Juni 2021

Ik wil me hier ook graag aanmelden. Vermoedelijk uitgerekend 20 juni !
Ik vind het zo onwerkelijk en zag het helemaal niet aankomen deze keer. Was gewoon puur toeval dat ik een test deed omdat ik gevoelige borsten had wat ik nooit eerder echt had! 

Wat leuk dat dit topic al actief is! Ik mag mij hier ook melden. Volgens eigen berekening uitgerekend op 6 juni (van ons tweede kindje). Op 29 okt pas de eerste echo. Voor m’n gevoel duurt dat nog onwijs lang. Zeker omdat ook ik tot de ‘gelukkigen’ behoor die nergens last van heeft en het daardoor graag via een echo bevestigd zie worden :D dat was bij mijn eerste zwangerschap net zo dus zou me geen zorgen moeten maken maar hey, hormonen he!
Iedereen van harte gefeliciteerd!!! 

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik sluit me ook graag bij jullie aan. Had woensdag al een positieve test maar vandaag nog eens met een cb getest ? jahoor zwanger! 
Ik ben rond 17 juni uitgerekend van ons tweede kindje. We hebben al een dochter van 17 maanden. Ik ben sinds gister wel echt misselijk en slaap heel slecht de laatste nachten. Herkennen jullie dit? Ik lig echt de hele nacht wakker. 

Pfff ja dat herken ik wel. Ik slaap ook slecht en heel onrustig! Vaak slaap ik pas tegen 1 uur en wordt rond 4/5 uur weer wakker en kan dan niet echt meer slapen... 

Ik ben ook echt verschrikkelijk moe, slaap het liefst overdag ook even een uurtje ?
Verder heb ik sinds woensdagmiddag echt een afkeer tegen (bijna al het) eten en ook amper eetlust. Meerdere die dit ook al hebben?

Ja, dat herken ik zeker. Ik heb sinds gisteren hoofdpijn en afkeer tegen eten. Nu weet ik niet of dit migraine gerelateerd is of dat het door de zwangerschap komt. Normaal kan ik na een aanval wel wat eten, maar nu.....blegh..

Terug
Bovenaan