Juni 2009 uitgerekend?

sibje: ik zit daar ook op ja leuk forum he of zit je daar niet meer???

In ieder geval hele fijne zwangerschap iedereen en genieten he meiden voor je het weet ben je de 9mnd door.

bijdeze meld ik me ook hier bij aan,ik keek al naar een speciaal topic voor ons,maar die is er nog niet volgens mij?!
ik ben nienke,29 jaar,getrouwd met henk en al de trotse moeder van aaron jesse(24-11-2006)ik ben 22 juni uitgerekend van ons 2e wonder,het was in de 2e ronde raak en dat is echt een wonder want we hebben 0 tot 30% kans!maar ik ben toch echt zwanger!!!misselijk de hele dag door,iets wat ik bij aaron niet had en erg moe,maar we doen het voor een goed doel!

hoop dat het hier net zo gezellig wordt als toen ik zwanger was van aaron!

groetjes nienke

Hallo, Gaby wat een verschikkelijk nieuws. Sterkte met dit verlies. Hopelijk word je weer snel zwanger. De kans is nu wel groot met die zwangerschapshormonen  in je lichaam, zeggen ze.

Bedankt voor de lieve berichtjes.

Brendi, hopelijk voel je je wat beter. Jij zit nu in je zevende week en ik volgens mijn berekeningen  ook. Alleen ik voel niks aparts. Ben niet misselijk, geen gevoelige borsten. Alleen een positieve zwangerschapstest. Vrijdag voor het eerst naar de verloskundige en 27 november pas een echo. Dat is nog ver weg....kan eigenlijk niet wachten.

Ga wat proberen te slapen
Groet Linda

Hoi Gaby,

Wat vervelend voor je. Op de ene manier zie ik iedereen op het forum als "1 van ons" omdat het voor de buitenwereld nog geheim is, behalve familie misschien, maar als het dan misgaat met "1 van ons" dan voelen ons daar   volgens mij allemaal naar  over.  Dat heb ik tenminste wel en ik meen het ook bij de anderen te  lezen.

Gaby ik hoop toch echt dat het snel weer mag lukken en dat je dan geen stolsels  of bruin/rood bloed mag hebben. Gewoon een paar overtuigende spannende weken....

Sterkte en liefs van Brendi  

Eigenlijk is het wat tegenstrijdig nieuws van wat Gaby had te vertellen.

Vanmorgen had ik weer mijn twijfels over de zwangerschap, ik mocht om 12.30 langskomen voor een echo. Wat blijkt, precies als de vorige zwangerschap ben ik weer een week minder ver dan we dachten. Vandaar dat bij de vorige echo niets te zien was. Kheb nu het hartje horen kloppen en zien bewegen!!, het is nog niet helemaal doorgedrongen maar ik mag er nou vanuit gaan dat het goed moet komen. VK zag niets bijzonders en zei dat de kans heel klein is als het nog misgaat....

Groeten van Brendi

quote: Gaby1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2008 22:21:22'));

sibje: ik zit daar ook op ja leuk forum he of zit je daar niet meer???

nee ik zit daar niet meer. vond het erg groot en heb er de tijd helaas niet meer voor. ik wens je nogmaals heel veel sterkte!!

hier gaat het nu goed. ben sinds woensdag niet meer misselijk. gelukkig misschien toch een buikgriep geweest??? nu wel erg last van mijn buik maar ik ben gewoon te druk geweest. me veel te veel opgewonden over het feit dat vera niet wilde slapen vanmiddag en ze is nog maar 15 maanden. komt vast wel weer toch???
nog 3 dagen en dan de echo!!!

Hoi Juni mamma's,
Ik heb een afspraak voor 20 nov voor een termijnecho.
Ben best nerveus! Vind het forum leuk, maar je leest ook de minder leuke dingen.
Maakt me onzeker.
Wanneer hebben jullie je echo's en zijn jullie ook zenuwachtig?
Gisteren mijn verjaardag gevierd ben kappot half 1 gingen de laatsten weg terwijl ik tegenwoordig vaak om 21:00h in bed lig.
Gr Anita

Terug
Bovenaan