Juni 2009 uitgerekend?

@First mum: leuk dat je zo die lijst bij houdt! Ben bang dat ik daar niet zo goed in ben, anders had ik je zeker geholpen!
 Ik ga ook pas over 4 weken naar de VK 13 nov! Dan ben ik als alles goed mag gaan 8weken en 5 dagen, krijg jij dan gelijk een echo? Daar heeft de VK bij mij door de telefoon niks over verteld, zal ik dan wel horen wanneer ik een afspraak kan maken! spannend hoor!

voor alle nieuwe zwangere, GEFELICITEERD!!!!
Hebben jullie ook dat het allemaal zo onwerkelijk is??? Voelt heel vreemd!!!

@Eva: lees net dat jij ook 13 nov naar de VK gaat, leuk, ik ook! Krijg jij bij de VK gelijk een echo, bij ons is dat apart van elkaar, hoor ik denk wanneer ik daar ben geweest! Maar gefeliciteerd!

@Happe me: heb ook nog steeds een apart gevoel ja, alsof ik het droom. Maar ja, de positieve test liegt er niet om :) Ik krijg de 13e gelijk een echo ja, moet speciaal met een volle blaas komen (hmmm, moet al zoveel plassen...)... Bij de meeste is dat geloof ik hoor dat je gelijk een echo krijgt. Bij een vriendin van mij is het ook niet verteld en toch kreeg ze een echo. Hoop voor jou dat dit ook gebeurd!

Hallo allemaal,

Het bezoek bij de huisarts was al zo bijzonder, maar hoe vreemd is het om voor 't eerst contact te hebben met de verloskundige. Op advies van mijn arts moest ik vroeg bellen..... Hilversum is kenbaar een vruchtbare plaats en het is druk bij de verloskundigenpraktijken. Na een erg gezellig gesprek aan de telefoon is er een eerste afspraak gepland...... 29 oktober al :) Ik ben dan 7 weken zwanger & zal een eerste gesprek van maar liefst een uur hebben.

Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we na dit eerste bezoek onze beste vrienden en familie gaan inlichten (als ik dan 2 maanden ben). Wat lijkt het me heerlijk om met m'n vriendinnetjes te kunnen kletsen en de mensen van wie we houden in te lichten. Tot die tijd deel ik het graag met jullie.

Allemaal heel veel succes & voor de mensen die spoedig hun eerste VK bezoek hebben. GENIET ER VAN!!!

Texas

Lief dat er gelijk reactie is,

Lang verhaal Eva B, maar net voor dat ze geboren zou worden is ze overleden, ben daarna zelf ook heel lang ziek geweest en mocht ook niet denken aan nog een nieuw kindje ( daar had ik ook de behoefte niet toe) maar nu   mag het weer en ben dus gelukkig zwanger!!!
Heb op eens een veel completer gevoel en heb dus ook hele grote hoop dat het goed zal gaan!!!

Ciao!!!

Hoi Dames

Vanmorgen heel vroeg getest, ik kon mijn plas echt niet meer ophouden en joepie zwanger.
Ik mag me dus aansluiten bij de juni 2009 mama's. Ik ben als het goed is 21 juni uitgeteld en dus nu 4 weken en 6 dagen zwanger.
Dit wordt mijn tweede kindje. Ik heb al een zoontje van bijna 22 maanden.
Ik heb een hele tijd getwijfeld over wel of geen tweede kindje. Vond het ook wel lekker met zijn drietjes. Moet er wel heel erg aan wennen. Alles gaat nu veranderen. Maar daar groeien we vanzelf ook wel weer in.
Toen we eenmaal echt bezig gingen voor een tweede kindje was het ook meteen raak. Ik voelde me ook echt zwanger en de test was alleen maar een bevestiging.
Ik ben trouwens 28 jaar.
Hoop dat we veel ervaringen kunnen uitwisselen want ook bij een tweede heb je toch weer vragen.

Groetjes Judith

Welkom nieuwe zwangere,

pff na het lezen van de berichtjes van 2 van jullie (ben even naam kwijt) kreeg ik gewoon kippenvel. Brrr wat kan het leven en de dood toch dicht naast elkaar liggen.

Ik hoop na het weekend het lijstje weer bij te werken en wat uitgebreider te antwoorden. Ik heb het druk en we gaan vanavond richting groningen (bijna 3 uur rijden), blijven daar ergens slapen en morgen dan op kraamvisite bij mijn nieuwe neefje.

Fijn weekend allemaal.

Liefs,

Oja degene die vroeg of ik bij mijn eerst afspraak bij de vk een echo krijg, Ja, dat heeft ze gezegd en als ze het door de buik niet kunnen vinden, krijg ik een vaginale echo. Weet niet wat ik me daarbij voor moet stellen.  Dat doen ze ook nog niet heel lang, want bij mijn zoontje moest  ik veel drinken van te voren, met week 10 was dat geloof ik, zodat ze het beter kunnen zien. Ons zoontje is net anderhalf. Dus er zijn wel wat veranderingen in de vkpraktijk.

Terug
Bovenaan