Juni 2021

Ik heb a.s. maandag de eerste echo met 7+3 waarschijnlijk. Moet met een volle blaas komen en dan proberen ze het uitwendig, mocht dit niet lukken doen ze het inwendig ? ben heel benieuwd.

Ja normaal via de verloskundige of gynaecoloog idd inwendig. Ik hoop dat dit echobureau dan ook de mogelijkheid heeft om het inwendig te doen, mocht er uitwendig niks te zien zijn! Ik heb ze even gemaild om het na te vragen. Zou een beetje zonde zijn als er niks te zien is. Moet er bijna een uur voor rijden ?
@mivdw spannend!!! Laat je weten hoe het was?? en of het uitwendig te zien was? 

Nu 7weken zwanger. Wat voel ik me beroerd zeg! De hele dag moe misselijk en overgeven en mega pijn in mijn maag.. Iemand daar tips voor?
Ik ken dit helemaal niet van mijn 1e zwangerschap. Toen was ik alleen heel erg moe, en verder niks. ?

Leoniexx emesafene op recept van de huisarts vragen. Kun je gewoon voor bellen. een pilletje per dag smorgens of savonds wat voor jou t beste helpt

Haha, wat een gezelligheid hier zeg. Ik lees af en toe tussendoor wat mee, maar heb niet altijd tijd om te reageren. 
@Jackyy, wat spannend zeg. Ik hoop heel erg voor je dat het goed gaat. Heb je nog contact gehad met de verloskundige? 
@alle nieuwe dames, welkom!! :) 
Wat fijn dat er al best wat goede echo's zijn geweest, wat een opluchting zal dat zijn. 
Die keuze voor welke testen te doen tijdens de zwangerschap vind ik ook best lastig eerlijk gezegd. Mijn partner wil graag de NIPT laten doen en ergens twijfel ik zelf.. nog even goed over nadenken dus.
Qua kwaaltjes mag ik nog niet echt klagen. Af en toe een vlaag misselijkheid, maar ook hele dagen niet. Wel vermoeider dan normaal, rond 20.30 uur lig ik er gemiddeld wel af.. ? Mijn borsten hebben echt een mega groeispurt geloof ik, pijnlijk verhaal. 
Merk wel dat ik het soms heel spannend vind allemaal of het goed mag blijven gaan. Hebben jullie dat ook, of wel vol vertrouwen? Mijn vriend staat daar wat nuchterder in, maar ik merk dat wanneer ik even niet zoveel kwaaltjes voel ik echt wel heel onzeker ineens kan worden. Het idee dat stress echt niet goed is helpt dan wel; heb er ook geen invloed op natuurlijk. Al met al mogen die twee weken snel voorbij zijn wat mij betreft.. Op 2 november hebben we de eerste echo, dan ben ik denk ik 7+4. Ook hier een echo met volle blaas, dus gok uitwendig indien mogelijk. We zien het wel. Tot nu toe nog geen bericht dat er wijzigingen zijn over wie erbij aanwezig zijn, dus fingers crossed dat we er allebei bij mogen zijn. 

Ik was gisteren met man en dochter op een kinderboerderij en moest me daar toch een partij kokhalzen van de lucht van die dieren. Dat herken ik ook helemaal niet van mijn vorige zwangerschap! Vandaag gelukkig een betere dag. Verder erg veel moe inderdaad, gevoelige borsten, veel buikkramp in de avond maar gelukkig helpt een kruik.

Terug
Bovenaan