Juni 2009 uitgerekend?

hier bij mij in de buurt is er, tot ik weet niemand in verwachting.
Dus je denkt dat je nog de enigste bent.
Maar als ik het lijstje bekijk dan zijn er al heel veel vrouwen in verwachting.
Gisteren heb ik mijn familie vertelt dat ik in verwachting ben.
Ze zijn allemaal super blij.
En als ik met mijn moeder praat over mijn zwangerschap.
Hoe alles gaat, wat ik voel, en over de echo, staat ze soms met haar oren te klapperen.
Mijn moeder is dan ook al 74 jaar, en een echo dat hadden ze vroeger niet.
Dan moest je er maar van uit gaan dat alles goed ging.
Ze wist ook niet dat je een zwangerschaptest gewoon in de winkel kunt kopen.
En dat je daar aan kan zien dat je zwanger bent.
Best wel grappig allemaal.

quote: Jenifer reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2008 14:38:42'));

hoi dames

hier alles goed.
waar ik wel beetje mee zit is en heb ik ook bij de zwangerschap van de eerste gehad. Dat als mijn man en ik vrijen ik zo erg onzeker ben en bang dathet fout kan gaan. En dat als ik eenmaal ben klaargekomen ik een pijn in mijn buik krijg. Weet dat ik toen zwanger was van onze zoon en toen ik verder was het echt duidelijk te voelen was na het klaarkomen dat mijn baarmoeder samen trok en buik werd kei hard.nu ben ik nog niet zo ver 9,5 week maar voel wel die buikpijn. maakt je zo onzeker

wie herkent dit.

groetjes jenny

Ik herken dit ook. Ben soms ook erg onzeker tijdens de sex, echt bang dat het mis gaat, alles is zo anders en nieuwe gezien het mijn eerste is, en ja zodra ik klaarkom heb ik ook een soort steken in mijn onderbuik, schijnt er wel bij te horen maar dacht eigenlijk  dat het vaker voorkwam als je wat verder bent in de zwangerschap. Volgens de verloskundige kan het geen kwaad, is alleen niet zo'n lekker gevoel.

groetjes Mikmuk

Hoi meiden,
Morgen gaan we voor de eerste echo, ik kan niet wachten, heb er zo'n zin in.
4 dagen geleden kreeg ik opeens een beetje een buikje. Ik weeg nog steeds minder dan voor de zwangerschap maar al mijn reserve vetjes zijn nu verplaatst naar mijn buik. Die is nu heel lief en zacht en lekker warm voor onze lieve baby.
Gister met vrienden een sinterklaas spel gespeeld. Ik heb babysokjes ingepakt en in het gedichtje geschreven dan er iemand in de groep zwanger is. Voor de verwarring een glas wijn voor mijn neus gezet ,maar geen slok genomen hoor. Iedereen was blij verrast. Het was erg leuk.
Mijn Familie weet het al veel langer, ik kon niet wachten het te vertellen.

Ik voel me gelukkig wat beter, eet beter en moet minder vaak over m'n nek. Het wordt vreemd genoeg ook een soort van gewoonte en maak me er niet meer zo druk om.
Ook ik ben nog wel erg kattig, vooral tegen mijn lief. Die heeft het zwaar te voortduren met mij.
Aan sex moet ik nog steeds niet echt denken, terwijl mijn vriend mij op dit moment juist extra aantrekkelijk vind, vrouwelijk en zwanger. Gelukkig kunnen we het daar goed over hebben al voel ik me wel eens schuldig als hij weer 10 dagen moet wachten voordat hij weer eens mag.

Trouwens super om al die blije reacties op de echo's te lezen. Nou morgen ben ik aan de beurt.
Fijne zwangerschap
x lijsje

Hoi Allemaal,
Vandaag weer een echo gehad en het is mis..... ons vruchtje leeft niet meer en ik wordt woensdag gecurreteerd.
Ik wens jullie allemaal een waanzinnig goede zwangerschap toe en geniet!!!
Ik hoopme snel weer te melden op het forum en lees nog wel met jullie mee...

Groetjes, Es

Hallo allemaal,

De MOM stelt voor in het juni 2008 topic te beginnen. Lijkt dit jullie iets? Dan blijven de berichtje bij elkaar en makkelijker te vinden?

Liefs Nanda

Oh dop72, wat erg voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte.

In het begin leek het me leuk om een lijstje bij te houden. De lijst werd telkens langer, heerlijk. Maar nu nadat ik er weer mensen af moet halen doet dat toch wel pijn. Je hoopt voor iedereen een fijne zwangerschap en nu maak je toch wel mee dat dat niet voor iedereen zo is. Ik hoop ook constant dat het goed met onze kleine mag blijven gaan, maar het kan ook anders. Totdat de kleine geboren is blijft die spanning toch wel (ookal is het niet vaak op de voorgrond). En eigenlijk ook daarna hoop je dat je kinderen gezond en gelukkig blijven. Wat is een mensenleven toch moeilijk en vol emoties. pfff, het is maar goed dat we niet alles van te voren weten

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

sancarem
 30
1e
 1 juni

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

melissa8584
 24
 1e
   2 juni

HcangelHc
 23
 1e
  3 juni

Romano06

4 juni?

_lyno_
 24
 1e
  6 juni

druifje1
 23
 1e
  6 juni

Leontine
32
1e
  6 juni

Jessy30
30
1e
  6 juni

millertjes
25
3e
  6 juni

Anitakr
31
3e
  6 juni

_Brinky_
28
1e
 7 juni

Marillion100
25
3e
 7 juni

Pluisbuster
27
1e
 7 juni

mmetjenana
23
3e
  9 juni

palmsprings
 23
 1e
10 juni

lijsje80
28
1e
10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

Nanda  (Titatess)      
31
2e
11 juni

fransara
26
1e
11 juni

motorbabe

2e
12 juni

Tymoon
 29
 2e
13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
13 juni

Sunny07
 29
 2e
14 juni

mimmie81

2e
14 juni

Weroda
34
2e
14 juni

Sibje
 25
 2e
15 juni

Jet 1972
 36
 3e
15 juni

Ginni
27
1e
15 juni

Jenifer
29
2e
16 juni

Lilala
 26
 3e
17 juni

Lief2

2e
17 juni

Loveme1981
26
1e
18 juni

alexmama
 28
 2e
18 juni

Texaslce
32
1e
18 juni

Miss Happy
25
1e
18 juni

Hope74
34
2e
19 juni

first mum                      
25
2e
20 juni

happe me
26
1e
20 juni

Linda8691
40
1e
20 juni

Sandy80
28
1e/2e
20 juni

Judith25
28
2e
21 juni

Kleintje nr2 verwacht

2e
21 juni

Ilona27

2e
22 juni

mikmuk
26
1e
22 juni

maris1977  
31
3e
22 juni

nienke79
29
2e
22 juni

32Linda

2e
23 juni

friese leeuw
39
1e
23 juni

Rietjeh
25
1e
24 juni

Eva B
25

24 juni

Kain 27
27
1e
24 juni

Brendi
29
2e
24 juni

sajo

4e

ramona1
25
1e

siem26
30
1e
30 juni
Liefs,

Hoi,hoi,Iedereen gefeliciteerd!Ik ben 29 jaar en 12 weken 5 dagen zwanger.Als alles goed gaat krijg ik mijn kindje 8 juni.Er zijn met mijn kindje waarschijnlijk wat problemen maar dat hoor ik binnen nu en 2 weken moest helaas een vlokkentest doen omdat de nekplooimeting niet goed was.Heb al een buikje en heb de kleine al een paar keer gezien.Gelukkig groeit hij/zij goed en klopt het hartje.Wil niets zeggen maar hoop dat de uitslag meevalt.Tip voor iedereen geniet van je zwangerschap het is zo speciaal!liefs pupke

Terug
Bovenaan