Juni 2021

Wow, weer zo veel erbij! Allemaal van jatte gefeliciteerd! We moeten mss een lijstje gaan maken zodat we kunnen volgen wie wanneer?
Als iedereen dit lijstje kopieert en zichzelf - op datum vermoedelijke bevallingsdatum (dus voor of na de al opgelijste) - toevoegt, blijft het overzichtelijk.

Zal ik beginnen:

- Nelle, 37j, uitgerekend 4/06

Hoihoi,
Ik had afgelopen zondag een positieve test in handen maar wist het eigenlijk al. Ben rond 11 juni uitgerekend en het wordt ons tweede kindje. We hebben een prachtige leuke dochter van 20 maanden. Ik wacht nog even met de verloskundige bellen. Ik heb voor de zwangerschap van mijn dochter twee miskramen gehad dus ben voorzichtig. 
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek voor een interne vacature haha. Zo gek idee! Mocht ik het worden, dan ga ik misschien wel open kaart spelen. 
Hoe lang heeft het geduurd bij jullie? Bij mijn dochter was het eerste poging raak en nu 3e poging. Dat vond ik echt spannend! Maar achteraf is het nog steeds snel gegaan :)
Gefeliciteerd lieve mama's (to be)!

Gefeliciteerd alle nieuwe meiden!
@Nelle, goed idee!

– Nelle, 37j, uitgerekend 4/06
-  Nici, 38j, uitgerekend 02/06

Hallo dames,
Leuk dat er al zoveel meiden in dit topic zitten! Gefeliciteerd allemaal! ?
Ik heb vanmorgen ook positief getest, maar ik wist eigenlijk al dat ik zwanger ben. Hello pijnlijke borsten ? Officieel zit ik morgen op dag 28 (heb nog nooit zo'n korte cyclus volgens het boekje gehad) en voelde op dag 14 duidelijk mijn eisprong. Dit is ook de enige dag dat we gemeenschap hebben gehad. Bijzonder vind ik het! Was er echt niet vanuit gegaan. Deze maand ben ik al twee jaar gestopt met de pil en ik heb pcos waardoor ik altijd langere cyclussen heb. Dit is mijn 5e zwangerschap maar de vorige 4 zijn allemaal geëindigd in een miskraam ? helaas is daar geen oorzaak voor gevonden. Wel mogen we nu starten met progesteron. Die kan ik vandaag ophalen bij de apotheek. Ik hoop dus echt dat het een x goed mag gaan! ? als ik er vanuit ga dat ik morgen 4 weken ben, dan ben ik 17 juni uitgerekend! 

Gefeliciteerd iedereen! Bij ons duurde het helaas erg lang voordat het lukte. Bijna 4jaar. Superblij dat het nu toch is gelukt! Het is de 2e zwangerscap, heb al een dochter van bijna 5 rondlopen. Wel lastig om het stil te houden hoor.. Gister ben ik begonnen met moeders voor moeders. Nu voelt het toch wel een stukje echter vind ik..   
– Nelle, 37j, uitgerekend 4/06
–  Nici, 38j, uitgerekend 02/06
‐ Skye, 27j, uitgerekend 17/6
- Leonie, 28j, uitgerekend 05/06
- Esmee, 33j, uitgerekend 06/06

Terug
Bovenaan