Juni 2009 uitgerekend?

hoi ik ben 25 en zwanger van ons eerste kindje ik weet het pas twee dagen en vindt het best wel eng heb wel al een echo gehad omdat we dachten dat het al langer was maar is pas 4/5 weken krijg over twee weken weer een echo hoop met jullie mee te mogen kletsen

hoi meiden

hier gaat het wel goed. ben onwijs moe en heb last van mijn rug. vandaag wat last van mijn maag.mijn dochtertje moet er absoluut niet in schoppen of te veel op drukken want dat voelt echt niet prettig.
verder moet ik soms best mijn tongafbijten met wat ik zeg tegen mensen...er zijn al best wat mensen die het weten en komend weekend vertellen wij het nog een aantal vrienden maar voor de rest houden wij ons mond.
10 november moeten we naar de vk en dan krijgen wij ook de echo. heb er echt veel zin in. kan de dagen wel aftellen. wil eigenlijk wel dat het al zover was.....nog 3 weken...
's avonds heb ik ook al best een buikje....dit had ik ook wel tijdens mijn eerste zwangerschap maar niet zo erg....ben benieuwd of ik nu ook eerder een buik krijg. bij mijn dochtertje was ik laat met een buik

Hallo!
Ik ben ook uitgerend in juni, de 17e.
Ik heb een zoon van 2 jaar. Het lijkt me leuk om hier mee te schrijven en te lezen. Ik ga maandag een afspraak maken bij de dokter. Verder voel ik me oke, als ik net zo'n zwangerschap heb als de 1e keer heb ik niets te klagen.

Groetjes Corien

Dag zwangere dames!

't Wordt idd lekker druk hier op het forum, gezellig!

@mmethenana: jeetje....wat een heftig verhaal. Ik hoop voor je dat het nu allemaal goed gaat en dat je ondanks deze nare ervaring toch kunt genieten van je zwangerschap!

@Judith 25: de twijfel wel/geen tweede kindje en wanneer is heel herkenbaar! Eigenlijk vond ik het ook prima zo met z'n drietjes. Maar ik moet zeggen dat ik langzaam aan het idee begin te wennen dat er straks nog zo'n  kleine hummel rond loopt. Als ik kijk hoe mijn leven op de kop stond bij de 1e.....dan denk ik dat het bij de 2e ook wel goed gaat komen! En voor mijn zoontje is het natuurlijk ook wel erg gezellig, een broertje of zusje!

@sunny07: hmmmm....misschien dan toch maar vast de vk bellen!

Spreek jullie snel weer en b.t.w. weten jullie al of jullie willen weten wat het wordt?

Gr. Simone

Terug
Bovenaan