Juni 2021

@Stphnie, fijn weer een goede echo!! hoop dat het zo door gaat voor ons allen met goede echo's!
Ik moet juist blijven eten, anders word ik flauw inderdaad. wel voorkeur voor bepaald eten en drinken. Ik zie wel iedere keer een beetje op tegen het koken, al die luchtjes.

Hier hebben we vandaag ook een goede echo gehad bij 7 weken. Over twee weken mag ik nog een keertje langskomen, en dan ga ik over naar de verloskundige ?

Top van de mooie echo dames!! ? Ik mag maandagochtend.. Heb er zin in:) Ik ben vanmiddag een dutje gaan doen, ik was zoo moe. Dat heeft me echt héél goed gedaan, dat ik ga kijken of het vaker gaat lukken.
Gisteren ging ik al om 21:00 naar bed ?
@CherryBlossom, wat goed dat je nog aan CrossFit doet. ? Zo lang het goed aanvoelt lekker blijven sporten! 

@Minni heb de coach wel ff ingefluisterd hoe het ervoor staat want ik moet de workouts al flink aanpassen door alle kwaaltjes haha! Maar wil het zo lang mogelijk blijven doen ?? 

Nog een paar nachtjes slapen en dan de echo! Hoelaat mag jij maandag? Ik mag woensdag, ook zo'n zin in!

Nou ik kan het helemaal voorstellen dat het nu al pittig is @Cherry! Zeker als je alleen op crackers leeft. Gelukkig wordt het weer beter in het tweede trimester. ☺️ Doet me ook denken aan toen ik yoga deed bij de eerste. De instructrice zei toen:"als je zwanger bent mag je naar rechts draaien". En ik als enige de andere kant op, haha, keek ik 15 gezichten aan. Dat was al gauw geen geheim meer. 
Ik mag al om 09:15. Dus eerst onze dochter weg brengen en dan gelijk door! Ik heb nog niet gehoord dat mijn man niet mee mag, hopen dat dat zo blijft ?

Ja daar kijk ik echt naar uit! Vanochtend in bed meteen crackers gegeten en daarna nog een half uurtje blijven liggen. Daardoor ging het vandaag iets beter met de misselijkheid en probeer nu elk uur iets te eten (fruit of crackers..). Hahaha ja dan valt het wel op als je door 15 paar ogen je ineens aankijken ?
Oh wat fijn dat je al zo vroeg mag, dan zit je niet de hele dag zo in de zenuwen haha! Wij hebben hier ook nog niets gehoord dus ga ervan uit dat mijn vriend ook nog gewoon meemag ?? 

Terug
Bovenaan