@Skye, wat fijn!! Wat een opluchting zal dat zijn. Mooi dat het al zo goed te zien is ook! Lekker van genieten de komende tijd.
@Ongeduldje, ik snap dat je even heel onzeker daarvan raakt. Gelukkig dat je verloskundige je gerust wist te stellen. En je mag gelukkig bijna weer voor een echo, of heb ik dat verkeerd gelezen?
@Cherry, wat leuk om die ontwikkeling zo te zien zeg! Baal nu bijna dat ik dat niet heb gedaan van week tot week tot nu toe.. ;-)
@Galileo, herkenbaar.. wij hebben ook een bevriend stel voor wie het niet zo makkelijk ligt. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook best spannend vind om het tegen hun te vertellen straks. Maak ons ook extra bewust hoe speciaal het is dat het is gelukt, en eigenlijk ook zo snel. En wat bijzonder dat je waarschijnlijk rond de verjaardag van je dochter uitgerekend bent!
Het is echt mega gezellig hier, haha, maar ik hou het daardoor ook niet meer helemaal bij. Ik lees gezellig mee en niet van jullie verhalen, sorry als ik wat dingen mis zo nu en dan. Ik ben vandaag 7 weken (denk ik) en mag maandag dan ook eindelijk voor de echo. Begin er nu wel ook echt zin in te krijgen, maar tegelijkertijd zo spannend ook. Het voelt ergens allemaal nog heel onwerkelijk. Maar wie weet met straks met een goede echo dat het iets meer in gaat dalen..
Misselijkheid viert hier hoogtijdagen trouwens. Niet te harden vandaag. Sinds deze week heb ik er echt meer last van, al hoef ik niet over te geven nog. Dat waardeer ik dan maar weer, haha. Alle beetjes helpen.. ?