wel vroeg maar had me broek bij elkaar met een elastiekje zag er niet uit haha. Broeken zitten erg lekker zitten mooi dat is wel beter. Voel me zo lekker straal helemaal geen last meer van misselijkheid gelukkig was in de ochtend af en toe beetje raar maar dat is weg sinds ik gravitamon slik. Borsten die erg erg zeer en af en toe last van me buik. Ps als je de banner hieronder wil hebben moet je op kopieren klikken dan onderin je bericht ctrl v en hij staat er succes.

Meiden heel veel succes en een fijne zwngerschap.

Liefs melis

Hey meiden,

@alexmama; jeetje vervelend dat bruine bloedverlies, zal voor je geruststelling idd gelijk even de VK bellen maandag. Toen ik mijn VK belde voor een eerste afspraak (13 nov) zij ze dat wat bloedverlies altijd kan, maar dat je dan wel gelijk moet bellen!

@Lyno; bij 8 weken zwangerschap kan je weleens een inwendige echo krijgen, ken een paar mensen die dat ook hadden. voel je weinig van! Gefeliciteerd ook!

Nog even over de echo tijdens de eerste afspraak bij de VK, ik lees op de site waar ik heen ga, dat ik tijdens de eerste afspraak een aanvraag mee krijg voor de echo, zodat ik een afpsraak kan maken, is namelijk niet bij de praktijk!

Hallo allemaal,
welkom en gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren.

Begint aardig druk te worden hier, wel gezellig hoor.
Met mij gaat alles goed. Gelukkig niet veel last van misselijkheid wel ben ik de hele dag heel erg moe maar s morgens erg vroeg wakker. Ik baal een beetje want de afgelopen dagen heeft mijn zoontje voor het eerst de hele nacht doorgeslapen maar nu lig ik dus klaar wakker in mijn bed. Gaat wel weer over hoop ik.

Ik ga vaker posten want ik ben het overzicht een beetje kwijt en hoef dan niet zoveel te lezen en bij te houden
@ tymoon, ik kon vorige week al bij de vk terecht. 28 oktober mag ik de eerste echo maken.
@ sajo, ik duim voor je dat alles goed gaat
Ik duim voor iedereen want ik voel me nog wel heel onzeker hoor, het is nog zo pril. Ik zit met smart te wachten op de eerste echo.

Wie mag als eerste of is al geweest voor de echo? Wat ging er door jullie heen toen je de kleine zag bewegen en het hartje hoorde kloppen? Spannen he?!

@ Lyno, donderdag je echo, spannen hoor, geniet van elke seconde want voor je het weet sta je weer buiten (met foto). Ik ben ook heel erg moe, rare dromen en een stoelgang die anders dan normaal is, ach het hoort er allemaal bij. Grappig dat jouw broeken ook al strak zitten, ik krijg ook al een buikje terwijl ik dat bij mijn eerste pas met 15 weken had.

Ik ga ook een poging doen om een banner te plaatsen.

Groetjes en tot snel!

Terug
Bovenaan