Juni 2021

Oh help. Net gebeld door mijn officiële leidinggevende wie ik 3x in het jaar misschien zie. Donderdag contract gesprek aangezien deze afliep volgende maand. Hoewel ik geen stress had. Heb ik dit nu dus wel. Ze weten het overigens niet. En voor mijn gevoel kan dit nu dus alle kanten op. ?

@nici wat fijn zeg! Nu nog even volhouden met de kwaaltjes! Hier ook hele dag weeig misselijk maar hoef gelukkig niet over te geven.

@femkemini, als je op 29 september positieve ovulatietest had dan het ook toch net zo goed pas 1 oktober bevrucht zijn? Dan ben je nu ongeveer 5,5 week zwanger, dus dan klopt de berekening van 5 weken wel, tis nog zo klein dat hrt bij de volgende echo misschien wel weer wordt bijgesteld. 

Wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn en moeten overgeven:( hebben jullie dat de hele dag door of alleen 's ochtends? Hier met vlagen een beetje een weeïg gevoel maar daar blijft het tot nu toe bij! Verder wel sneller moe, en wel constant het gevoel dat er iets gebeurt in mijn buik (steekjes,  krampen, etc)
@esmee Beverwijk,  dat zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn.. laten we het hopen! Het voelt gewoon zo onzeker! Ik vrees dat ik geduld moet hebben tot 9 november 

Ah wat heftig allemaal! Het lijkt me zo verschrikkelijk om zo misselijk te zijn :( ik ben erg blij dat ik dat (nog) niet heb. Vanmiddag overigens wel,  werd echt overvallen door misselijkheid, duizeligheid, hoofdpijn en buikpijn ? ben maar gestopt met werken (werk thuis) en in bed gaan liggen. Gelukkig heeft mn vriend gekookt want bij de gedachte alleen al werd ik naar. Na het eten weer prima.
Alleen mijn buik, serieus. Is die bij jullie (vooral s avonds) ook zo opgeblazen? Bizar! Lijk oprecht 5 maanden zwanger ofzo s avonds hahah. Mn broeken heb ik vaak maar open en zelfs de elastieken band van mn joggingbroek irriteert gewoon.? 

@nici dat zal vast apart zijn geweest. Maar je hebt wel ook goed nieuws! Fijn :) Ik mag 10 nov weer, dus over twee weekjes. Blijft toch spannend hè?  
Voor de andere dames, balen dat jullie zo veel klachten hebben :( Het is allemaal voor een goed doel en hopelijk snel minder! 

@femkemini ik denk dat je net te vroeg bent om meer te zien. In het begin is het heel lastig om te bepalen hoe ver je bent! Succes met wachten ??

@chachatango succes met je gesprek! Probeer niet te veel stress te hebben ? 

Hoi allemaal! Even stil geweest van mijn kant, super druk! Ondertussen weten onze ouders het en die hadden het absoluut niet zien aankomen dus super leuke verrassing!!!
Aanstaande maandag eindelijk de eerste echo met 8w3d. Helaas alleen. Maar wat een gedoe om alleen een afspraak te maken, hier kan je blijkbaar maar op 1 ochtend en 1 dag terecht? De opties zijn wel heel beperkt. Maandag start ik ook met mijn nieuwe baan dus extra spannende dag! Hierdoor kan ik dus helaas ook niet zo makkelijk wat regelen om vrij te krijgen.
Ik ben super moe! En s'avonds voel ik mij misselijk. Verder ok.
Hier al wel geshopt hoor! Zojuist mn 9 maanden boek besteld. ❤
Fijn dat er al vele echo's plaats hebben gevonden. ?
@chachatango spannend! Succes! Wie weet een contract voor onbepaalde tijd!?
@femkemini als ik het zo lees, lig je 6 dagen achter op mij en ben je nu 6w5d? Spannend!

@Femkemini hou moed! Het klinkt gewoon als een vroege zwangerschap, want er was dus wel al een ringetje te zien. Bij mijn vorige zwangerschap had ik met 5 weken een echo in het ziekenhuis omdat ik zo'n buikpijn had dat ze bang waren dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had, toen zag je ook alleen een ringetje. Mocht twee weken later terugkomen en toen zag je een prachtige mini met hartslag. Dus kan goed dat je gewoon te vroeg bent gegaan :)
@TMAAM ik heb nog niks geshopt. Ik durf nog niet zo goed haha. Ik ben heel raar daarin. Aan de ene kant heb ik er vertrouwen in en heb ik het wel al verteld aan directe familie, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik het jinx als ik nu al ga shoppen en zo haha. Misschien na de echo op 4 november :)
@Skye jaaa ik heb dat ook! Dat zelfs mijn joggingbroek al irriteerde. Bizar he. Voel me gelijk ook al dik haha en ik weet dat het alleen nog maar erger gaat worden hihi!

Terug
Bovenaan