Juni 2021

Haha, deze weken duren eindeloos!! 
Ik moet me echt een beetje inhouden om niet te gaan winkelen. Dat voelt nu nog niet goed, maar ik heb zoveel zin om kleine rompertjes en pakjes te kopen ? 

Hoi allemaal, wat een drukke boel al! Gezellig en gefeliciteerd! Geniet allen van jullie zwangerschap!
Afgelopen zondag hadden wij een positieve test in handen! En zullen wij rond 11 juni ons eerste kindje hopelijk mogen verwelkomen! Zojuist gebeld naar de verloskundige en hebben de eerste afspraak staan op 2 nov, dan ben ik 8w2d. Hoopte dat we een week eerder terecht konden ivm verjaardag van de man. Nu twijfelen we of we het al gaan vertellen aan onze ouders of toch niet? Wil zelf graag eerst iets zien. Hoe doen jullie dit?
Ook heb ik net een nieuwe baan, het geeft me spanning om dit straks te vertellen terwijl ik net in dienst ben. Iemand hier ervaring mee?
Liefs

Ha iedereen, gefeliciteerd (toekomstige) mamma's! Ik had vandaag een positieve test in handen. Ik gok dat ik rond 12 juni ben uitgerekend, maar was zo raar ongesteld afgelopen maand dat het ook langer kan zijn.. 15 aug was ik ongesteld en ben het altijd heel regelmatig om de 28 dagen. Maar ineens werd ik 5 september al ongesteld. En nu een positieve test. Misschien dat ik toch maar zo'n clear blue test haal. Hoewel ik dat ook weer zonde van het geld vind haha. Misschien toch maar afwachten.. 
Ik lees dat velen het al aan familie en vrienden hebben verteld? Hoe hebben jullie het verteld? En vinden jullie dat niet spannend omdat het nog pril is? 

Goedemiddag allemaal
Ik ben moeder van 3 kinderen en nu zwanger van me partner en ons eerste kindje samen!
Wij zijn 4 juni uitgerekend. Helaas nog geen positieve test maar doordat mijn hcg hormoon heel langzaam pas op gang komt en met de ervaring van de vorige zwangerschappen mogen wij al heel blij zijn en is er eigenlijk al geen twijfel nodig dat ik zwanger ben.

Klinkt gek natuurlijk maar wij zijn super blij en ga iedere week wel testen voor eindelijk een positieve test, maar sowieso 21 oktober een echo ?

Hi allen! Ik sluit me ook graag aan. Eind sept had ik 5(!) Dagen voor NOD al een licht positieve test in handen. Had geen geduld haha. Op NOD toch nog een x getest en het liep gelukkig mooi op.  Sindsdien lichte kwaaltjes, beetje misselijk en gevoelige borsten. Mag niet klagen want bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik 20 weken lopen kotsen. Hoop niet dat ik dat nu weer terug krijg. 
23 oktober staat de eerste echo gepland in het zkh. Heb een medisch traject vanwege mijn voorgeschiedenis. 13 juni uitgerekend.
Leuk jullie allemaal te "ontmoeten"!
@TMAAM ik heb bij de vorige verteld dat ik zwanger was bij mn evaluatie een maand na start dienstverband. Reacties waren wisselend maar wegens mijn schaarse beroep had het geen gevolgen. Daar is het denk ik een beetje van afhankelijk. Dus wat doe je voor werk?

@TMAAN ik was bij mijn eerste zwangerschap net 3 maanden in dienst, ze wisten al wel dat ik er mee bezig was. Was verder prima...Heb wel in mijn verlof opgezegd omdat mijn vorige werkgever mij terug vroeg, daar ben ik toen op gesprek geweest hoog zwanger! contractonderhandelingen gedaan 2 dagen na de geboorte van mijn dochter in het ziekenhuisbed ;).

@minni ik ben ook al verschillende sites aan het afstruinen voor wat ik allemaal wil kopen haha! Maar ik hou me nog een paar maanden in. Eerst kijken of alles goed blijft gaan enzo ?

Terug
Bovenaan