Juni 2009 uitgerekend?

Hallo allemaal!

@ first mum, ik heb inderdada ook een tijdje alleen maar mee zitten lezen, was tot ik de echo had erg onzeker of alles wel goed zou komen, toch ivm het bloedervlies aan het begin, maar ik heb nu mijn echo gehad en alles gaat echt prima en ik durf er nu dus eindelijk echt helemaal in te geloven!

Kun je in het schema mijn uitgerekende datum aanpassen naar 17 juni? Volgens de echo ben ik 1 dag verder! Nou dat scheelt weer enorm he?

Groetjes van mij!

Hallo dames,

hoe staat het hier met de kwaaltjes?? Wordt het bij jullie ook minder??

Ik ben enorm aan het twijfelen, ik heb zo goed als nergens meer last van en voel me ook niet meer zwanger.. Maar geen bloedverlies of iets wat erop lijkt dat het niet goed gaat, maar gewoon ik voel me niet meer zwanger.. Dus ben enorm aan het twijfelen of ik de vk en me vriend ervan op de hoogte moet stellen, wil hem natuurlijk ook niet onnodig zorgen laten maken pfff..

Groetjes Claudia

Claudia, klink misschien lullig maar ik wou dat ik me wat beter voelde.
Nu 14 weken en nog steeds erg misselijk en enorm moe. Ben al gedeeltelijk in de ziektewet omdat ik het niet meet trek.
Maar als je je zorgen maakt moet je gewoon je vlk bellen, misschien kun je een keer extra komen om even naar het hartje te luisteren.

Doen jullie allemaal de 20 weken echo?
Ik zit te twijfelen hierover.
Heb deze bij mijn eerste twee kinderen niet gehad. (toen was dat nog niet)
Dus wil ik het nu wel?

Leuk dat hier weer een beetje meer gekletst wordt!

Gr Anita

Nou, ik lees idd veel gewoon mee, schrijf ook al op een forum van mijn dochter, wordt wat veel anders. Verder schrijf ik af en toe op het juni 2008 forum, omdat ik dacht dat iedereen daar heen zou verhuizen. Maar iig ik neem de plek van Alexmum in, want ook ik mag een dagje opschuiven. Ben dus niet 19 maar 18 juni uitgerekend. Wel "jammer", want ik was toe nu toe nog de enige de 19e... hihi...

Vandaag dus 13 weken, niet echt misselijk meer, maar geen trek in warme maaltijd, meer in kleine hapjes de hele dag door. Blijft lastig om goed en gezond te eten !

Hoi hoi,

@alexmama, zal het  gelijk even aanpassen. Wat is dat eigenlijk hè 1 dag. Ik ben op de dag uitgerekend (uitgaande van mijn menstruatie)  wanneer mijn vader jarig is. Bij de vk zei ze ook dat het ligt hoe ze meten, want ik was ook 1 of 2 dagen verder op de echo, maar ze zei we houden jou datum gewoon aan. Ik: yes, want wilde graag mijn vader alvast verrassen met de echo met als smoes, hier alvast een kadootje voor je verjaardag, kan niet wachten dus geef het nu vast. En anders klopte dat niet helemaal.
Heb je verder geen bloedverlies meer gehad? Kan me voorstellen dat je dat onzeker maakt. Gelukkig ziet het er allemaal rooskleuriger uit nu.

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

sancarem
 30
1e
 1 juni

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

melissa8584
 24
 1e
   2 juni

HcangelHc
 23
 1e
  3 juni

Romano06

4 juni?

_lyno_
 24
 1e
  6 juni

druifje1
 23
 1e
  6 juni

Leontine
32
1e
  6 juni

Jessy30
30
1e
  6 juni

millertjes
25
3e
  6 juni

Anitakr
31
3e
  6 juni

_Brinky_
28
1e
 7 juni

Marillion100
25
3e
 7 juni

Pluisbuster
27
1e
 7 juni

pupke280
29

7 juni

Clautjuh85
23
2e
 8 juni

mmetjenana
23
3e
  9 juni

palmsprings
 23
 1e
10 juni

lijsje80
28
1e
10 juni

Nanda  (Titatess)      
31
2e
11 juni

fransara
26
1e
11 juni

motorbabe

2e
12 juni

Tymoon
 29
 2e
13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
13 juni

Sunny07
 29
 2e
14 juni

mimmie81

2e
14 juni

Weroda
34
2e
14 juni

Sibje
 25
 2e
15 juni

Jet 1972
 36
 3e
15 juni

Ginni
27
1e
15 juni

Nikita1234
21
1e
15 juni

Jenifer
29
2e
16 juni

Lilala
 26
 3e
17 juni

Lief2

2e
17 juni

alexmama
28
2e
17 juni

Loveme1981
 26
1e
18 juni

Texaslce
32
1e
18 juni

Miss Happy
25
1e
18 juni

Hope74
34
2e
18 juni

first mum                      
25
2e
20 juni

happe me
26
1e
20 juni

Linda8691
40
1e
20 juni

Sandy80
28
1e/2e
20 juni

Judith25
28
2e
21 juni

Kleintje nr2 verwacht

2e
21 juni

Ilona27

2e
22 juni

mikmuk
26
1e
22 juni

maris1977  
31
3e
22 juni

nienke79
29
2e
22 juni

zonnetje

2e
22 juni

32Linda

2e
23 juni

friese leeuw
39
1e
23 juni

Rietjeh
25
1e
24 juni

Eva B
25

24 juni

Kain 27
27
1e
24 juni

Brendi
29
2e
24 juni

wildspieker
23
1e
27 juni

Elsemier (Elise)
22
1e
29 juni

sajo

4e

ramona1
25
1e

siem26
30
1e
30 juni

Gerjanne

2e
@Clautjuh85, hier gaat het gelukkig ook wat beter. Nog niet helemaal over, maar in ieder geval niet zo heel moe meer. Doe ik ook weer eens wat in huis. Heb nog wel last van mijn onderrug en als ik niet optijd eet ook nog wel misselijk. Het gaat in ieder geval de goede kant uit.
Het is trouwens heel normaal hoor als je die 3 maanden voorbij bent dat je je beter voelt. Niks om je zorgen over te maken. Maar je kunt altijd even contact opnemen met je vk. Die vind dat echt niet erg!
Geniet er maar van! Over een paar maanden krijg je weer ander kwaaltjes. Haha wat we er allemaal wel niet voor over hebben hè.

@Anitakr, vervelend zeg dat je je eigen zo voelt. Neem je rust hoor! Dit is allemaal maar tijdelijk. En werken kun je de rest van je leven nog.
Zie wel dat dit je 3e wordt. Dan word het misschien wat moeilijker om je rust te nemen. Maar probeer het toch! Wat hoe moeier je bent hoe erger de kwaaltjes meestal worden.
Wij gaan wel voor die 20 weken echo. Bij onze eerste ook gedaan, maar toen was het eigenlijk, omdat je dan die kleine weer eens ziet. Ik dacht er toen niet zo over dat  ze misschien iets zouden vinden.
Na een aantal verhalen te hebben gelezen, weet ik zeker dat ik het nu weer wil. Als er iets niet goed zit wil ik me daar op voor bereiden. En als het nodig is,  kan het ziekenhuispersoneel gelijk klaar staan na de bevalling. Ik weet dat je je  die weken daarna erg ongerust kan maken, maar mocht het zo zijn dat ik die echo niet doe en het kindje komt te overlijden, terwijl als ze ervan af hadden geweten ze er wat aan konden doen. Dan zal ik me zelf nooit kunnen vergeven. En weghalen als het gehandicapt is, is voor ons geen optie. Ik ga er van uit dat je krijgt wat je aankan. Dus mocht het een kindje met een syndroom zijn, dan weet ik dat wij dit kunnen.
En ik wil natuurlijk weer de kleine bewonderen. Maar dat is nu minder belangrijk.

@Hope74, zal het voor jou ook even veranderen.
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik lees vaak wel alles, maar hou dan geen tijd over om te reageren, omdat dit niet de enigste topic is waar ik lees.

Liefs,

Hoi allemaal,

Hier gaat het steeds een beetje beter. Nu 14 weken zwanger. Ben minder misselijk en de laatste 2 dagen ook weer een beetje energieker.
Dat is ook wel nodig want ik ga de komende tijd meer werken waarvan 2 dagen 10 uur per dag. Afgelopen woensdag ging dat goed, hopen dat het goed blijft gaan.

Als het klopt dat ik nu de smaak van de baby eet, dan lust mijn baby geen groeten. Natuurlijk probeer ik gezond te eten, maar de afgelopen weken was ik al blij als er iets van eten binnen bleef. Nu ik me wat beter voel ga ik meer letten op gezonde groenten en lekkere fruitsapjes.

Ik hoop dat iedereen zich in elk geval met 14 weken beter gaat voelen, hoe vol en geniet waar je kunt.

Groetjes lijsje

hallo allemaal,
@linda8691, ik heb helemaal niets gevoeld, volgens mij kan dat ook nog niet, kan volgens mij pas op z'n vroegs met 16 weken, dan zijn de beentjes en de armpjes groot en sterk genoeg op je een por te geven, bij mijn eerste kon ik hem pas met ca. 20 weken voelen voor het eerst,
je voeld dan een bubbel in je buik... sommige omschrijven het als een vlinder in je buik....
ik ben ook in spanning af aan het wachten totdat ik hem voor het eerst voel..

voor de rest ben ik nu zo goed als kwaaltjes vrij..alleen mijn (.)(.) voel ik nog steeds.
ik ben gelukkig niet zo heel misselijk geweest de afgelopen maanden.
oja..ik ben wel super emotioneel...ik huil bij goede tijden nog..echt erg!!!!hebben jullie dat ook?
moet over twee weken weer naar de v.k. ik krijg dan de 5de echo...
grts

hallo allemaal

Ik wilde even laten weten dat ik ook in juni uitgerekend ben en wel van mijn tweede kindje.Mijn eerste kindje is een jonge en onder tussen alweer 3 jaar.Deze keer raakte ik niet zo snel zwanger en heb ook twee miskramen gehad,nu gaat alles goed heb al 2 echos gehad en ben 17 juni uitgerekend.alles gaat goed en moet 29 dec weer terug en dan gaan ze weer na het hartje luisteren.

groetjes matneba

Terug
Bovenaan