Juni 2021

@HappyH pfoe dat is schrikken natuurlijk, hopelijk wordt het niet erger. Het wachten is zo vervelend, ik weet er helaas alles van! Probeer een beetje afleiding te zoeken zodat het sneller vrijdag is! Liefs ? 

Wat fijn al die mooie echo's! Ik moet nog 3 3nachtjes slapen maar mag vrijdag echt super vroeg al terecht, om 7.45u haha. Ik ben dan ongeveer 7 weken. Ben erg benieuwd. Shirtje voor mijn dochter ligt al klaar: im so cute my parents are having another one. Hihi.
Wat erg Jackyy! Heel veel sterkte en hopelijk mag je je snel aansluiten in de volgende groep ?

@HappyH aah dat is even schrikken. Hopelijk valt het allemaal mee! Ik duim voor je ? 
@Ongeduldje ooh nog even wachten! Spannend hoor. En leuk met dat shirtje haha! Ben benieuwd naar de reacties ?

Voor diegene voor wie het ook het eerste kindje is; overvalt jullie ook weleens wat 'angstgevoelens'? Ik heb soms zo'n besef van nu is het echt! Kunnen we dit wel? Zijn we er echt klaat voor? Vind het dan allemaal even zo heftig... 

@cherryblossom. Lief, thanks. Ik ben nu in verwachting van de 2e maar herken je gevoel nog heel erg van mijn eerste zwangerschap hoor. Ik voelde idd ook een soort paniek met de gedachte "maar ik kan niet meer terug!" Maar echt, geloof me, als je je baby eenmaal in je armen hebt, voelt het opeens heel vertrouwd❤

Jaa toen Elin er was, was het alsof ze er altijd al was geweest. Ze hoorde er gewoon bij! Heel gek gevoel maar wel fijn. Komt goed! 
Al vind ik het nu met een tweede nog steeds super spannend! Hoe zal Elin erop reageren? Hebben we dan genoeg tijd en aandacht voor allebei? Etc. Maar ik weet gewoon dat dat goed komt :) ik heb er vertrouwen in!

@HappyH oh wat vervelend en spannend :( jammer dat je niet eerder dan vrijdag terecht kunt. Hopelijk stopt het snel en is het iets onschuldigs!
@Ongeduldje ah leuk zeg met een shirtje. Benieuwd hoelang het duurt voor ze het door hebben! Hier zit ik nog te bedenken hoe ik het wil vertellen. Ik ben volgend weekend jarig en dan willen we het vertellen tegen onze families. Mn schoonouders weten het al jammer genoeg(thnx boyfriend?). Ik dacht misschien kunnen we de echo foto inlijsten en inpakken en geeft mijn vriend dit als 'cadeau' aan mij. ? hij is er alleen van overtuigd dat iedereen van zijn kant al vermoedens heeft ? eerst maar eens afwachten of we deze keer wel een eerste echo halen!
@CherryBlossom ik merk echt aan mezelf dat ik mn gevoelens nog niet helemaal toe durf te laten, bang dat het weer mis gaat. Ik denk dat ik na een eerste echo pas een beetje gerustgesteld kan worden. Zo vervelend want ik wil zo blij zijn maar vind t ook allemaal heel spannend. Ik ben nu 5+5 dus ik ben morgen al drie van de vier miskramen voorbij qua tijd ? ik heb wel iets meer 'kwaaltjes' dan bij de andere zwangerschappen, dat geeft ergens hoop maar dat wil ook nog niets zeggen. 

Oh nee @HappyH, wat ontzettend vervelend en wat ontzettend balen dat je nog tot vrijdag moet wachten. Kan me zo goed voorstellen dat het je onzeker maakt en ik hoop dat je vrijdag gerust gesteld mag worden.. 
@CherryBlossom ik had deze week ook angstgevoelens. Dacht opeens, stel je voor dat het een mega vervelend kind wordt? of dat ik transformeer  een enorme moeke... Gelukkig is dat nu weer gezakt, maar het overviel me echt!
Moet zeggen dat de euforie van de eerste echo alweer is gezakt en ik nu echt weer de volgende bevestiging nodig heb. Gelukkig mag ik over een weekje weer. Maak me stiekem nog veel zorgen, helemaal nu mijn vriend Corona heeft en ik dus nu ook ziek aan het worden ben. Daarnaast heb ik nog steeds geen hele heftige  zwangerschapssymptomen, maar volgens de verloskundige moet ik daar vooral blij mee zijn. Het heeft bij ons gewoon zo lang geduurd voordat het raak was, dat ik me steeds afvraag "waar is dat addertje onder het gras"... 

Terug
Bovenaan