Juni 2021

Ik heb volgende week vrijdagochtend op eigen verzoek een echo omdat ik niet kan wachten om te weten of alles goed gaat. Bij dat echo bureau mag mijn man en dochter mee, man moet wel mondkapje op en ik ook. 
Bij mijn verloskundige 4 november mag dochter niet mee, man wel bij de echo's. We moeten dan wel mondkapje op. 

He dames,Wat leuk om al jullie ervaringen te lezen! Ik heb alleen veel last van opgeblazen buiken en sinds eergisteren ook heel gevoelige tepels? verder nog weinig. Toch heb ik nog een vraag, hoe reageren jullie partners? Mijn vriend is nogal stilletjes en niet erg uitgelaten over de zwangerschap. Hij zegt t leuk te vinden maar ik schreeuw t t liefst van de daken en hij houd t t liefst nog stil. Ik spring huppelend door t huis en hij laat vrij weinig enthousiasme merkenIs dit een vrouwen ding en komt t bij de mannen later? Word er zo onzeker van? 

Wat leuk dat er al een paar dames een hartje hebben gezien ?
Ik moet nog 11 nachtjes slapen, ben af aant tellen als een klein kind voor zijn verjaardag?
Zelf ben ik ook niet zo actief hier, maar vindt t wel erg leuk om mee te lezen hoe t met jullie gaat!
@ mutske dit is mijn 2de zwangerschap en bij beide keren moet mijn partner erg wennen, terwijl hij er ook heel erg blij mee is. En wat jij zegt huppel ik bijna door t huis van geluk.
In mijn geval ist een typisch man/vrouw verschil ;-) 

Wat fijn al die kloppendd hartjes al ?

Wij mogen maandag om 18.50. Dochtertje mag niet mee, man wel inderdaad met mondkapjes op. Ben zo zenuwachtig, heb heel sterk t gevoel dat t er ineens 2 zijn. Heb er zelfs al over gedroomd ?

Wat een mooi nieuws @NMeeuw!! 
Mijn vriend wil het juist van de daken schreeuwen?Helemaal nu we een goede echo hebben gehad. We vertellen het dus wel aan vrienden en familie, maar mijn collega's laat ik even tot week 12 wachten.
Ik kak ook vaak rond half 9 a 9u in. Valt me nog mee dat ik nu nog wakker ben. Van de week met mijn schoonvader uit eten geweest, super gezellig...alleen ik kon mijn ogen bijna niet open houden?
Hoe slapen jullie trouwens? Ik moet gemiddeld 3x in een nacht naar de wc en slaap daarna heel moeilijk in. Hebben jullie dat ook?

Hoi,
Gefeliciteerd en wat fijn als je die positieve test in haden hebt he?! Ik heb dinsdag een positieve test in handen gehad en ben midden juni uitgerekend.

liefs 

Ik wil toch graag even van me af schrijven. Ik ben nu 5 weken zwanger en heb sinds donderdag avond met afvegen wat roze/bruinige afscheiding gehad. Nu vanmorgen met afvegen echt bloed. Het varieet van donkerbruin tot rood maar niet echt hele stolsols ofz. Het lijkt vermengt te zijn met slijm.  Ik heb ook wel af en toe buikpijn en krampen in m'n rug.. Maar heb ook het gevoel alsof ik moet poepen (sorry voor de details) Het 'loopt' er tot nu toe niet uit het is echt alleen bij het afvegen na het plassen/druk zetten. Ik maak me enorm zorgen en het voelt gewoon niet oké.. 

@Ongeduldje fijn dat ze meemogen! Hopelijk een goede mooie echo! 
@Mutske hier is er ook wel een verschil tussen man/vrouw hoor. Voor hem wordt het toch pas echt als hij de echo ziet denk ik. 

@Happynrtwee dat aftellen is heeeel herkenbaar hahah hier nog 5 nachtjes!! 

@Pukje ooh maandag al wat spannend. Ben erg benieuwd of je voorgevoel klopt!

@Nici ik ben ook een slechte slaper al van mezelf en nu al helemaal.. word vaak rond 4/5 uur wakker en ben dan echt klaarwakker.. 

@Gebruiker gefeliciteerd!! 

@Jacky ik zou even de VK bellen vandaag.. krampen icm helderrood bloed is echt wel een goede reden om even te bellen! Ik hoop voor je dat er niks is! ? 

Terug
Bovenaan