Jeetje wat is er alweer ontzettend veel geschreven! Ik merk dat ik zolang ik moet wachten tot 9 november probeer om het een beetje los te laten, anders word ik gek want ik merk dat ik me moeilijk op iets anders kan focussen.. ik zou ook zo graag een hartje willen zien ? dus ik probeer iets minder obsessief te zijn.
Echt super om zoveel goede berichten te lezen!!
@ skye en @nekokim Wauww wat superfijn!! Dan heb je toch even die bevestiging gezien he? Lekker van genieten?
@ mommyytobejuni van harte gefeliciteerd!! Spannend zeg!! Heb je volgende week de echo?
@ ongeduldje en happy, ik kan me goed voorstellen dat jullie ondanks je goede echo onzeker worden als je wat gekleurde afscheiding of bloedverlies hebt, maar probeer positief te blijven? we maken onszelf helemaal gek!
@ dames die zo misselijk zijn.. ik leef met jullie mee, dat zal vast niet meevallen om je dagelijkse dingen te blijven doen? ik heb zelf tot nu alleen af en toe een beetje een weeïg gevoel maar niet kotsmisselijk. Vanaf wanneer hadden jullie hier last van?
Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen, als dat wel zo is dan is dat niet bewust! Wanneer heeft wie nou weer een echo??