Juni 2021

@skye heel begrijpelijk! Ik heb ook twee miskramen gehad voordat we onze dochter kregen dus ik begrijp je onzekerheid. Dat is okk de reden waarom ik nu eerder heb geboekt bij een echo bureau :) scheelt mij wel 2 weken wachten dus vond ik wel de moeite waard!
@jackyy ik hoop echt dat het goed komt voor jullie. Het is heel heftig om in die onzekerheid te zitten en hoop te blijven houden. Niet elk bloedverlies hoeft een miskraam te betekenen. Ik zal voor jullie duimen. Veel sterkte met afwachten gewenst.

@skye @ongeduldje bedankt! 
De bloedingen zijn helaas nog niet gestopt en heb echt een menstruatie achtig gevoel/pijn . 

Hey @Jacky, wat super naar zeg.... Kan me zo goed voorstellen dat dit je mega onzeker maakt, bah... Hoop dat de bloeding snel weg gaat trekken en zoals de meiden al aangaven, het hoeft niet altijd iets te betekenen. Maar goed, dit wil je gewoon niet. Vind t echt rot voor je.. dikke knuffel

Wat fijn te lezen dat er meer mannen zo reageren! Toch een verschilletje tussen man en vrouw.
Ik lees dat sommige na een echo bureau gaan, vanaf hoeveel weken is dit en zitten hier kosten aan verbonden?
Ik heb tot op heden alleen last  van opgezette buiken en zeer gevoelige borsten. Maar wil gewoon zo graag weten of t hartje klopt. 
@ jacky, ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt, zo naar, zeker je deze fase 

@mutske bij die van mij kon je vanaf 6 weken terecht maar ze raden aan om vanaf 7 weken te komen omdat ze dan meer kans hebben op een hartje. Het kost bij mij iets van 30 euro en is 15 minuten. 

Snap ik @ongeduldje! Doen ze bij jou trouwens die echo inwendig of uitwendig? Ik zat gisteren avond even te kijken op hun Facebook pagina en toen zag ik dat ze alleen uitwendige echo's doen. Nu weet ik alleen niet of je dan wel wat kunt zien bij mij.. ik ben al veel afgevallen maar heb nog steeds best wel wat buikvet ? 

Bij mij zijn alle echo's t/m 8 weken sowieso inwendig ongeacht buikvet, omdat ze daarmee betere beelden kunnen maken. Bij 10 weken hebben ze het ook inwendig gedaan, omdat mijn baarmoeder heel diep bleek te liggen. 
@Skye ik zou even bellen wat ze doen als ze het niet goed kunnen zien, waarschijnlijk mag je dan later terug komen maar of je daar wat aan hebt is de vraag.. ;)

Terug
Bovenaan