Juni 2021

@alittlebite ja ik mag 4 november en ben inderdaad wel gerust nu. Ik heb ook niks meer gezien na die 3 keer roze afscheiding gisteren. Inmiddels zijn de symptomen er wel weer. Gevoelige borsten en soms echt kokhalzen van geuren haha. 

@Galileo @littlebite mooi dat je dat zo schrijft! Mijn schoonzus en zwager kondigden begin dit jaar aan dat ze zwanger waren. Ze wisten van onze miskramen en vonden t ook moeilijk om het tegen ons te vertellen. Ik vond het zelf super fijn dat ze het persoonlijk tegen ons vertelden en gewoon op een manier hoe ze dat graag wilden (kaartje met guess what? jullie worden oom en tante). We waren blij voor ze maar hebben ook aangegeven dat het confronterend is en die ruimte was er ook. Ik vond t persoonlijk ook fijn dat ze er gewoon openlijk met ons over praten, over kwaaltjes en wat ze hebben gekocht etc. Wij hebben ook wel aangegeven dat we dat graag willen maar ze vroegen wel aan ons of we het echt wilden aangeven als we er even niet over wilden praten oid. Ik kan me ook voorstellen dat er stellen zijn die er echt niet over willen praten maar het was fijn dat ze ons die 'ruimte' gaven ?
@HappyH vervelend dat je weer bent gaan bloeden! Kan me voorstellen dat het je toch onzeker kan maken. Hopelijk stopt het weer snel!
@NekoKim oooo wat fijn!!! Lekker van genieten ? heerlijk dat gevoel. 

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes!?
Ik zie nu ook dat ik een paar onzekere berichtjes heb gemist. Sorry dat ik dan als een blij ei tussendoor kwam. Weet dat ik met jullie mee voel en zelf ook wel onzeker heb?

Jeetje wat is er alweer ontzettend veel geschreven! Ik merk dat ik zolang ik moet wachten tot 9 november probeer om het een beetje los te laten, anders word ik gek want ik merk dat ik me moeilijk op iets anders kan focussen.. ik zou ook zo graag een hartje willen zien ? dus ik probeer iets minder obsessief te zijn.
Echt super om zoveel goede berichten te lezen!!
@ skye en @nekokim Wauww wat superfijn!! Dan heb je toch even die bevestiging gezien he? Lekker van genieten?
@ mommyytobejuni van harte gefeliciteerd!! Spannend zeg!! Heb je volgende week de echo?
@ ongeduldje en happy, ik kan me goed voorstellen dat jullie ondanks je goede echo onzeker worden als je wat gekleurde afscheiding of bloedverlies hebt, maar probeer positief te blijven? we maken onszelf helemaal gek! 
@ dames die zo misselijk zijn.. ik leef met jullie mee, dat zal vast niet meevallen om je dagelijkse dingen te blijven doen? ik heb zelf tot nu alleen af en toe een beetje een weeïg gevoel maar niet kotsmisselijk. Vanaf wanneer hadden jullie hier last van?
Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen, als dat wel zo is dan is dat niet bewust! Wanneer heeft wie nou weer een echo??

As maandag de eerste echo voor ons de tweede super spannend of deze goed is heb ook een paar dagen bloed gehad merk wel aan alles dat ik zwanger ben ben benieuwd en kan niet wachten tot maandag eerste bevalling was wel 2 maanden te vroeg dus ben echt benieuwd hoe het nu zal lopen!! 

Nou mijn kwaaltjes zijn weer net zo hard teruggekomen ? bedankt aan alle dames die me gerust hebben gesteld ? dat is echt een groot voordeel van dit forum! 

leuk dat iedereen zo actief is maar zoals meerdere al aangeven, wel lastig bijhouden. Ook voor mij geld: als ik je overgeslagen heb, sorry dat is echt niet bewust! 

@happyH hoe is het nu met je bloedverlies?

@Skye en @NekoKim gefeliciteerd met jullie goede echo's!! 

@Mommytobejuni ben heel benieuwd hoe het afloopt! Wanneer heb je een echo? Ben benieuwd of het er 2 zijn ☺️ 

Wij mogen maandag weer kijken naar onze mini ???

Oh wat is er veel geschreven. Om de paar dagen lees ik even bij. Vind het moeilijk zoveel verhalen bij te houden haha. Ben sowieso een beetje vergeetachtig, kan dat nu al? :) Ik lees ook over bloedingen. Snap goed hoe onzeker dat kan maken. Maar hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn lieve vrouwen. Bij mijn tweede bloedde ik ook, met stolsels en al, dus ging al uit van weer een miskraam.. Maar inmiddels is ze een eigenwijze dreumes van 1.5  ik wens jullie allemaal prachtige gezonde baby's toe! 
Ik merk nu dat ik zere botsten begin te krijgen en dat de buik echt al uitzet. Het is voor ons de derde dus dan zie je het natuurlijk snel. Ik probeer maar wat dikke wijde truien aan te trekken. Wij hebben dinsdag de eerste echo. 

Terug
Bovenaan