Juni 2009 uitgerekend?

Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij...Inmiddels nu 7 wk. zwanger, sinds vorige week ben ik nu aanhoudend misselijk. Niet om goed van te worden. Mijn darmen rommelen ook behoorlijk. Het huishouden loopt hier flink achter. Maar goed, alle kleine beetjes helpen natuurlijk. Volgende week krijg ik mijn echo. Eerst een leeg vruchtzakje gezien met 6 wk. dus ik ben best wel benieuwd of het goed zal gaan, maar aangezien ik zo misselijk ben verwacht ik dat van wel. Wat ook opmerkelijk is is dat ik met mijn zoontje ergens in de 7e week een lichte bloeding had (oud bloed). Gister had ik dat ook exact zo, vorige keer met mk wist ik dat het fout zat en nu had ik er alle vertrouwen in. Geen oud bloed meer te zien gelukkig.
Voor iedereen die al een succesvolle echo heeft gehad, gefeliciteerd!!!,  
Groetjes van Brendi  

Hallo allemaal,

Hoop dat alles nog goed gaat met iedereen.

Van het weekend hebben we het ,dmv de kleine een t-shirtje aan te trekken, de ouders en  broer en zus verteld. Erg leuk, bij de een viel het kwartje wat later dan bij de andere maar super leuke reacties. Dat was dus wel erg leuk.
Ik loop inmiddels in mijn oude zwangerschapskloffie en dat  is echt een verademinng. Ik begin ook echt al een  buikje te krijgen (8w,4d) en je ziet het ook wel. Probeer het toch te verdoezelen  want ik  wil het op mijn werk echt pas met 12w vertellen.
Verder gaat het redelijk, eet de hele dag door zodat ik me niet misselijk voel en ik niet hoef te braken maar ben nog super moe. Heel erg maar ik slaap als het mogelijk is in hetzelfde ritme als de kleine van 1 jaar en laat het huihouden even voor wat het is, dat komt later wel weer. Nu een paar keer naar therapie geweest en het gaat weer beter met mn rug.
Hebben jullie ook zo'n sterk geurvermogen (goed kunnen ruiken). Heel erg maar gisteren had de kleine zo'n lekkere spuitbroek en ik kon er niks aan doen maar moest gewoon in de luieremmer braken tijdens het verschonen.

@weroda: volgens de vk kom je tijdens je 1e kindje het meeste aan en daarna een paar kilo minder ..... dus daar hopen we maar op hé

@linda8691: wat een verhaal zeg, hoop dat je genoeg lieve mensen in je omgeving hebt die je kunnen helpen en steunen. Anders kan je altijd hier je verhaal kwijt hé

@sibje: Hoop dat het wat beter met je gaat. Zou ook een buikgriepje kunnen zijn. Mijn vriend had dat vorige week ... dus ik zei al "je gaat wel ver in het samen zwanger zijn.. " Gelukkig was hij snel beter.

@brendi: Ik had in het begin ook erg last van mijn darmen. Succes! Spannend dat je volgende week een echo hebt. Ik moet nog even wachten tot 2 december. Gelukkig gaat de tijd erg snel.

Groetjes

Wij hebben ook afgelopen weekend het grote nieuws aan onze ouders, broer en zussen verteld dmv een t-shirtje van ons zoontje. De reacties waren ook bij ons erg leuk, alleen had mijn schoonmoeder het wel erg laat door...ha ha...ze las de hele tekst op en toch ging er nog geen belletje rinkelen. Toen moesten we het dus nog gewoon vertellen, ha ha.
We hebben ook familiedag gehad en ik wilde het mijn tante stiekem vertellen, maar ze reageerde zo enthousiast  dat de hele familie vroeg wat er aan de hand was...tja....nu weten het dus best veel mensen al, maar ach...hoef ik ook niets meer te verbergen!
Verder gaat het hier redelijk (op de standaard kwaaltjes na). Moet zeggen dat ik (nog) totaal geen last heb van mijn borsten, terwijl ik dat bij de 1e wel heel erg had...hmmm....toch vreemd...
Op naar volgende week: ECHO!!

Veel plezier en sterkte voor diegene die het nodig heeft!

hoi allemaal

ik meld me af na van het weekend bloedverlies en vandaag een echo was er niks te zien helaas. Ik hoop dat we na 2 miskramen weer zwanger mogen worden en dat het goed blijft gaan.

Een fijne zwangerschap allemaal

Liefs

mama van levi

hoi gaby

wat erg.....geen woorden voor....bah krijg de rillingen ervan.
heel veel sterkte

liefs sibje  

ik wilde je dit al een poosje vragen maar zat jij ook op het forum 'trotse mama'??

Hè Gaby,

wat een naar nieuws. Ik wens je veel sterkte en een volgende gezonde zwangerschap!

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

sancarem
 30
1e
 1 juni

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

melissa8584
 24
 1e
   2 juni

HcangelHc
 23
 1e
  3 juni

Romano06

4 juni?

_lyno_
 24
 1e
  6 juni

druifje1
 23
 1e
  6 juni

Leontine
32
1e
  6 juni

Jessy30
30
1e
  6 juni

millertjes
25
3e
  6 juni

_Brinky_
28
1e
 7 juni

Marillion100
25
3e
7 juni

mmetjenana
23
3e
  9 juni

palmsprings
 23
 1e
10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

Nanda  (Titatess)      
31
2e
11 juni

motorbabe

2e
12 juni

Tymoon
 29
 2e
13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
13 juni

Sunny07
 29
 2e
14 juni

N1979
 29
 2e
14 juni

mimmie81

2e
14 juni

sabje74
 34
 3e
14 juni

Weroda
34
2e
14 juni

Sibje
 25
 2e
15 juni

Jet 1972
 36
 3e
15 juni

Ginni
27
1e
15 juni

Jenifer
29
2e
16 juni

Lilala
 26
 3e
17 juni

Lief2

2e
17 juni

Loveme1981
26
1e
18 juni

alexmama
 28
 2e
18 juni

Texaslce
32
1e
18 juni

Miss Happy
25
1e
18 juni

Hope74
34
2e
19 juni

first mum                      
25
2e
20 juni

happe me
26
1e
20 juni

Linda8691
40
1e
20 juni

Sandy80
28
1e/2e
20 juni

Judith25
28
2e
21 juni

Kleintje nr2 verwacht

2e
21 juni

Ilona27

2e
22 juni

mikmuk
26
1e
22 juni

maris1977  
31
3e
22 juni

32Linda

2e
23 juni

Rietjeh
25
1e
24 juni

Eva B
25

24 juni

Kain 27
27
1e
24 juni

Brendi
29
2e
24 juni

dop72
36
2e
26 juni

sajo

4e

ramona1
25
1e

siem26
30
1e
30 juni

Hoe gaat het met de andere dames? Hopelijk gaat met jullie wel alles goed.

Liefs,

Hoi Gaby,

Wat een vreselijk bericht, ook ik wens je heel veel sterkte!

Liefs Simone

Terug
Bovenaan