Juni 2021

@alittlebite nee nu niet meer naar de vk gebeld vind het lastig of ik nou kan bellen omdat het weekend is. De bloedingen zijn al wel veel minder maar nog niet weg. Ik heb verder ook geen buikpijn meer. Af en toe wel maar dat lijkt meer van mn darmen te komen. Zit ook regelmatig op het toilet de laatste dagen.. Zo naar die onzekerheid.. 

@leoniexx verschrikkelijk he die misselijkheid! Vandaag voor het eerst ook overgegeven, jakkes. Ik voel me ook echt slecht, de hele dag door. Het helpt hier om steeds wel een beetje te blijven eten. Koud drinken helpt hier ook. 
Emesafene heb ik bij de vorige zwangerschap gehad maar dat hielp me helaas niet. Denk niet dat ik daar nu weer om zal vragen.. Maar goed, hoorde toen wel van vrouwen die er wel echt baat bij hadden.

@ alittlebite 
Ik herken me heel goed in je verhaal, ik heb ook voornamelijk opgezette buiken en pijnlijke borsten maar ben pas 5 weken. Dus miss komt t nog. Ik merk ook dat ik wat onzeker word als ik niks voel en heb pas over 3 weken mn echo, duurt voor mijn gevoel echt een eeuwigheid. Mijn vriend staat er ook heel nuchter in. Eerst die echo maar eens afwachtte zegt tie dan? 

Ik heb vanmorgen een heel mooi bewegend kindje gezien mét krachtig kloppend hartje ? We zijn nu echt helemaal in de wolken. Je kon al goed de arm- en beenknopjes zien, we zagen 'm op de buik. Kleintje was ook een beetje aan het rekken en strekken, ik ben helemaal verliefd ;)
Ik heb eerst een uitwendige echo gehad, daarop was al goed het hartje te zien maar niet zoveel details. Toen hebben we ook nog een inwendige gedaan en konden we dus alles heel mooi zien! De termijn klopte precies, voor nu blijft mijn uitgerekende datum op 2 juni staan, over twee weken de echte termijnecho. 

Terug
Bovenaan