Juni 2009 uitgerekend?

Hallo Allemaal,

Allereerst ook van mij, gefeliciteerd met jullie zwwangerschap.

Ik ben Sabine, 34 jaar, woon in Arnhem en ben ruim 5 weken zwanger van ons 3e kindje.
We hebben al 2 zoons, Koen 1-8-2005 en Maik 4-1-2008.
Deze zwangerschap was niet gepland. Souvenier uit Griekenland. Maar dit kindje is erg welkom.
Na de vakantie werd ik niet ongesteld. Afgelopen zaterdag heb ik een test gedaan en...Zwanger. Eerst was ik wel in shock.  Wij  wilden de komst van een  3e nog niet uitsluiten, maar zo snel was nou ook niet de planning. Maik is pas 9 maanden.  
Ben ergens rond 14 juni 2009 uitgerekend. gaat druk worden met 3 kinderen onder de 4 jaar, maar wel super gezellig.
Kijk erg uit naar de 1e echo. Binnenkort maar eens afspraak bij vk maken

@ Alexmama :   ik ben nu 5wk6dgn zwanger en we hebben het mijn schoonouders verteld met 5wk2dgn mijn ouders weten het nog niet die zijn maandag terug van vakantie en dan willen we het hun gaan vertellen.
verder weet niemand het nog daarmee willen we wachten tot eind November dan is mijn man jarig en dan willen we het vertellen ( ik ben dan ook al 12 weken )

gr Nikita

hoi dames.
Ik ben nu 6wk zwanger van ons 1e kindje.
Maar had gister wat bruin bloed. iemand ervaring??
ben waarschijnlijk ongeveer 10 juni uitgerekent ga 28 okt voor het eerst naar verloskundige.

hallo Iedereen

Allereerst gefeliciteerd!!

Ik ben nu 5wk2dg zwanger en ben uitgerekend op 15 juni. Dit is mijn 3e zwangerschap en mijn 2e kindje. We hebben al een dochter van 8 en ik ben 36

Heb nog niet echt zware klachten, wel kleintjes, snel rugpijn, bij niet op tijd eten vreselijk gammel worden, geur word al iets sterker, kleine dingetjes dus.

Ik heb mijn 1e echo al gehad, omdat ik begin dit jaar ook zwanger ben geweest en met 7 weken toen een miskraam heb gehad, dus met 4wk4dg bij de gyn geweest, helaas was er nog geen vruchtzakje te zien, maar de baarmoeder zag er super goed uit, lekker verdikt slijmvlies gebeuren dus heel positief, de 24e mag ik nog een keer dan kunnen we zeker zien of het allemaal goed zit, spannend allemaal.

groetjes Jet

Alle nieuwe meiden, gefeliciteerd!

Het duurt nog een tijdje voor de kleine er is maar opeens gaat het wel allemaal snel en wordt het wel wat werkelijker voor mij.
Gisteren is de mevrouw van Moeders voor Moeders geweest en vandaag kon ik al terecht bij de verloskundige. We zijn bij dezelfde als bij mijn eerste kindje en ze vonden het leuk ons weer te zien.
28 oktober de eerste echo en eind november de tweede. Kan me niet herinneren dat het zo snel ging bij de 1ste. Toen had ik zoiets van ... nu maar afwachten tot ik eindelijke de echo mag en de intake van de verloskundige.

Ik voel me nog steeds goed, gelukkig niet misselijk, maar wat niet is kan nog komen.

@ happe me: dat kunnen inderdaad je banden zijn. Heb ik ook last van als ik te snel van de bank op sta.

@ Stephanie: andere hyves-vrienden kunnen toch in het profiel lezen dat het hyves voor aanstaande moeders is? ik kon het in elk geval wel zien of begrijp ik het verkeerd.

Als ik niet veel last van kwaaltjes heb of een erg  groeiende buik wil  ik het echt pas met 12 weken vertellen. Had bedacht om voor m'n zoontje een t-shirtje te laten drukken met "Ik word een grote broer" en deze met kerst aan te doen .... maar bij nader inzien ben ik dan al  4 weken.... ander moment kan natuurlijk ook.

Ik ga weer verder, van het weekend groot feest, de kleine wordt 1 jaar !!

Iedereen sterkte met de zwangerschapskwaaltjes!

Groetjes!

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

HcangelHc
 23
 1e
  3 juni

_lyno_
 24
 1e
 6 juni

druifje1
 23
 1e
 6 juni

melissa8584
 24
 1e

palmsprings

1e
 10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

Tymoon
 29
 2e
 13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
 13 juni

Sunny07
 29
 2e
 14 juni

N1979

2e
 14 juni

mimmie81

2e
 14 juni

sabje74
 34
 3e
 14 juni

Sibje
 25
 2e
 ? juni

Lilala
 26
 3e
 17 juni

alexmama

2e
 18 juni

first mum
 25
 2e
 20 juni

happe me                  
26                
 1e          
 20 juni                              

Ilona27

2e
 22 juni

mikmuk
 26
 1e
 22 juni

maris1977

3e
 24 juni
Hoi meiden,

alle nieuwe zwangere onder ons: gefeliciteerd!

voor het allereerst heb ik een tabeltje gemaakt. Is het wat? Ideeen zijn welkom, hoor.

Oh HcangelHc, voor jou heb ik eerste kindje gedaan, maar als je daar tweede wilt hebben staan dan verander ik dat wel voor je.

Liefs,

quote: palmsprings reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2008 12:09:48'));

hoi dames.
Ik ben nu 6wk zwanger van ons 1e kindje.
Maar had gister wat bruin bloed. iemand ervaring??
ben waarschijnlijk ongeveer 10 juni uitgerekent ga 28 okt voor het eerst naar verloskundige.

bruin bloed kan dat niet van de innesteling zijn??? ik heb een paar uurtjes roze bloed verloren en met afvegen 1x bruin bloed. dit was voordat ik een test had gedaan. anders zou ik het niet weten

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

HcangelHc
 23
 1e
  3 juni

_lyno_
 24
 1e
 6 juni

druifje1
 23
 1e
 6 juni

melissa8584
 24
 1e

palmsprings

1e
 10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

Tymoon
 29
 2e
 13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
 13 juni

Sunny07
 29
 2e
 14 juni

N1979

2e
 14 juni

mimmie81

2e
 14 juni

sabje74
 34
 3e
 14 juni

Sibje
 25
 2e
 15 juni

Lilala
 26
 3e
 17 juni

alexmama

2e
 18 juni

first mum
 25
 2e
 20 juni

happe me                  
26                
 1e          
 20 juni                              

Ilona27

2e
 22 juni

mikmuk
 26
 1e
 22 juni

maris1977

3e
 24 juni

ik heb ff mijn datum er in gezet. ik denk dat rond 15 juni is. mijn cyclus is erg onregelmatig dus zeker weet ik het niet. dat horen we 10 november als het goed is

Terug
Bovenaan