Juni 2009 uitgerekend?

@weroda: wat fijn dat alles goed is! Lijkt me ook extra spannend, omdat het al een paar keer niet goed is gegaan. Gelukkig dat ze je nu zo goed in de gaten houden (en natuurlijk erg leuk, al die extra echo's)

Wij hebben zelf besloten om dit weekend het grote nieuws te gaan vertellen (eerst aan onze ouders). Wel spannend hoor!
Heb ook eindelijk de verloskundige gebeld: 13 november krijg ik m'n eerste echo! Normaal gesproken doen ze bij ons pas met 12 wkn  een echo, maar ik krijg met 10 wkn een echo en daarna met 12 wkn nog een (omdat ik gelijk na het stoppen met de pil zwanger ben geraakt). Heb er echt zin in!
Neem ook mijn zoontje niet mee, lijkt me voor mezelf en voor mijn zoontje een stuk rustiger!

Verder gaat hier alles goed! Ben nog steeds moe en misselijk, maar merk wel dat het ietsie beter gaat. Gelukkig maar, want m'n huishouden begint al behoorlijk in de slop te raken, ha ha!

Fijn weekend allemaal!

hoi meiden

ik voel mij de laatste paar dagen niet goed. veel last van mijn buik bij mijn blaas. misschien dat mijn baarmoeder er op drukt??
in ieder geval is het niet prettig.
verder is mijn dochtertje ziek.....gisteren prikken gehad en ze was al niet fit dus dat is extra zielig.
ik krijg het vermoeden dat ik het zelfde krijg als haar. voel me naar koortzig (alleen heb geen koorts) en verschrikkelijk moe!!! kan de hele dag wel slapen. dus als vera gaat slapen ga ik maar met haar mee. het huishouden word er zo ook niet beter op.
bah bah bah. voel me gewoon ff niet prettig

Hoi hoi! ik moet zeggen dat ik me ook niet goed voel, bijna alleen maar misselijk, vreselijk moe en hoofdpijn. maar de misselijkheid is het vervelendste! ik moet ook steeds wat eten anders moet ik zeker spugen. met mijn vorige zwangerschap was ik 8 mnd misselijk, dus ik hoop dat het nu korter is... Ik heb wel emesafene van de dokter, maar helpen helaas niet echt! weet iemand nog een ander medicijn?
pff ik zei al tegen mijn man, meer als 2 kindjes komen er niet  zo kan ik nog niet echt genieten helaas!
liefs ilona

Hallo meiden!
Hoop dat iedereen nog steeds goed nieuws heeft en dat het ondanks de zwangerschapskwaaltjes goed gaat.
Met mij gaat het wel redelijk.   Ook heeeeel erg moe en erg misselijk, het huishouden blijft nog even liggen. Vorige week door mn rug gegaan en dat maakt het er niet makkelijker op. Toen voelde ik me echt heel erg zielig. Gelukkig gaat het nu een stuk beter.
Zwangerschap met al een kleintje om je heen is inderdaad anders, je bent er minder mee bezig en wordt meer geleefd. De tijd vliegt voorbij.

Ik heb veel moeite met eten, ik heb de hele dag een rare smaak in mijn mond, ik vind niks lekker en heb nergens zin in. Hebben er meer mensen hier last van? Om niet over te geven moet ik toch wat in mijn maag hebben dus af en toe een broodje met tegenzin.
Wij gaan het dit weekend aan de ouders vertellen. Het idee van een t-shirtje vonden we erg leuk dus die ga ik zo in elkaar prutsen. Spannend hoor. Denk dat ze het helemaal niet verwachten. Leuk!

Fijn weekend iedereen!

Hallo allemaal,

Vandaag 1 november op naar juni!!!

Alexmama; Gelukkig gaat alles goed. Ik kan me voorstellen dat je erg schrikt als je opeens bloedverliest. Als mij dat overkomt weet ik nu dat ik niet meteen het ergste moet denken.

Weroda; fijn dat jij extra aandacht krijgt. Door de wekelijkse echo kan je het mooi volgen. Mijn schoonzus heeft 5 miskramen achter elkaar gehad en daarna zonder miskramen 3 prachtige kinderen.

Fist mum; Dat ik laat(40) zwanger ben heeft verschillende oorzaken. De laatste 2 jaar wilde het niet lukken, maar de hoofreden is dat mijn vriend het altijd vooruit schoof. Hij wilde wel kinderen(zei hij)  maar later.  Nu ik zwanger ziet hij het niet meer zitten en zijn we na 15 jaar uitelkaar. Je begrijpt dat ik niet op een roze wolk zit, maar ik ben zeer gelukkig met mijn zwangerschap.  Het belangrijkste is nu (niet hij) maar dat ik een gezond kindje mag krijgen.

Fijn weekend allemaal
Groet Linda

hoi meiden,

ik ben Sandy, 28 jaar, en zwanger van een tweeling. Ik ben vandaag precies 7 weken zwanger, 20 juni uitgeteld. Het is een twee-eiige (of hoe je het ook schrijft) tweeling. Ik had zelf al een beetje rekening gehouden met het feit dat een tweeling mogelijk was omdat ik zwanger ben geworden met behulp van Clumid. Dit was om mijn periodes beter te kunnen timen en daarbij was verteld dat dit een risico was. Ik vond het zelf geen risico, ik ben er superblij mee! :D

Ik heb mijn eerste echo al gehad op 27 oktober, ik was toen 6weken en 2 dagen. Dit was eigenlijk te vroeg, maar ondanks de clumid heb ik mijn eisprong toch later gehad dan ze in het ziekenhuis hadden verwacht. Ik vind het echt supermooi, want de 2 hartjes kon je al horen kloppen. 1 baby is 5,2 mm groot en de tweede baby is 3,8 mm groot. Dit verschil zou niet uitmaken volgens de arts en komt doordat het 2 eitjes zijn geweest die op verschillende tijden zijn bevrucht.

20 November heb ik mijn 2e echo en kijk daar nu al naar uit!

Hallo allemaal,

Een tijdje niet geweest maar kan melden dat alles naar wens gaat. Vandaag precies 10 weken! Afgelopen woensdag echo gehad en alles zoals het hoort! Merk dat dit wel wat rust geeft. Over anderhalve week weer een echo op woensdag, ben benieuwd. Verder al 3 (!) dagen niet misselijk maar wel heeeel veel honger. Vermoeidheid wordt minder (of ik wen er aan ;-)). De echo van afgelopen woensdag hebben we gebruikt voor een 'quiz' ( Wat is het?) en afgedrukt op een A4-tje en verstuurd aan de mensen die we het willen vertellen. Erg leuke reacties op zaterdag nadat iedereen de brievenbus had geleegd!!! Houdt iedereen het nog een beetje vol met alle spanningen? Ik wens iedereen in ieder geval heel veel moois, sterkte en liefs!

Gr. S.

Linda!!!,

Wat een afschuwelijk verhaal, ik krijg er een brok van in mijn keel. Bah wat naar.
Je gaat er toch wel vanuit dat iedereen blij is met een zwangerschap. Helaas is dat bij je ex niet het geval. Wat goed dat jij er wel blij om bent en kunt zijn ook in deze omstandigheden. Je levert nu een heel gevecht voor je kindje maar ik hoop voor jou en ben er ook van overtuigd dat je die liefde van je kindje dubbel en dwars gaat terugkrijgen. Hopelijk is dat een schrale troost voor je.

Ik wens je veel mooie intieme momenten toe als je kindje gaat bewegen. Heel veel sterkte verder!

Groetjes Brendi

Terug
Bovenaan