Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@leoniexx Wat fijn zeg!
Alleen mijn leidinggevende weet het ivm echo afspraak. Kan helaas niet zo makkelijk vrij nemen.
Voel me de laatste dagen wel echt onzeker. Ik voel me echt heel goed. Heb nergens last van waar ik vorige week nog wel echt misselijk was. Super fijn dat ik nergens last van heb maar geeft dan ook wel weer een soort van bevestiging wanneer je bijv wel heel misselijk bent.
Leoniexx oh wat een opluchting. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap van week 5 tot week 9 bloedberlies gehad helder en stolsel enzo, bleek een lekkend bloedvat te hebben bij mn baarmoedermond. Wat een ellende. Gelukkig allemaal goed gegaan. Nu een dochter van 11 maanden.
Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangere meiden!!
Wij hebben het nog niemand verteld, maandag eerste echo maar gaan t pas rond 11 weken vertellen dat zal rond 9 november zijn. Vorige zwangerschap verteld door middel van een rompertje met Baby Willems oktober 2019 gegeven aan schoonouders en schoonzussen en schoonbroer en mij ouders was t t eerste kleinkind had ik n boekje met opa en oma pluis met de echo foto erin gedaan en een rompertje wat hierboven staat.
Nu nog geen idee hoe we t gaan vertellen. Mn man zegt iedere keer dadelijk zijn het er 2
Wij gaan een shirt bestellen voor onze dochter met daarop: i am so cute my parents are having another one
We willen het na de eerste echo aan ouders vertellen. Ik denk dat ik het dan ook op werk ga vertellen want mijn buik groeit deze keer behoorlijk hard hihi.
Spannend M'tje! Ik moet ook nog een weekje wachten en ben woensdag aan de beurt om 15:30, ben dan 7+1 wkn.
Hoe gaat het met jullie buikjes? Merkt iemand al verandering? Het is bij mij nog niet gegroeid maar ik merk wel dat het 'zachter' is (komt ook doordat ik nu al een aantal weken veel minder sport denk ik).
Heb sneller een opgeblazen buik, vooral in de avond. Soort foodbaby zeg maar Dat heb ik normaal nooit. Echt zachter is ie nog niet, want ik rijd nog paard. Al moest ik gister na een half uur afstappen, misselijk! Kijk trouwens wel uit naar dat beginnende buikje.
Ik merk aan mijn bekken dat er minder ruimte is, ik moet echt goed rechtop zitten anders voelt het onprettig. En strakke broeken zitten niet lekker meer. Gisteren heb ik al een nieuwe jumpsuit gekocht, lekker rekbaar met een losse bovenkant, kan ik goed in groeien ? We mogen onszelf best verwennen ?