Juni 2021

@Gebruiker, jeetje wat spannend...ik ga heel hard voor je duimen. Niet teveel op internet gaan zoeken hoor, want dan maak je jezelf alleen maar gek. 
@Esmee, bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook met golven. Gisteren de verloskundige gebeld, omdat ik zo onzeker er van wordt. Mijn verloskundige zei dat het allemaal niets zegt en heel normaal is, dus daar hou ik me maar aan vast. Lig nu prompt met een dikke migraine aanval op bed.... geen idee of dit door de zwangerschap komt, of dat ik gewoon de sjaak ben... 
Ik lees btw dat sommige van jullie waarschijnlijk vooruit of achteruit worden gezet. Ik zit ook in dubio...Mijn laatste  menstruatie was 26 augustus, heb een cyclus van gemiddeld 30 dagen en mijn eisprong was heel vroeg denk ik (voelde echt pijnlijke eierstok) op 6 of 7 september. Dus ik vraag me af of ik het dan goed heb berekend. Wat denken jullie?

@Nici, gelukkig, ik weet ook wel dat het met vlagen komt en dat het niks wilt zeggen, maar je gaat toch iedere denken he! Vervelend van die migraine, ik had afgelopen zondag ook de hele dag hoofdpijn, en bijna de hele dag op de bank gehangen. 
Als ik het bereken dan heb je dus op dag 11 of 12 van je cyclus je ovulatie gehad dus dan zou je misschien 2 dagen vooruit gezet kunnen worden, maar ja ligt natuurlijk ook aan of je en vroege of late innestelling hebt gehad en dan ligt het ook weer aan hoe snel het vruchtje groeit. Ook kan dit bij de 12 weken echo weer aangepast worden, zegt eigenlijk nog niet zoveel...

Bij mijn vorige zwangerschap is mijn uitgerekende datum 2x veranderd.. Van 14 mei naar 12 mei naar 10 mei. Uiteindelijk kwam mijn zoontje op 6 mei dus zeg het maar ;) niet teveel op vast pinnen hoor! 
Hier gaat het nog redelijk, ben wel veel moe en merk ook dat lange stukken wandelen zwaar aanvoelt ofzo. En ik ben van mening dat ik al wat aan mijn buik zie, maar m'n man vindt van niet haha

Wat een onzekere tijd he met echo's. Vooral als je verder dacht te zijn dan blijkt. Houd moed, zolang er geen slecht nieuws of bloed is er vanuit gaan dat het gewoon goed is. 
Ik heb mezelf er tussen gezet, maar weet eigenlijk niet of dit klopt. Is het niet een idee om dit onderstaande lijstje vast te zetten in de openingspost? Dan hoeven we het niet te kopiëren / te zoeken. 
- Nici, 38j, uitgerekend 02/06
– Minni, 31j, uitgerekend 02/06
– Nelle, 37j, uitgerekend 04/06
– Mivdw, 26j, uitgerekend op 04/06
– Leonie, 28j, uitgerekend 05/06
– Esmee, 33j, uitgerekend 06/06
– CherryBlossom, 28j, uitgerekend 08/06
– Kim, 43j, uitgerekend 11/06
– Tmaam, 28j, uitgerekend 11/06
–Ongeduldje, 33j, uitgerekend 12/06
- Kindersurprise, 33j, uitgerekend 12/06
– HappyH, 31jr, uitgerekend 13/6
– M’etje, 27j, uitgerekend 14/06
‐ Skye, 27j, uitgerekend 17/6
– Pukje, 26 jaar uitgerekend op 29/5 wordt waarschijnlijk paar dagen achteruit gezet naar begin juni ivm onregelmatige cyclus

Hé dames!
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik heb even vanaf pagina één gelezen, leuk om zo mee te lezen/leven. Ik mag me hier ook melden: zondag had ik al een heel licht positieve test en vandaag een duidelijk positieve test. Gek idee en ook zo leuk! Ik zal mezelf ook even in het rijtje zetten op basis van mijn eisprong, maar gevoelsmatig eerst maar eens hopen dat we straks een goede echo hebben. 
Ik ga denk ik morgen of na het weekend de verloskundige bellen, wil nog even kijken waar ik me aan ga melden. 
@gebruiker, wat spannend zeg. Ik hoop ontzettend voor je dat het goed gaat. Sterkte!

– Nici, 38j, uitgerekend 02/06
– Minni, 31j, uitgerekend 02/06
– Nelle, 37j, uitgerekend 04/06
– Mivdw, 26j, uitgerekend op 04/06
– Leonie, 28j, uitgerekend 05/06
– Esmee, 33j, uitgerekend 06/06
– CherryBlossom, 28j, uitgerekend 08/06
– Kim, 43j, uitgerekend 11/06
– Tmaam, 28j, uitgerekend 11/06
–Ongeduldje, 33j, uitgerekend 12/06
– Kindersurprise, 33j, uitgerekend 12/06
– HappyH, 31jr, uitgerekend 13/6
– M’etje, 27j, uitgerekend 14/06
‐ Skye, 27j, uitgerekend 17/6
- Alittlebite, 29j, uitgerekend 17/6
– Pukje, 26 jaar uitgerekend op 29/5 wordt waarschijnlijk paar dagen achteruit gezet naar begin juni ivm onregelmatige cyclus

Hey @littlebite! Gefeliciteerd! Fijn dat ze streepjes donkerder zijn geworden.
@esmee ik voel er weinig van, geniet er ook nog maar van denk ik, weet niet wat me te wachten staat haha. Ga er van uit dat het goed is, had vandaag wel op één borst duidelijke aders die je kon zien, was ergens toch wel fijn om te zien dat er iets in je lichaam gebeurt.
@skye jammer dat hij zich voorbij heeft gepraat haha. Hier verder hetzelfde! Vr 30 okt man jarig, die maandag 2 nov er op eerste echo. Net te laat! Miss dat we ouders al wel eerder vertellen en daarna echt wachten tot na de 10 weken echo... de man wil het wel heel graag eerder vertellen aan meer mensen, al na de 8 weken maar ik niet, stel dat het toch mis gaat 
En dames, hoe zit dat met datums die voor- of achteruit gezet worden? Eerste dag menstruatie was 4 sept en eisprong was precies 2 weken er na 18 sept dus kan er toch weinig veranderen dan 11 juni? ?

Nou, bij sommige dames is de eisprong eerder of later waardoor de oorspronkelijke uitgerekende datum toch niet helemaal klopt. Maar idd, het is maar een paar dagen meestal dus waar hebben we t over ;) 
Welkom alittlebite! Volgens mij zag ik je ook al in de NOD app :) fijn dat je test duidelijker is geworden!

Goed idee om het lijstje vast te zetten in de openingspost! 

Pfff gisteren met sporten was ik echt mega kortademig... had er eigk van het weekend al last van met wandelen op Texel maar gisteren was het zo erg dat ik eigk niet met de rest van onze groep meekon. Ik heb inspanningsastma en moest maar liefst 2 pufjes pakken ? Wil zo graag zo lang mogelijk blijven sporten maar wordt wel lastig zo ?

Terug
Bovenaan