Juni 2021

@Skye Ohh wat spannend! Ik voel helemaal met je mee. Veel succes morgen! We willen het binnenkort aan onze ouders vertellen, dat zal ook janken worden ?
@CherryBlossom Dankjewel! Goeie naam trouwens?? Maar vervelend dat je je zo onzeker voelt! Dat herken ik ook wel hoor, maar probeer rustig te blijven en iets ontspannends te doen. Zelf ga ik zo ASMR filmpjes kijken. Ik word daar enorm rustig van.

Dankjewel Esmee Beverwijk! 

Hoi dames!
Bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden. Ik moet inderdaad de moed er in houden en er vanuit gaan dat het gister gewoon wat aan de vroege kant was.. hopen dat de tijd een beetje snel gaat tot 9 november ?! Ik heb ondertussen geen idee meer hoe ver ik ben dus ik laat het maar over mij heen komen ?
Het is voor mij de eerste keer op een forum dus ik moet  even aan wennen.. wat schrijven jullie veel! Superleuk ? ik vind het lastig om alles van iedereen bij te houden en persoonlijk te reageren, ik moet er even in komen denk ik haha. Wel heel leuk om met elkaar ervaringen te delen en kwaaltjes te herkennen of andere dingen waar je tegen aan loopt. 
Ook leuk om te lezen dat sommigen het al hebben verteld en hoe leuk het dan is om te zien hoe iedereen reageert! Wij waren van plan om het gister na een goede echo te gaan vertellen aan ouders, en later deze week aan broers etc. Maar toen bleek dus dat er nog niet zoveel te zien was dus we hebben het maar uitgesteld! Ik merk dat ik mensen wat probeer te onlopen, aangezien ik normaal wel van een wijntje of een drankje ben ? nu gaat dat natuurlijk niet meer en dan val ik meteen door de mand? nu met corona zie je gelukkig al wat minder mensen maar m'n ouders zie ik nog wel en m'n broertjes met hun vriendinnen ook en dan doen we vaak spelletjesavond met borreltjes. Hoe doen jullie dat?? Ik heb ook het gevoel dat iedereen dan iets aan mij ziet, wat natuurlijk onzin is haha.. pffff het is wat allemaal!
Wat jullie zeggen over dat het nogal onwerkelijk is herken ik ook wel.. het is soms net alsof het over iemand anders gaat ofzo in plaats van over mijzelf, heeel vreemd haha! 
Voor de dames die morgen een echo hebben, heeeel veel plezier en succes?
Inderdaag heel vervelend, dat onzekere gevoel..  het is moeilijk om het los te laten, je wilt dan weer even soort bevestiging he? Proberen positief te blijven en vertrouwen op de natuur.. het wil niks zeggen dat je dan even niet meer misselijk bent oid! Lekker met een kop thee op de bank of een leuke film kijken helpt misschien ?

@Mivdw fijn dat je het dan verteld hebt en even andere taken krijgt hahah. Kan me voorstellen dat het geen pretje is als je steeds misselijk wordt!
@CherryBlossom dankje ? ik herken je zorgen, hier ook een beetje... borsten lijken minder zeer te doen en dan ga ik weer gelijk van alles denken. ? maar goed, laten we maar voorop stellen dat de kwaaltjes kunnen komen en gaan en dat het niet gelijk iets slechts inhoudt! ?
@Femkemini haha ik herken het helemaal!! Ik drink nauwelijks, maar dit weekend ben ik jarig en had ik 3 vriendinnen -meer mag natuurlijk niet- uitgenodigd (voordat ik wist dat ik zwanger was). Maar op mn eigen verjaardag drink ik altijd dus t zal zo opvallen hahah. Ik ga het denk ik last minute afzeggen en een smoesje bedenken dat ik wat verkouden ben ofzo.. had al de corona smoes geprobeerd maar die werkte niet want ze zeiden: maar we zijn dan toch niet met teveel ? verder ontloop ik idd ook een beetje mensen! Had ook nog iemand gelezen die 0.0 had overgeschonken in een echte fles. Alleen dat werkt dus alleen als niemand hetzelfde drinkt ?

Wat betreft de kwaaltjes.. die komen en gaan idd. Had vorige week nog een bericht getypt dat alle kwaaltjes verdwenen leken, nou 2 dagen later lag ik weer hondsberoerd en kotsmisselijk op de bank ? vandaag ook weer veel minder last. Ik vertrouw er maar op dat dat normaal is ? 

Na 4 jaar medische molen, nu eindelijk zwanger! We hebben 2 blastocysten teruggeplaatst gekregen. Ben je dan automatisch zwanger van een tweeling?
Mijn uitrekendatum staat nu op 23 juni 2021, maar we hebben volgende week onze eerste echo! Zo spannend!!! Wij durven pas echt blij te zijn als er iets op de echo te zien is...

Wow, moest even alles weer terug lezen?. Ons clubje is wel lekker actief, leuk!
@CherryBlossom ja die symptomen kunnen je echt onzeker maken hè? Ik had steeds heel weinig symptomen en met vlagen. Daardoor voelde ik me af en toe totaal niet zwanger. Maar goed, ik lig nu al twee dagen spugen. Had dat totaal niet meer zien aankomen. Hormonen komen denk ik echt met vlagen. 
@Mivdw wat fijn zeg dat ze op je werk zo met je meedenken! Lijkt me ook geen pretje om zo misselijk op je werk rond te moeten lopen. En dat vreet natuurlijk ook nog eens extra bakken energie.
@Ongeduldje, oeh spannend, nog een weekje en dan is het zo ver! Op naar een super mooie echo! Duurt voor je eigen gevoel alleen zo lang hè?  Ze zouden eigenlijk voor ons als zwangeren een soort adventskalender moeten maken, zodat het wachten en aftellen wat leuker wordt?
@NekoKim en @Femkemini welkom en gefeliciteerd! 
@Femkemini, kan me heel goed voorstellen dat je de dagen nu wel kan weg kijken! Nog heel even wachten en dan mag je hopelijk het mooie nieuws delen! Wel knap van je trouwens, dat je het voor je kan houden. 
@Skye heeeeel veel succes morgen en jij ook @NekoKim, op naar mooie echo's ??

Oh ja ik had gisteren ineens een beetje roze afscheiding en nu zijn mijn borsten veel minder gevoelig. Gelijk maak ik me zorgen :( ik kan mezelf dan echt helemaal gek maken.. 

Ha nieuwe dames, van harte gefeliciteerd!! Gezellig dat jullie ook mee kletsen. Ik vind het super dat we zo actief zijn, fijn om eindeloos erover te kunnen delen met elkaar haha. 
Die eerste weken zijn ook ongelooflijk spannend, ik ben nu dus zwanger van de tweede en die onzekerheid blijft gewoon. Ik vind wel nu met een dreumes rondlopen dat er véél meer afleiding is, daardoor lijkt het nu veel sneller te gaan. Ik ben nu "al" 9 weken! Heb het idee dat de kwaaltjes hun hoogtepunt beginnen te bereiken (hoop ik). Vooral van de vermoeidheid merk ik dat het weer een stukje meer is dan vorige week. 
@Skye, eindelijk je echo vandaag. Ik duim met je mee dat er wat moois te zien is! ?? Ook naar de anderen ben ik benieuwd!! Succes ?

Terug
Bovenaan