Juni 2009 uitgerekend?

Hallo allemaal

Ook ik ben zwanger en uitgerekend op 23 juni 09. Wat leuk dat er zoveel juni-kindjes komen!

We zijn al de trotse ouders van een peuter van bijna 3. Deze zwangerschap heeft een stuk langer op zich laten wachten dan de eerste. Hadden het bijna opgegeven! Gelukkig mocht het echt zo zijn.... Volgende week naar de verloskundige voor de 1e afspraak.
Spannend dus allemaal!

Groetjes,
Linda

Hoi Allemaal,

Als eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik zal me ff voorstellen ik ben Linda 25 en sta inmiddels bekend als suprise ei  We zijn net een jaar getrouwd en hebben 2 schatten van kindjes Alisa 24-3-05 en Joey 2-8-06 en zijn druk bezig met ons eigen bedrijfje. Wij waren ook echt klaar en het huis was vol.

Ik was al 2 maanden ziek, moe en onder de pukkels(ondanks 1,5 jaar zwangerschap ging er geen lampje branden) en na een bezoekje aan de kapper (die ik harop heb uitgelachen), die opperde dat ik misschen wel zwanger was ging ik toch twijfelen. Vriendin van me had nog een test liggen dus toch maar ff gauw gedaan en wat blijkt hardstikke zwanger. Ik eerst in diepe tranen want eigenlijk wilde we niet meer en had nog enige angst na 1 trauma bevalling, man lief ook enigsinds gedesillusioneerd. Maar na ee paar stevige gesprekken is besloten dat het kantoor op de schop gaat en ik iedereen vol trots kan vertellen dat we rond 7 juni ons 3e kindje mogen verwachten.

We hebben afgelopen donderdag 1e echo gehad. Was ook verbaasd om te horen dat ik toen al 8w5 opweg was. Maar het was toch een prachtig gevoel om te zien hoe zo'n klein hartje klopt in jouw eigen lijf en opgelucht dat ik niet enorm te dik wordt maar gewoon lekker zwanger ben!!!!!

Ik heb met de eerste 2 kindjes ook heerlijk mee geklets op het forum en verheug me al op de komende maanden koetjes en kalfjes praten ha ha ha.

Groetjes van Linda

Hoi allemaal!

Ook ik merk dat het met je tweede kindje toch anders is..... De weken vliegen voorbij en ondanks dat je constant aan je zwangerschap wordt herinnerd (moe, misselijk en zijn jullie ok zo verschrikkelijk vergeetachtig??) moet je gewoon lekker door want nummer 1, in mijn geval dochter Margo van 4,5, houd je wel bezig!
Wel fijn hoor trouwens... bij Margo duurde het zoooooo lang voordat we die eerste echo mochten maken, en nu is het de 17e al naar de gyn voor de eerste keer. Ben de eerste x met een keizersnede bevallen en hoop dat het deze keer niet nodig is. We zullen zien hoe het loopt allemaal. Ik heb fybromyalgie (weke-delen reuma) en bij Margo had ik erg last van bekkeninstabiliteit. Ben nu nog maar 6 weken onderweg dus alles ligt nog open.... zo spannend! Ik hou jullie verhalen allemaal bij en ben blij te lezen dat het jullie ondanks de onzekerheden en de griep  allemaal redelijk goed gaat. Laten we dat zo houden!!
Wij gaan het wel zo snel mogelijk aan onze ouders vertellen, de broers en zussen krijgen van ons een leuk 'kerstcadeautje'...... Niemand in onze familie verwacht het nog omdat Margo al 4,5 is dus ze zullen errug verrast zijn!!

@ firstmum ik zie dat ik bij mijn eerste stukje mijn leeftijd niet heb gezegd, maar voor het lijstje: Ik ben 36.  Heb je weet wat te updaten (sorry, alsof je niet genoeg aan je hoofd hebt hihi)

Hoi Allemaal,

Inderdaad leuk dat er zoveel juni kindjes aan zitten te komen! Maar ook allerlei andere verhalen. Voor veel van jullie lees ik dat het niet je eerste kindje is. Dus jullie weten al iets beter wat je te wachten staat, hoewel ik begrijp ook dat elke zwangerschap helemaal anders kan zijn!
Voor ons is het onze eerste. Dus alles is helemaal nieuw. Aanstaande woensdag heb ik mijn intake-gesprek bij de verloskundige. Ik heb al een briefje met allemaal vragen gemaakt wat ik allemaal wil weten. Wel spannend.
Eerst de test, toen moeders voor moeders en nu de eerste afspraak. Het wordt zo allemaal steeds meer echt. Ik weet wel dat er nog geen hartje geluisterd gaat worden, dat is voor de afspraak erna, bij de echo. Dat zal over een week of drie zijn, als ik rond de 11 weken ben.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Mariska

Hoi dames,

zal eerst het lijstje even aanvullen

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

sancarem
 30
1e
 1 juni

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

melissa8584
 24
 1e
   2 juni

HcangelHc
 23
 1e
  3 juni

Romano06

4 juni?

_lyno_
 24
 1e
  6 juni

druifje1
 23
 1e
  6 juni

Leontine
32
1e
  6 juni

Jessy30
30
1e
  6 juni

_Brinky_
28
1e
 7 juni

Marillion100
25
3e
7 juni

mmetjenana
23
3e
  9 juni

palmsprings
 23
 1e
10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

Nanda  (Titatess)      
31
2e
11 juni

motorbabe

2e
12 juni

Tymoon
 29
 2e
13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
13 juni

Sunny07
 29
 2e
14 juni

N1979
 29
 2e
14 juni

mimmie81

2e
14 juni

sabje74
 34
 3e
14 juni

Weroda
34
2e
14 juni

Sibje
 25
 2e
15 juni

Jet 1972
 36
 3e
15 juni

Ginni
27
1e
15 juni

Jenifer
29
2e
15 juni

Lilala
 26
 3e
17 juni

Lief2

2e
17 juni

Loveme1981
26
1e
18 juni

alexmama
 28
 2e
18 juni

Texaslce
32
1e
18 juni

Miss Happy
25
1e
18 juni

Hope74
34
2e
19 juni

first mum                      
25
2e
20 juni

happe me
26
1e
20 juni

Linda8691
40
1e
20 juni

Sandy80
28
1e/2e
20 juni

Judith25
28
2e
21 juni

Kleintje nr2 verwacht

2e
21 juni

Ilona27

2e
22 juni

mikmuk
26
1e
22 juni

maris1977  
31
3e
22 juni

32Linda

2e
23 juni

Rietjeh
25
1e
24 juni

Eva B
25

24 juni

Gaby1984
24
2e
24 juni

Kain 27
27
1e
24 juni

Brendi
29
2e
24 juni

dop72
36
2e
26 juni

sajo

4e

ramona1
25
1e

siem26
30
1e
30 juni

@Sunny, hè meiss, dat is erg vervelend door je rug gegaan. En dat met nog een kleine in de rondte. Gaat het al wel wat beter?
Ik moet van mezelf eten, ookal staat mijn hoofd (of eigenlijk m'n  maag) er niet naar. Anders als ik dat niet doe voel ik me nog beroerder. Heb nog niet echt boven de wc moeten hangen, maar dit is ook niet alles. Ach, ik heb het waarschijnlijk in mijn eerste zwangerschap veel te makkelijk gehad.
Nu met de tweede ben ik er eigenlijk wel meer bewust van, moet er de hele dag aan denken. Dat komt waarschijnlijk ook, omdat ik er nu constant aan herinnert word met die misslijkheid.

@Linda8691, oh dit verhaal had ik niet verwacht.
Lijkt me toch wel moeilijk in je eentje, ookal hou je nog zoveel van zo'n kleintje. Je ex zal het misschien wel iets teveel van het goeie gevonden hebben. En is er gewoon bang van geworden. Wil het niet goed praten hoor, maar je snapt die mensen soms niet en ze gaan ook niet bij zichzelf te raden, hoe dat diep van binnen eigenlijk zit. Sneu voor hem, maar ben blij om te horen dat het goed met je gaat en natuurlijk is deze kleine er niet minder gewenst om. Sterkte meiss.

@sandy80, gefeliciteerd met je zwangerschap! Pff 2 dat is nog wel wat. Ik grap er weleens met mijn man over misschien zijn het er wel 2, daar hebben we over 2 weken antwoord op, want dan hebben we de echo. Toch wel leuk hoor, maar eentje vond ik al druk (ben niks gewent haha). Mijn schoonmoeder zei toen al, hoe denk je dat ik het heb gedaan met acht kinderen om me heen. Stel je voor dat je er twee had gekregen. Ik weet ook wel dat alles op zijn pootjes terecht kom, ik zie ook veel te veel problemen.

@sancarem, dat is ook leuk om het de mensen te laten weten. Wij doen het waarschijnlijk met een gedichtje in een fotolijstje voor mijn schoonouders en voor mijn ouders een fotolijstje met de echofoto erin. Mijn pa had hem met onze eerste ook gelijk ingepikt (of eigenlijk er eentje vanaf geknipt) en omdat ik op zijn verjaardag uitgerekend zeg ik erbij dat ik alvast een cadeautje voor hem heb.

Ga even met de kleine naar buiten, de hond uitlaten en een frisse neus halen. En mijn beentjes strekken. Pff is toch een hele zit even: op het forum kijken. haha wat een verslaving hè.

Liefs,

zo ik meld me ook maar weer even
ik ben ondertussen 8w4d zwanger en ik voel me nog steeds prima maakt me soms een beetje onzeker maar zoals ik overal lees elke zwangerschap is anders en ik weet van mijn moeder die heeft bij ons alle 5 ook nooit ergens last van gehad dus ik vertrouw erop dat alles goed is.

verder heb ik pas 13 november de 1e echo ( dus nog 10 dagen ) tja ik ben alle dagen aan het afstrepen ik ben dan als het goed is 10 weken zwanger.
verder weten alleen beide ouders van onze zwangerschap verder nog niemand.

mijn broer had gister wel een nieuwtje zijn vriendin is nu ongeveer 6 weken zwanger dus half juni moet ik bevallen en begin Juli is mijn schoonzus uitgerekend. alleen weten hun nog niet dat ik zwanger ben dat gaan we 29 november vertellen ( dan is manlief jarig )

verder is aan het eind van de middag/ begin van de avond mijn buik net een ballon zo opgezet smorgens is er niks aan de hand herkent iemand dit?
het nadeel is ervan dat ik altijd savonds werk ik begin altijd pas om zes uur en toevallig vanavond om half 9 dus ik ga even douchen en omkleden en nog even bankhangen

hallo allemaal,
in mijn eerste zwangerschap ben ik 30 kilo aangekomen, ben zo bang dat dit weer gebeurd.
mijn buik is nu al dikker dan normaal, krijg mijn spijkerbroek bijna niet meer dicht en mijn riem moet al een gaatje losser, dat is toch niet normaal of wel, ik eet echt niet meer dan anders.
hebben jullie hier ook last van?
heb echt een beetje de blues hierover......

hi alle andere zwangeruh!!!

Ik (milka, 25) ben enkele weken geleden verrast met de zwangerschap van ons 3e kindje!!! We hebben op nu 2 dochtertjes, 3,5 en bijna 2. Ik ben 6 juni volgend jaar uigerekend!!! Dus dat wordt een aardig drukke boel hier zo!!!

Ik ben erg benieuwd of er nog meer mama's zijn hier die hun kindjes zo dicht op elkaar hebben....

Ik heb morgen mn eerste afspraak bij de verloskundige, de meisjes gaan ook mee. Ben erg benieuwd of het kwartje bij ze zal vallen of dat het allemaal een beetje langs ze heen zal gaan...
I'll keep u posted

Terug
Bovenaan