Hallo allemaal,
welkom en gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren.
Begint aardig druk te worden hier, wel gezellig hoor.
Met mij gaat alles goed. Gelukkig niet veel last van misselijkheid wel ben ik de hele dag heel erg moe maar s morgens erg vroeg wakker. Ik baal een beetje want de afgelopen dagen heeft mijn zoontje voor het eerst de hele nacht doorgeslapen maar nu lig ik dus klaar wakker in mijn bed. Gaat wel weer over hoop ik.
Ik ga vaker posten want ik ben het overzicht een beetje kwijt en hoef dan niet zoveel te lezen en bij te houden
@ tymoon, ik kon vorige week al bij de vk terecht. 28 oktober mag ik de eerste echo maken.
@ sajo, ik duim voor je dat alles goed gaat
Ik duim voor iedereen want ik voel me nog wel heel onzeker hoor, het is nog zo pril. Ik zit met smart te wachten op de eerste echo.
Wie mag als eerste of is al geweest voor de echo? Wat ging er door jullie heen toen je de kleine zag bewegen en het hartje hoorde kloppen? Spannen he?!
@ Lyno, donderdag je echo, spannen hoor, geniet van elke seconde want voor je het weet sta je weer buiten (met foto). Ik ben ook heel erg moe, rare dromen en een stoelgang die anders dan normaal is, ach het hoort er allemaal bij. Grappig dat jouw broeken ook al strak zitten, ik krijg ook al een buikje terwijl ik dat bij mijn eerste pas met 15 weken had.
Ik ga ook een poging doen om een banner te plaatsen.
Groetjes en tot snel!