Juni 2009 uitgerekend?

hallo dames,
ik heb het gisteren tegen mijn baas verteld, hij was wel blij voor me, hij wist dat het er aan zat te komen, maar ik zag toch een uitdrukking in zijn gezicht van "wat nu/paniek".
maar dat is eigenlijk zijn probleem niet dat van mij...ben blij dat nu iedereen het weet, die het mag/moet weten.
ik hoef niet meer naar de gynacoloog (voorlopig) en kan mijn controles bij de verloskundige doen, ben vorige week geweest voor een kennismakingsgesprek.Gelukkig heeft mijn vk ook een echoapparaat en kon ik hem weer eens zien dansen in mijn buik, mag volgende week weer terug, verheug me erop.
met de kwaaltjes is het zo goed als afgelopen, ben niet meer misselijk en niet meer zo moe, alleen mijn (.)(.) doen nog een beetje zeer .
grts

Hoi dames,

nu ben ik alweer harstikke verkouden!!! Nu voel ik me de hele dag futloos. Pfff en mijn zoontje heeft zoveel energie. Best wel sneu voor hem dat ik nou zo ben, maar ja komt wel weer goed.
Ik las gister dat er al wat dames op het juni 2008 forum zijn gegaan omdat het juni  2009 forum er nog niet is. Als jullie dat wat vinden kunnen we wel daar naar toe verhuizen?

Welkom pupke en Clautjuh, ik zal voor jullie het lijstje even bijwerken. Voelen jullie je verder goed? Scheelt misschien dat jullie de 12 weken al voorbij zijn of merk je geen verschil?

@anitakr, daarom ben ik blij dat ik niet werk. Ben na het huishouden en spelen met me zoontje helemaal op. Dat hoort erbij, ik hoop alleen wel dat dat na die 12 weken beter gaat.

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

sancarem
 30
1e
 1 juni

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

melissa8584
 24
 1e
   2 juni

HcangelHc
 23
 1e
  3 juni

Romano06

4 juni?

_lyno_
 24
 1e
  6 juni

druifje1
 23
 1e
  6 juni

Leontine
32
1e
  6 juni

Jessy30
30
1e
  6 juni

millertjes
25
3e
  6 juni

Anitakr
31
3e
  6 juni

_Brinky_
28
1e
 7 juni

Marillion100
25
3e
 7 juni

Pluisbuster
27
1e
 7 juni

pupke280
29

7 juni

Clautjuh85
23
2e
 8 juni

mmetjenana
23
3e
  9 juni

palmsprings
 23
 1e
10 juni

lijsje80
28
1e
10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

Nanda  (Titatess)      
31
2e
11 juni

fransara
26
1e
11 juni

motorbabe

2e
12 juni

Tymoon
 29
 2e
13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
13 juni

Sunny07
 29
 2e
14 juni

mimmie81

2e
14 juni

Weroda
34
2e
14 juni

Sibje
 25
 2e
15 juni

Jet 1972
 36
 3e
15 juni

Ginni
27
1e
15 juni

Jenifer
29
2e
16 juni

Lilala
 26
 3e
17 juni

Lief2

2e
17 juni

Loveme1981
26
1e
18 juni

alexmama
 28
 2e
18 juni

Texaslce
32
1e
18 juni

Miss Happy
25
1e
18 juni

Hope74
34
2e
19 juni

first mum                      
25
2e
20 juni

happe me
26
1e
20 juni

Linda8691
40
1e
20 juni

Sandy80
28
1e/2e
20 juni

Judith25
28
2e
21 juni

Kleintje nr2 verwacht

2e
21 juni

Ilona27

2e
22 juni

mikmuk
26
1e
22 juni

maris1977  
31
3e
22 juni

nienke79
29
2e
22 juni

32Linda

2e
23 juni

friese leeuw
39
1e
23 juni

Rietjeh
25
1e
24 juni

Eva B
25

24 juni

Kain 27
27
1e
24 juni

Brendi
29
2e
24 juni

sajo

4e

ramona1
25
1e

siem26
30
1e
30 juni
Liefs,

Hallo....
Ik vind het zo leuk om jullie berichten allemaal te lezen dat ik mezelf ook maar heb aangemeld...
ik ben 23 jaar en zwanger van de eerste, uitgeteld 27 juni.
de eerste echo al gehad met 9w/2d. en alles was goed, erg beweeglijk!
ook het hartje heel even mogen horen!

allemaal het beste!!

hallo allemaal!
ik zat een beetje te googlen naar vrouwen die ook zwanger zijn en voornamelijk eigenlijk naar mamas die al heel erg snel weer mama worden .
ik ben zelf ook volgende jaar juni uitgerekend, de 22ste en weet stiekem nog niet zo heel erg goed wat ik er van moet denken.. klinkt een beetje cru, maar heb net een dochtertje van 7,5 maand waar ik zo veel van aan het genieten ben!!! en vind het een beetje eng om alles zometeen te moeten gaan delen.. ook vraag ik me af hoe het is met twee babys in je leven, hoe druk is dat? is er misschien iemand op deze forum die daar ervaring mee heeft?? ik ben zo bang dat ik mijn eerste kleintje gedwongen minder aandacht kan geven en dat valt me best wel heel erg zwaar...
liefs ps had ditzelfde berichtje bij oproep 2009 geplaatst, omdat ik dacht dat jullie daarnaar toe verhuisd waren? niet helemaal duidelijk voor mij

Joeppie
ondertussen de 12 weken voorbij daar ben ik erg blij om ik voel me verder goed ik heb alleen af en toe last van jeuk op me buik.
ik mag 9 december voor de 2e keer naar de vk k heb er nu al zin in

zou iemand mij datum kunnen aanpassen in 15 juni ipv 11 juni

Hallo allemaal,

Ik ben een tijdje niet geweest. Ben aan het overleven ... om het maar even zo te noemen. Ik ben zoooo ontzettend moe, de misselijkheid lijkt wel erger te worden dan minder, ben hartstikke verkouden en mijn zoontje van 13 maanden heeft ook nog eens oorontsteking..... ik vind het erg zwaar. Gelukkig gaat het iets beter.

Las dat er ook afmeldingen zijn, wat heel naar is, veel sterkte iedereen.

Afgelopen dinsdag echo gehad en dat was dan ook ontzettend leuk om die kleine in je buik te zien rond tuimelen. Alles gaat  gelukkig goed.  Op het werk weet  mijn  leiding het nu ook en volgende week maar aan mijn collega's vertellen.
Ik ga proberen om wat meer te posten en ik las dat we nu ook actief worden op het juni 2008 forum. Ik zal straks even kijken.

Iedereen veel succes, sterkte en probeer te genieten!

Liefs

Hallo allemaal,

@zonnetje, ik had inderdaad al ergens een berichtje van je gezien, maar geent idjg ehad om erop te reageren. Zelf probeer ik nu meer te schrijven in het juni2008 forum (ook een Zwanger maar dan per maand) dan blijven de berichtjes bij elkaar.

De twijfel die je hebt kan ik goed begrijpen, probeer er niet te veel over te tobben, het verdelen van de aandacht zal moeten, maar je eerste kindje zal ook een flink aantal maanden ouder zijn en dat is al weer zo'n verschil. Ze veranderen gewoon heel snel op deze leeftijd en is dus weer iets minder afhankelijk van jouw. Misschien kun je voornemen om eens in de 2wk (of welke frequentie dan ook) iets alleen met de oudste gaat doen. Kleine dingen, boodschappen, eendjes voeren, naar een speeltuintje, knutselen. Even 1 op 1 aandacht dan doe je niemand iets te kort.

Ik hoop dat je snel kan gaan genieten van je zwangerschap.

Liefs Nanda

hoi hoi...
kben ondertussen a.s. zondag 14wkn...en "alles" gaat goed...ben ook ruim 1 week verkouden geweest...dat was niet zo'n pretje met al dat hoesten.... ook ben ik nog steeds ontzettend misselijk... door de dag heen gaat het redelijk..maar tegen uurtje of 16.00 ist over...dan ist echt vechten tegen overgeven..probeer echt rond 17.00 te eten.. en dan iets van pasta of rijst..dat blijft het beste binnen..en kan ik ook gewoon een heel bord van eten...aardappels + groenten + vlees is niks voor mij op dit moment.. en dan tegen uurtje of 19.30 hou ik het echt niet meer..en ga richting bed...zodra ik in bed lig begint het wat af te nemen... dus..boekje lezen ofzo..en dan optijd slapen..kben ook best wel heel erg moe!!
Wie weet is de misselijkheid binnenkort afgelopen..zou ik niet zo erg vinden...kheb overdag wel wat meer energie..dus ben ook nu lekker aan 't poetsen...   15-12 een afspraak bij verloskundige...weet iemand dan wat ze precies gaan doen?
nou.... dit was het weer bij mij...fijn weekend allemaal en geniet er van!!

Terug
Bovenaan