Juni 2021

Ooohh jij mag vandaag al M'etje. Succes!! Ik duim voor je dat er wat moois te zien is. :)
Trouwens, als er dames zijn die misselijk worden van water/thee drinken, ik heb gemerkt dat spa rood veel beter gaat! Dus ik wissel het een beetje af ;) 

Wat fijn al die positieve echo's!
Poeh ik ben sinds 2 dagen echt ontzettend misselijk. Nu heeft zoon vannacht ook de hele nacht overgegeven, dus het zou ook iets anders kunnen zijn, maar in combi met extreem moe zijn wel pittig (helemaal om dan de hele nacht op te zijn en 4x het bed te verschonen.. :0)

@M'etje en Cherryblossom, succes vandaag!
@minni, ja thee gaat soms wel goed en soms niet, maar spa rood krijg ik weer oprispingen hahaha tis ook nooit goed :).

Fijn al die goede echo's! Hele fijne zwangerschap iedereen en hoop op nog meer mooie echo's. 
 Helaas hebben we zojuist bij de vk te horen gekregen dat mijn bloeding toch een miskraam is geweest. Ik ga hier dus uit en ga weer mee kletsen in nod november. 

@M'tje ik wist niet dat je 'nog maar' 6.2 was. Is er een speciale reden dat je al zo vroeg voor een echo mocht komen? (sorry als je dit al eens verteld hebt, ik ben een beetje vergeetachtig ?) 

@Minni jammer dat ik geen spa rood lust ? ik ben nog steeds super misselijk. Ik eet dus 's ochtends in bed een mandarijn of cracker en dan sta ik pas een half uur daarna op, dat scheelt wel wat... @Kindersuprise misschien werkt dat ook voor jou? 

@Esmee dank je wel, ik ben morgen pas aan de beurt om 15:30 ☺️

@Jackyy, wat super naar! Sterkte en heel veel succes in de volgende ronde...
@CherryBlossom ow sorry, haha, we zijn ook met zo veel dat het soms lastig bij te houden is. succes morgen!

Terug
Bovenaan