Juni 2021

@Jackie, wat een rotnieuws :( Hopelijk is het snel weer raak. Sterkte! 

@cherryblossom ik ben onder behandeling in het ziekenhuis en heb twee miskramen gehad deze zomer dus denk dat ik daarom eerder mocht komen. Ik heb al een kloppend hartje gezien, echt nog suuper klein maar voor nu goed nieuws! Lijkt op 6 weken en 1 dag, dus dat klopt ongeveer wel! Het is echt pas een halve cm, mag volgende week terug om te kijken of het goed groeit! Wat een spanning zeg! Succes morgen ? 

Oh nee toch @Jackyy, wat ontzettend verdrietig. Zorg goed voor jezelf en heel veel succes de volgende ronde ❤️?
En daar tegenover staat het mooie nieuws van jou @M'etje. Gefeliciteerd en ik duim met je mee dat'ie volgende week weer een halve centimeter groter is! (Zoiets denk ik? ☺️)

@Esmee ooh geen sorry joh! Ik hou het zelf ook niet allemaal bij hoor ? Bedankt ?

@M'tje oh wat een heftige periode al achter de rug.. gelukkig vandaag dit mooie nieuws!! Zo klein, maar fijn ? op naar volgende week weer een stukje groter ??

Ach Jacky wat verdrietig. Veel sterkte gewenst. Verwen jezelf maar even goed. Hoop dat het snel weer lukken mag en je een mooie zwangerschap mag voldragen. 

Ah Jacky wat jammer! Sterkte en succes weer met proberen.
Hier is het ook even schrikken, ik heb helderrood bloedverlies. Heb even met de gyn gebeld maar ze kunnen er niet veel aan doen, de afspraak van echo vrijdag blijft staan. Kon schijnbaar niet vervroegd worden. Komende dagen afwachten.. gatver

Nee het is echt weinig.. en t lijkt ook wat af te nemen al. Maar ik ben er nog niet op gerust.. hou jullie op de hoogte. Fijn dat jullie duimen, doet me goed

Terug
Bovenaan