Juni 2021

@pukje, wat goed om te horen dat je weer 'beroerd' voelt :)! ik had gister hele dag hoofdpijn, herken dit van mijn vorige zwangerschap, moet echt 2 a 3 liter water drinken op een dag anders heb ik standaard hoofdpijn. Met slapen en vooral met opstaan moet ik mijn borsten vasthouden, doet anders echt zo pijn haha...Vandaag een goede dag, alleen pijnlijke borsten tot nu toe.

@charliefern, gefeliciteerd! bij ons mag de partner gelukkig nu wel weer mee (alleen met de echo afspraken), afgelopen april toen ik een bbz had niet, ook niet naar het ziekenhuis, was erg zwaar om alles in mijn eentje te moeten ondergaan...

@Pukje, wat fijn dat je weer kwaaltjes hebt. Zo blij voor je! 
@CharlieFern gefeliciteerd!! Mijn vriend mag mee naar alle echo's, tenminste zoals het nu lijkt. 
Qua kwaaltjes gaat het hier nog steeds op en af. Al moet ik zeggen dat mijn borsten nu echt pijn gaan doen. Gisteren op mn paard gereden, maar dat was geen succes?. En vandaag voor het eerst mijn knoopjes van mijn broek open doen in de auto. Vond de druk op mijn buik nu echt niet prettig. Heb nog geen buikje hoor. 
Houden jullie het wachten nog vol?

Nici: haha toch vervloek ik ze nu alweer ?? Mn complete avond en middag eten ligt in de wc. Maargoed volgens mij zit t dus nog wel goed

Hoihoi, wat een hoop berichten weer int weekend! En nieuwe mensen weer ook: gefeliciteerd allemaal!??
hier allemaal prima, nog steeds hetzelfde qua kwaaltjes, weinig tot geen. Je voelt wel dat je lichaam veranderd ja, Alleen wat vaker plassen en wat drukkend gevoel, wat gevoeligere borsten en vooral veel eten... lekkere trek?! Daar geef ik dan ook aan toe, want ik vrees dat ook ik over een paar weken de wc vaker ga zien dan nodig is?
@charliefern Mn man mag hier wel mee naar vk, alleen bij echo's, en met mondkapje ook! Goed idee om te facetimen!
@pukje wat super om te horen dat 't goed gaat!
@esmee wat een rottijd is dat geweest, dat je man niet mee mocht!
@nici nou nee, wachten duurt lang voordat je t kan vertellen.. kheb t idee al weeeeeken zwanger te zijn.. maar tis nog geen week geleden dat ik erachter kwam?!

@Elcy oooh zooooo ontzettend herkenbaar ? voor mijn gevoel weet ik het ook al zoooo lang en moet ik al super lang wachten op de echo maar is nog maar een week geleden allemaal? dit gaan lange weken worden....

@Elcy, ja gelukkig wel goed overheen gekomen, had verwacht dat ik deze zwangerschap erg zenuwachtig zou zijn, maar valt best mee...ook blij te horen dat jij ook nog niet heel veel kwaaltjes hebt. Die lekkere trek herken ik ook en geeft er ook aan toe, oeps! Wel blij dat als het echte beroerd voelen komt, ik thuis werk!
@CherryBlossom, ik ook joh, weet het al twee weken maar ben pas 5+2 weken hahaha, had 3 dagen voor mij NOD een positieve test.
@Nici, nog een kleine 2 weken tot de eerste echo! Soms vind ik het snel gaan en soms mega langzaam.

Ik vind het wachten echt verschrikkelijk. Ben van nature al heel erg ongeduldig wanneer er iets leuks of spannends staat te gebeuren. Dat is nu helemaal erg! En ja, het voelt alsof ik al weken achter de rug heb?. 

Terug
Bovenaan