Hoihoi, wat een berichten in volgens mij 1 week tijd! Heb alles vanaf blad 25 ff terug gelezen. Een hoop nieuwe weer,gefeliciteerd!
Hier vandaag 6 weken, en weer denk ik... pffft lijkt wel alsof ik 15 weken zwanger ben dat gevoel heb ik. De zwangerkwaaltjes beginnen nu wel te komen.. misselijk en ik moet blijven eten anders wordt het alleen maar erger. Sochtends vroeg om 6 uur wakker worden en niet meer kunnen slapen omdat je moet plassen. En dan wil je weer gaan slapen en dan heb je weer honger?. Om vervolgens wat te snaaien en dan roept je lieve dochter 'uit mama, uit mama'.
@Tmaam: wat betreft nipt test, heb ik bij mijn vorige kindje ook niet gedaan. Bij mij is de reden inderdaad, elk kindje is welkom. Natuurlijk als ze bijvoorbeeld iets zien tijdens de zwangerschap wat niet goed is zou ik dat wel willen onderzoeken wat het dan precies is zodat je je eventueel kan voorbereiden als er wat is. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt natuurlijk!
@leonie, fijn joh dat het goed is! Kun je nu weer genieten van de ??!
ik heb het inmiddels aan mijn moeder verteld. Die zat zo zielig thuis met mn zusje in quarantaine omdat ze samen corona hebben. En ik kon t niet meer verbergen haha. Via telefoon (facetime) het geluid uitgezet en toen heb ik gezegd: 'ik ben zwanger'.. ze moest dus ff raden en liplezen?!
mijn man was nu ook niet meer te houden dus die wilde het ook aan zijn ouders vertellen?! Ik was nog niet binnen of mn man gooide het dr al uit?! Liever zo dan dat ie niet enthousiast erover geweest was!
oja, ik zie dat er int lijstje die vast staat mijn naam er ineens niet meer tussenstaat, Per ongeluk met kopieren verkeerd gegaan denk ik. Misschien kan dat er nog tussen? Alst veel werk is dan niet perse heel belangrijk hoor? en misschien kunnen er nog een paar bij dus ik kopieer het hele lijstje nog wel ff zodat er misschien wat bij kunnen? Ik vind t ook wel leuk om te zien van anderen en wie er in de buurt zitten van de uitgerekende datum.