Juni 2009 uitgerekend?

En weer wordt het lijstje langer! Welkom nieuwe zwangere, jullie staan op het lijstje.

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

sancarem
 30
1e
 1 juni

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

melissa8584
 24
 1e
   2 juni

HcangelHc
 23
 1e
  3 juni

Romano06

4 juni?

_lyno_
 24
 1e
  6 juni

druifje1
 23
 1e
  6 juni

Leontine
32
1e
  6 juni

_Brinky_
28
1e
 7 juni

mmetjenana
23
3e
  9 juni

palmsprings
 23
 1e
10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

Nanda  (Titatess)      
31
2e
11 juni

motorbabe

2e
12 juni

Tymoon
 29
 2e
13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
13 juni

Sunny07
 29
 2e
14 juni

N1979
 29
 2e
14 juni

mimmie81

2e
14 juni

sabje74
 34
 3e
14 juni

Weroda
34
2e
14 juni

Sibje
 25
 2e
15 juni

Jet 1972
 36
 3e
15 juni

Ginni
27
1e
15 juni

Jenifer
29
2e
15 juni

Lilala
 26
 3e
17 juni

Lief2

2e
17 juni

Loveme1981
26
1e
18 juni

alexmama
 27
 2e
18 juni

Texaslce
32
1e
18 juni

Miss Happy
25
1e
18 juni

Hope74
34
2e
19 juni

first mum                      
25
2e
20 juni

happe me
26
1e
20 juni

Linda8691
40
1e
20 juni

Judith25
28
2e
21 juni

Kleintje nr2 verwacht

2e
21 juni

Ilona27

2e
22 juni

mikmuk
26
1e
22 juni

maris1977  
31
3e
22 juni

Rietjeh
25
1e
24 juni

Eva B
25

24 juni

Gaby1984
24
2e
24 juni

Kain 27
27
1e
24 juni

dop72

2e
26 juni

sajo

4e

ramona1
25
1e

siem26
30
1e
30 juni

Brendi

2e

@sancarem, haha wk wc papier ontleden. Gelukkig dat we door de kwaaltjes ons gevoel voor humor niet hebben verloren. Maar soms staat het huilen me echt wel nader dan het lachen. Nu gaat het wel goed. Even niet misselijken bijna geen rugpijn en heb vanmiddag toen mijn zoontje lag te slapen ook even m'n ogen dicht gedaan. Dus ben nu ook niet heel moe. En zit lekker met zoonlief achter de pc. Hij is alle pennen en stiften aan het uit proberen, lekker rustig bij mama op schoot. Dan weet ik weer waar ik alles voor over heb met die vervelende kwaaltjes.

@Gaby, wat fijn dat alles toch goed gaat, het blijft toch altijd weer spannend.

@jenifer, door  zo'n verkoudheid krijg je geen mk, hoor! Maar om je lichaam een handje te helpen kun je wel homeopatische medicijnen innemen, die mogen ook tijdens de zwangerschap. Dan ben je er eerder vanaf. Gewoon bij de kruitvat te halen.
Beterschap, meiss.

@tymoon, ik ken dat gevoel van je schuldig voelen. Mijn nicht/vriendin is al 3 jaar bezig. Toen wij vertelden dat wij zwanger waren van onze eerste, hij is nu bijna 19 maanden. Waren hun ook al een jaar bezig en gingen de mm molen in. Maar dat wisten wij toen nog niet. Nu wel en ik weet niet wanneer ik het haar ga vertellen. Ze is zo'n lieve meid en ik gun het haar van harte. Het blijft moelijk, ik denk dat ik moet huilen als ik het haar vertel, maar we wachten in ieder geval tot een week of 12

@Linda8691, gefeliciteerd! Fijn hoor dat je toch nog zwanger mag raken op je 40e. Mag ik vragen waarom zo laat? Wilde je eerst  nooit kinderen of ben je de man van je leven laat tegengekomen? Je bent trouwens gelijk met mij uitgerekend. Wie zal er als eerste bevallen? Wanneer heb jij de echo?

@Brendi, welkom meid. Gezellig dat je hier komt meekletsen. Lijkt me niet niks om geadopteerd te zijn en niet weten wie je ouders zijn.
Ik heb ook al last van mijn rug, wilde zometeen even gaan googelen. Heb het hier al eerder gevraagd, maar niet echt antwoord gehad. Ik doe niet mee met mvm, heb het met de eerste wel gedaan, maar die geur van die flessen. bleh. En dat heen en weer gefiets met de kleine vind ik ook niks. Ik moet ze zelf halen en brengen en het is toch een aardig stukje fietsen.  Dus sla deze keer over. Misschien wel ego van mij, want ik weet dat ze het goed kunnen gebruiken.

@alexmama, wat een geruststelling! Gelukkig maar dat het goed gaat. Je schiet  toch in de stress van zoiets. pfff ik hoop het niet mee te maken. Maar we hebben het niet voor het zeggen.

Liefs,

hoi dames

ben vandaag bij de huisarts geweest kan niet meer praten mijn stem is weg. keel doet zo pijn. Het lijkt elke dag dat er iets anders bij is gekomen.

Heb nu kuur amixolinnen gehad weet niet hoe je het precies schrijft heb het niet bij de hand. kuur peneceline. wat je mag gebruiken tijdens de zwangerschap. heb dit bij mijn zoontje ook gehad toen ik zwanger was maar was verder zwanger.
maakmij druk dokter zegt hoeft niet als het fout gaat gaat hettoch fout.

hoop dat het snel werkt en verbetering optreed. ik ben zo moe en mijn zoontjeis zo tegendraads

sorry was niet klaar drukte verkeerd en nu niet nagekeken op fouten ach ja.

zei mijn zoontje is zo tegen draads net of ze gewoon expres lastiger zijn alsje moe en ziek bent.

groetjes Jenny

Bedankt allemaal voor jullie medeleven!

Ik heb nog steeds een beetje last van bruine afscheiding en soms een mini beetje rood bloed, maa probeer me er maar niet meer zo druk over te maken, omdat ze gisteren echt zeiden dat het heus veel vaker voor komt, zij begreep wel dat ik me druk maakte, maar vond mijn verhaal eigenlijk niet zo spectaculair

Gaby, heb je je echo al gehad? Ik duim echt voor je hoor meid, want ik weet hoe verschrikkelijk je voelt! Hoop snel te lezen dat ook jij goed bericht hebt gehad!

Hallo,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ook ik ben zwanger en op 6 juni 2009 uitgerekend.
Ik ben 30 jaar en dit word ons eerste kindje.
Volgende week donderdag 6 november heb ik een afspraak bij de verloskundige en krijg dan ook een echo.Ik ben dan 9 weken en 5 dagen zwanger.

Ik wil het daarna, als alles goed is dolgraag aan iedereen vertellen (nu weet nog niemand ervan) alleen mijn man wil liever wachten tot 12 weken.
Maar ik denk dat als alles bij 10 weken goed is de kans toch klein is dat er nog iets fout gaat.
Wanneer gaan jullie het aan iedereen vertellen??

Groetjes Jessy

alexmama ik weet niet of het je eerste is?? Maar ik heb bij me zoontje zelfs hele stolsels verloren en niet een klein beetje. Er kan door inspanning heel makkelijk een adertje knappen en dan heb je idd beetje helderrood bloed ik was dus bij mezelf gaan voelen en toen zat er ook helderbloed aan me vinger klein beetje je bent gewoon beter doorbloed en dan heb je dat sneller en sommige zijn er gevoeliger voor als andere ik ben er ook erg gevoelig voor maak je niet druk ik krijg woensdag echo.

Hallo allemaal,

We zijn vandaag bij de vk geweest echo is gemaakt we konden onze kleine eindelijk zien. We zagen ook iets bijzonders zo onwerkelijk   zei de vk de kleine bewoog een voetje zo mooi en zo klein. We zijn zo gelukkig en nu weet ik ook dat het echt zo is. Alles was goed en het is er 1. Hartje klopte heel erg snel. 1 dec volgende afspraak en dan gaan we het hartje luisteren. Wij wensen iedereen veel succes en geluk.

Liefs melis

Terug
Bovenaan