Juni 2021

Hoi allemaal,
Ik kan ook hier aansluiten. Wij verwachten op 24/6 ons 2e kindje. Gefeliciteerd allemaal!
Groetjes Manon

Gefeliciteeerd allemaal!
Gisteren de termijnecho (morgen za 12 dec. 12 weken) gehad en uitgerekend op 26 juni van ons 2e kindje. Ik heb al een zoontje van oktober 2019. 

Helaas weer zo misselijk als bij de eerste. Medicijnen helpen helaas niet zo goed. Hopelijk is het over een paar weken over. 

Hebben jullie je al ingeschreven voor kraamzorg? Hoe maak je daar in hemelsnaam een keuze tussen, ze zeggen/beloven allemaal hetzelfde??

XilianRose ik heb dezelfde gekozen als bij de geboorte van mijn dochter. dochter. Toen raadde mijn verloskundige deze aan omdat ze met eigen personeel werken en zo min mogelijk met zzp'ers. Dus die gewoon gekozen want regio Utrecht is de keuze inderdaad bizar haha. Dus ik zou gewoon even advies vragen aan je verloskundige met wie zij prettige samenwerking hebben. 

Goedemorgen allemaal, 
Ik zou me even kort voorstellen, ik ben Nina, 25 jaar en wij verwachten 28 juni ons derde kindje ?. 
23 december hebben wij geslachtsbepalings echo maar ik weet niet of dit door alle nieuwe corona maatregelen door kan gaan. 

Terug
Bovenaan