Juni 2021

@Ongeduldje. Ik snap het hoor, maar de kans is zo groot dat het iets heel onschuldigs is. Is het bloeden ook weer gestopt? Je hebt best wel snel een bloeding nu omdat alles zo goed doorbloed is. Je kunt altijd even je verloskundige bellen, die zijn er ook om je gerust te stellen. Wanneer heb jij (weer) een echo?

@Mommytobejuni gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws! Ja, voelt onwerkelijk hè? Bij ons heeft het 3,5 jaar geduurd en zelfs na 2 goeie echo's blijft het onwerkelijk, omdat je al zoveel teleurstellingen hebt gehad. Dus ik snap je gevoel. Maar het is echt zo! Je bent gewoon zwanger! Dus lekker genieten! En wat spannend zeg, dat ze er 2 hebben terug geplaatst. Ik weet eigenlijk niet of je dan automatisch van een tweelingzwangerschap spreekt. Wat zegt de fertiliteitsarts daar over? Wel heel spannend hoor. Straks heb je er misschien gewoon 2! Wanneer heb je de echo?

Ik heb natuurlijk al een hartje zien kloppen vorige week, maar heb 4 november mijn eerste afspraak bij verloskundige. Het was nauwelijks bloed te noemen en was maar met 3 keer naar de wc gaan. Toch vannacht lopen malen. Komt omdat ik voor de zwangerschap van mijn dochter twee miskramen heb gehad maar die begonnen met bruinverlies en niet met dit beetje roze afscheiding. Dus ik maak mezelf gek om niks denk ik.. zo moeilijk om dat dan van me af te zetten .. 

@Skye heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Ik was zo onrustig! Ik vind het toch wel spannend allemaal, terwijl het pas vanavond is? Nogmaals succes!
@Femkemini Veel succes! Ik ga voor je duimen dat de tijd snel gaat. Ik ben ook nieuw, dus mij gaat alles bijhouden ook niet lukken hoor? Alvast excuses als ik niet op iedereen kan reageren!
@Mommytobejuni Wauw! Gefeliciteerd! Wat fijn! 
@Ongeduldje We zijn soms zelf onze grootste vijand. Sterkte ?

@Mommytobejuni gefeliciteerd!! Heftig traject heb je meegemaakt! Ik zou alleen niet weten of je dan inderdaad ook zwanger bent van een tweeling, spannend zeg! Veel afleiding zoeken, gaat de tijd lekker snel ?
@Nici @Minni dankje!! ?
@Ongeduldje wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. Maar als het echt maar een beetje is dan zal het vast niks ernstigs zijn ? en anders gewoon je verloskundige contacten!
@NekoKim dankje!! ?  ik heb redelijk geslapen. Ik word wel altijd een paar keer wakker om te plassen helaas haha. En om half 2 ging het heeeel hard regenen. We slapen op zolder dus ben maar op de logeerkamer gaan liggen ? was half 7 klaar wakker en zit nu echt als een kip zonder kop achter mn computer (nauwelijks aan het werk ?) nog 2 uurtjes! Jij ook alvast heel veel succes vanavond!!! ? ik zal een berichtje plaatsen als we zijn geweest ?

Wat zijn jullie hier actief zeg, leuk!! Ik heb weer alles bijgelezen :)
Herken mij wel in de berichten van wel en niet misselijk zijn. Bij m’n vorige zwangerschap nauwelijks maar nu echt al dagen en gisteren dan een goede dag waardoor ik ga twijfelen. Nu vanmorgen na het ontbijt voor het eerst m’n ontbijt eruit gegooid door een prikkel vd tandenborstel, kotsmisselijk. 
Ben blij als het maandag is en de eerste echo goed is. 

Ik had vanmorgen even geen klachten meer dus maakte me zorgen. We zijn deze week op vakantie in een landal park en we gingen vanmorgen zwemmen. Mijn dochter had in haar zwemluier gepoept en er was alleen een verschoon tafel bij het zwembad dus stond ik me daar een partij te kokhalzen boven die luier hahahaha. Zo'n andere moeder lachte: het wordt alleen maar erger hoor. 
Hahaha! Maar goed, misselijkheid weer terug! En verloskundige even gebeld en hoef me idd geen zorgen te maken. Lief, jullie begripvolle en steunende berichtjes doen ook goed!

Terug
Bovenaan