Juni 2021

Gezellig dat we al met zoveel zijn! Toch fijn en leuk om dingen met elkaar te kunnen delen. Ik vind het in elk geval super fijn want het is voor ons, ons eerste kindje. 

Intakegesprek met MvM gehad en mag volgende week beginnen want dan is mijn 6e week ?

- Nici, 38j, uitgerekend 02/06
– Minni, 31j, uitgerekend 02/06
– Nelle, 37j, uitgerekend 04/06
– Mivdw, 26j, uitgerekend op 04/06
– Leonie, 28j, uitgerekend 05/06
– Esmee, 33j, uitgerekend 06/06
– CherryBlossom, 28j, uitgerekend 08/06
– Elcy, 28j, uitgerekend 09/06
- Kim, 43j, uitgerekend 11/06
– Ongeduldje, 33j, uitgerekend 12/06
– HappyH, 31jr, uitgerekend 13/6
‐ Skye, 27j, uitgerekend 17/6
– Pukje, 26 jaar uitgerekend op 29/5 wordt waarschijnlijk paar dagen achteruit gezet naar begin juni ivm onregelmatige cyclus

Er is iets mis gegaan met kopiëren omdat we bijna tegelijk postte, dus zet mezelf even er opnieuw tussen 

– Nici, 38j, uitgerekend 02/06
– Elcy, 28j, uitgerekend 09/06
– Kim, 43j, uitgerekend 11/06
- M'etje, 27j, uitgerekend 14/06
– Pukje, 26 jaar uitgerekend op 29/5 wordt waarschijnlijk paar dagen achteruit gezet naar begin juni ivm onregelmatige cyclus

@HappH en Esmee, oké dat geeft wel moed. Ik heb best wel fysiek werk en met veel vrouwen dus ben wel beetje bang voor alle reacties. We zullen het gaan zien.
Iemand nog leuke ideeen hoe jullie het gaan vertellen? Nog steeds in twijfel of wij het eerder aan onze ouders gaan vertellen.
Behalve moe heb ik verder geen kwaaltjes nog!
– Nici, 38j, uitgerekend 02/06
- Kim, 43j, uitgerekend 11/06
- Tmaam, 28j, uitgerekend 11/06
– M’etje, 27j, uitgerekend 14/06

Hi gefeliciteerd!! ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Ik dacht 7+3 te zijn echter bleek vandaag anders namelijk 5+3. Als klapper op de vuurpijl bleek ik 2 vruchtzakjes te hebben. Verloskundige denkt dat maar 1 zakje goed is, want de rechter leek leeg. Als ik andere foto’s van echo’s van 5 weken ga kijken ben ik bang dat het helemaal fout is. Moet morgen bellen voor een nieuwe afspraak over 10/14 dagen. Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?

@TMAAM wij zijn zelf heel open geweest over onze miskramen dus in onze omgeving zal het ook niet meer zo'n verrassing zijn als we het kunnen aankondigen. Ik ben er overigens wel voorzichtig mee om het al te vertellen dus ik wil dat echt pas doen na een goede echo aan onze directe familie. Mijn vriend heeft zich alleen al versproken tegen zijn ouders dus die weten het al :( hij vertelde over onze afspraak bij de gyn en dat ik na een positieve test mag beginnen met progesteron en dat ik dat al op kon halen dus toen zei zijn moeder heel oplettend: dus ze heeft al een positieve test.
Verder ben ik over aan aantal weken jarig en heb ik dan als het goed is al een echo gehad. Als we zover mogen komen dan wil ik het op mijn verjaardag aan ouders, broertjes, schoonzusjes en zwagers vertellen. Dit kan door middel van een taart maar ook mijn partner die mij een cadeau geeft waar hun bij zitten en waar dan bijvoorbeeld babykleertjes in zitten of een foto van de echo ? even kijken wat het makkelijkst is want door corona is het nog maar afwachten of ik het een beetje kan vieren! 

@gebruiker wat spannend zeg! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het zou kunnen dat je een late eisprong en/of innesteling had gehad. Een vriendin van mij had dit ook, zij bleek ook minder lang zwanger dan ze zelf dacht. Is uiteindelijk bij haar gewoon goed gekomen en ze is nu 21 weken zwanger :) maar het kan beide kanten op gaan. Ik ga voor je duimen!

@gebruiker, geen ervaring mee, maar inderdaad wellicht een late eisprong? die van mij is gemiddeld op dag 20 en soms zelfs later dus ik heb er ook gelijk een week afgetrokken. Hopelijk blijft het vruchtje groeien!! 
@allemaal, hoe is het met jullie kwaaltjes, die van mij nemen nu langzaam af sinds maandag, begin nu wel een beetje onzeker te worden. nog wel gevoelige borsten maar geen pijn meer. gisteravond nog wel wat weeig gevoel in maag en oprispingen maar dat heb ik alleen in de avond.

Terug
Bovenaan