Juni 2009 uitgerekend?

Hoi Weroda,

zelf heb ik geen ervaring met de nekplooimeting.
Ik denk dat je je eigen af moet vragen waarom je een nekplooimeting zou willen. Ten eerste blijft het een kansberekening, dit geeft dus geen zekerheid. En wat zou je doen als je tehoren krijgt dat je een hoge kans hebt op een gehandicapt kindje? Wil je het houden of dan toch maar niet?
Bij ons is het zo dat wij een nekplooimeting kunnen laten doen, omdat mijn man en ik familie zijn van elkaar. Maar daar zie ik absoluut het nut niet van in, omdat we het kindje toch houden ookal is het niet helemaal gezond. Dus waarom dan al die onderzoeken. Raak je zelf ook nog van in de stress.
Ik ben erg benieuw naar jouw mening.

Liefs,

Hoi allemaal!

Als eerste @Sabine en Gaby: Wat een rottig bericht! Hoop dat jullie snel weer in verwachingsvolle verwachting mogen zijn...

Verder gaat hier alles goed, ben heeeeeeeeeeel moe, en ruik inderdaad alles 10x zo goed. Heb de 17e de eerste echo, daarna vertellen wij het de familie. Al krijg ik al wel problemen met mijn broeken!

Wij gaan wel voor de combinatietest. Mocht daar verhoogde kans op een niet gezond kindje uitkomen, dan gaan we een vlokkentest laten doen. Daarna zien we wel verder.... Ik heb de gelegenheid om deze testen te laten doen omdat ik 36 ben, dus waarom niet? Wij voelen ons daar juist prettiger bij, zo zie je maar iedereen staat er weer anders in.....

Hoop dat het verder met iedereen goed gaat en dat iedereen zich snel niet meer zwak, ziek en misselijk voelt!

Tot gauw!

Jeetje zeg, wat een nare berichten en dat terwijl ik me juist nu aanmeld voor het forum. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd en wens jullie het allerbeste.

Zelf ben ik nu 10 weken zwanger van de eerste. Ik ben op 7 juni uitgerekend en ben zelf 27 jaar. We zijn heel erg blij met dit wonder en hopen er het beste van.

Inmiddels hebben wel al wel 3 echo's achter de rug. Ik was nogal onregelmatig ongesteld, wat ervoor zorgde dat de eerste keer bij de verloskundige er niets te zien was op de echo. De vruchtzak bevatte wel een dooierzak, maar geen kindje te zien. Waarschijnlijk 7 weken zwanger. De tweede keer wel te zien, maar erg klein, weer 7 weken zwanger. Laatste keer zijn we op 9 weken geschat en was het hoofdje al goed van de romp te scheiden op de echo. Heel erg bijzonder is het allemaal en ik zeg tegen meiden bij ons in de omgeving dat ik hoop dat ze het ooit een keer mee mogen maken.

groetjes en allemaal natuurlijk het allerbeste,

pluisbuster

Hallo allemaal,

Helaas, ook ik heb slecht nieuws.... Na mijn voorgevoel wat al in week 6 begon heb ik vorige week een miskraam gehad bij 8 en een halve week.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en hoop dat ook ik me binnenkort weer bij een volgend forum aan mag sluiten.....

Liefs N.

quote: N1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2008 15:22:59'));

Hallo allemaal,

Helaas, ook ik heb slecht nieuws.... Na mijn voorgevoel wat al in week 6 begon heb ik vorige week een miskraam gehad bij 8 en een halve week.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en hoop dat ook ik me binnenkort weer bij een volgend forum aan mag sluiten.....

Liefs N.

Hoi N.,

Alweer zo'n naar bericht! En wat apart dat je het zo goed aanvoelde!
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn (en dat het dan  allemaal goed mag gaan natuurlijk)!

Liefs Simone

hoi dames

hier alles goed.
waar ik wel beetje mee zit is en heb ik ook bij de zwangerschap van de eerste gehad. Dat als mijn man en ik vrijen ik zo erg onzeker ben en bang dathet fout kan gaan. En dat als ik eenmaal ben klaargekomen ik een pijn in mijn buik krijg. Weet dat ik toen zwanger was van onze zoon en toen ik verder was het echt duidelijk te voelen was na het klaarkomen dat mijn baarmoeder samen trok en buik werd kei hard.nu ben ik nog niet zo ver 9,5 week maar voel wel die buikpijn. maakt je zo onzeker

wie herkent dit.

groetjes jenny

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Nog een paar weken en dan is het grote geheim eraf...alhoewel mijn buik toch nu al ons geheim wil verklappen. Dus aan bekenden doen we er niet te moeilijk over en zeggen we gelijk maar dat we een kleintje verwachten.

Gister weer bij de vk geweest voor een echo. Heerlijk om te zien dat het hartje klopt alsof het de normaalste zaak is. Met 3 weken krijgen we nog een echo omdat het de vorige echo's noodzakelijk waren en dan is het gewoon de normale echo die iedereen krijgt.
We hebben gister op internet een doppler gekocht. Bij mijn zoontje was ik altijd erg onzeker of het wel goed zat allemaal, elke keer een hele opluchting bij de controle natuurlijk, maar aangezien deze maar rond de €30 was leek het ons beter en veel leuker om gewoon op ons moment naar het hartje te luisteren. Ga het op den duur ook aan ons zoontje laten horen zodat hij wat beter begrijpt wat er in mama's buik zit

Toen ik gister bij de vk zat kwam ik 2 bekenden tegen, hahaha , we wisten natuurlijk helemaal niet dat we zwanger waren dus nu zitten we in elkaars complot, wel grappig..

Nou iedereen maar weer veel energie, gezondheid en succes met alle controles toegewenst...

Groetjes van Brendi

Hoi   N1979,

wat een verdrietig berichtje, toch. Scheelt voor jou misschien wel een beetje dat je het aanvoelde. Maar dat neemt het gevoel niet weg. Hopelijk mag je je snel weer bij ons aansluiten.

@Jenifer, ik moet zeggen dat ik dat gevoel niet ken, ookal is dit mijn tweede zwangerschap. Tijdens de eerste zwangerschap hebben we veel gevreeen, mijn libidi was enorm omhoog gegaan. Daar merk ik nu nog weinig van. Maar ik weet 100% zeker dat vrijen nu  geen kwaad kan. Bij een orgasme trekt je baarmoeder altijd samen, alleen nu je zwanger bent voel je dat. Geen paniek, meis! Dit kan geen kwaad.

Hoop je een beetje gerustgesteld te hebben.

Liefs,

Terug
Bovenaan