Juni 2021

Gefeliciteerd meiden! Super leuk dat het juni groepje groeit.
Ik heb nog steeds geen echte symptomen (op steken na), al moet ik wel zeggen dat ik al 2 saleploze nachten achter elkaar heb gehad. Herkennen jullie dat toevallig?

Ik merkte het dat ik me weer behoorlijk beroerd voel. Moe. Eten smaakt niet. Eigenlijk alle typische klachten heb ik wel weer. Was vorige zwangerschap ook.

hoelang zou je nu zwanger zijn als je niet weet hoelang je cyclus is. 21 augustus eerste menstruatie dag

Gefeliciteerd meiden! Wat leuk dat we met steeds meer zijn! Ik ben vandaag ook echt extreem moe en heb idd ook dat m'n eten niet smaakt, nu je het zegt valt dit me ook op. 
Ik ga dinsdag/woensdag nog een test doen, als die nog steeds overduidelijk is ga ik de vk bellen, lijkt me heel fijn om een datum te hebben om naar uit te kijken!

@babyG ja nu je het zegt! In de nacht wakker en 5 a 6 uur wakker in de ochtend! ik heb ook echt maar af en toe op een dag last hoor, dat duurt dan een uurtje en daarna ook weer helemaal kiplekker. Borsten zijn wel echt groter geworden.

[quote quote=10358917]@babyG. Oh wauw wat spannend. Wel heel fijn dat je nu ergens naar uit kunt kijken! @gebruiker, benieuwd wanneer jij je eerste echo krijgt als je maandag belt. Hou ons op de hoogte[/quote]
15 oktober mag ik! 
Spannend!

Hoi,
wij mogen ons ook weer toevoegen.
Uitgerekend voor 3 juni.
Eerste echo 21 oktober, eerste consult bij onze vroedvrouw 12 november, en dan 12-weken echo op 18 november.

Liefs,
Nelle

Gefeliciteerd Nelle!
Ik heb de verloskundige ook ingelicht, ze laten nog weten wanneer ik voor de eerste echo mag komen. Heb mij wel al ingeschreven voor Moeders voor Moeders.

Gefeliciteerd Nelle! 
@Gebruiker, dat is dus een dag na mij! Spannend!
@Esmee, ja erg he? Ben nu ook echt op... Dacht echt dat het aan mij lag, dus ben blij dat ik niet de enige ben.
Ik hoor jullie al over de verloskundige. Ik heb nog niet gebeld. Is dat aan te raden om dat alvast te regelen? Ik merk dat ik best onzeker ben en stiekem bang dat als ik teveel regel het aan het jinxen ben?

Terug
Bovenaan