Juni 2009 uitgerekend?

Hallo dames,

Ben ik weer, vandaag ga ik naar de verloskundige en donderdag heb ik mijn 2e echo!
spannend! ben nu 11 wk en 4 dg. verder doe ik mee aan moeders voor moeders.

ik voel me goed, wel moet ik s'morgens eerst eten en ben ik de hele dag door moe, ik hoop dat dat straks wat minder is.

Liefs Lyno

daar ben ik weer en nu met (echt niet verwacht!) goed nieuws! het hartje doet heel erg goed zijn best, en onze wurm is 8.4 wk oud  volgens de echo! ik ging al van het ergste uit omdat de bloeding was toegenomen en ook helder rood, maar wat een wonder toen we een kloppend hartje op het scherm zagen! over 3 wk terug naar de vk en dan meteen nog een echo om te checken of ie goed groeit. jeetje ik ben er nog steeds beduust van

-x- karin

ps  sorry voor de vele spel fouten in  mijn vorige berichtje

Hoi Karin,
Wat een goed nieuws! Wat moet jij geschrokken zijn!
Fijn dat alles goed is. Konden ze nog een oorzaak  vinden van de bloeding?
Ik heb donderdag mijn eerste echo ben dan 11 weken, vind het erg spannend!
Fijne dag nog
Gr Anita

Hoi meiden,

Ik ben lijsje, 28 jaar oud en zwanger van ons 1e kindje, dat we 10 juni verwachten.
Mijn vriend en ik zijn erg blij, ook al moeten we nu onze trouwdatum verplaatsen.
Ik ben nu 11 weken zwanger en ga volgende week voor de termijnecho. Daar kijk ik erg naar uit.
Het zwanger zijn valt me best zwaar. Ik ben nu al 5 weken misselijk, hou weinig eten binnen en ben 3 kilo afgevallen i.p.v aan gekomen. Er is bij mij dus ook nog niks te zien. Dat komt vast wel goed natuurlijk maar energieker wordt je er niet van ;-)
Verder zal ik niet klagen. Iedereen sterkte waar nodig en verder veel plezier.

Groetjes Lijs

Karin, gefeliciteerd dat het goed is gegaan bij de echo.
Gelukkig hoeft bloed niet altijd een miskraam te betekenen.
Geeft mij weer wat moed.
Ik had vorige week vrijdag ook wat bloed bij mijn afscheiding.
En mijn hart zat in mijn keel ( heb helaas weleens een miskraam gehad )
Vrijdag 21 november ga ik voor mijn eerste echo.
Gelukkig al vroeg in de morgen ( 9.00 in het ziekenhuis )
Ik blijf positief, want het gaat beter dan de vorige keer.

pfff.... kain heb toch ff met spanning zitten lezen. Gellukig maar.

Hier ook erg moe. Ik trek het soms echt niet. Ik begin inmiddels wel meer te accepteren dat ik me niet goed voel. Ik had daar echt moeite mee en vond het verschrikkelijk, omdat ik normaal gesproken ook nooit ziek ben. Maar ik mag niet klagen. Ik ben nu 11 weken en nog maar 2 keer overgegeven. En het hoort er ook een beetje bij hè al die kwaaltjes.

Inmiddels is onze zwangerschap behoorlijk overschaduwd. Relatie van de broer van mijn vriend is beëindigd. Voor haar was mijn zwangerschap de druppel. Ze kon het niet verkroppen dat hij op dit moment nog even geen kinderen wil. Misschien wel over een jaar maar niet nu. Ik vind het erg vervelend en denk soms als het niet de eerste keer raak was geweest maar langer had geduurd dan was het voor haar misschien wel goed geweest. En aan de andere kant trek ik mijn schouders op, want hier kan ik niets mee en ik kan het leed van de hele wereld niet op mijn rug dragen.

Veel succes allemaal

groetjes pluisbuster

hallo allemaal,

allereerst bedankt voor de lieve reacties!

* anita - de oorzaak van de bloeding kon de vk helaas niet vinden maar waarschijnlijk is het een nieuw gerijpt eitje (?) dat met een mini bloeding is afgestoten. het vloeien is nu zo goed als over en moet volgens de vk uiterlijk vrijdag helemaal weg zijn. ff afwachten dus.

* friese leeuw - succes bij de echo morgen (dach ik) ik hoop dat alles goed is en dat ook jullie morgen een geweldig klein wondertje mogen zien!

hier verder alles op zich goed, heb nog wel een beetje last van hoofdpijn maar dat zal de stress van gister nog wel zijn. heb net een afspraak gemaakt bij de vk voor 28 nov voor de volgende echo. hoop dat die net zo mooi wordt als die van gister!

ik wens verder alle dames een geweldige zwangerschap toe en sterkte waar nodig is!

-x- karin

Terug
Bovenaan