Juni 2021

Wij hebben nog niemand iets verteld. Ik denk dat we dit na de eerste echo doen wanneer we een kloppend hartje hebben gezien! 

Leuk om ideeën te lezen hoe mensen van plan zijn het te gaan vertellen :) 

Goed nieuws gehad bij de verloskundige. Er was een duidelijke hartslag te zien, en geen dingen in de baarmoeder wat kan duiden op iets 'slechts'. Als het zo blijft verwacht ze geen problemen, bij meer bloed moet ik weer contact opnemen. Ben in ieder geval gerustgesteld nu! ?
Kunnen weer na gaan denken over hoe en wanneer we het willen vertellen.. Leuk om de ideën hier te lezen!

Wij hebben ook nog niemand iets verteld. Willen dit begin november aan onze ouders gaan vertellen. Het is zo lastig om zolang niks te mogen zeggen.
Wat super fijn leonie! Zal vast een hele opluchting zijn. ?

Wat een fijn nieuws @Leonie!! ?

Welkom alle nieuwe dames, gezellig dat jullie mee komen kletsen!

ik heb het vandaag toch aan mijn leidinggevende verteld, ik ben zo moe en misselijk dat mijn werk er echt onder lijdt. Ze vond het een hele leuke verrassing omdat ze het echt nog niet had verwacht! Zo leuk die reacties ? word het ineens toch echt van als je het hardop tegen iemand anders zegt haha! 

Zo wat een goed nieuws Leonie! Wat moet dat een bijzonder moment zijn geweest om je kleintje voor het eerst te zien. 

Oh wat fijn Loeniexx. Ik heb bij mijn 2e zwangerschap ook bloedverlies gehad, maar nu een gezonde dochter van 1.5. Hoeft gelukkig niet altijd slecht nieuws te zijn :) 

Terug
Bovenaan