juni stoppers deel 6

Hoi Meiden,

Hier vanuit het zonnige tilburg, gewoon aan het werk. en afgelopen weekend donderdag alles voorbereid voor zaterdag. Drukke dag maar op ons eigen tempo. Vrijdag de hel dag tegels gaan kijken. Voor de badkamer, we zijn er uit. nu nog een meubeltje en de douchebak. de rest hebben wij al thuis staan. En vrijdag avond bij de buren eten. ze verwachten ook een kindje (10 augustus), maar zij weten het nog niet van ons. Maar ze krijg bijna elke dag de vraag of ze voor binnenkort al is. Ze is ook al wel behoorlijk aan gekomen. Je zag het bij haar al met 7 weken. En ze houd erg veel vocht vast, ze kan niet meer lopen van de pijn in haar voeten en benen. Maar het was erg gezellig.

Zaterdag ochtend om half 7 naast mijn bed, om 7 uur de klinkers gaan leggen, om 5 uur waren wij klaar. nog opruimen en lekker in bad. en ik had gelukkig makkelijk eten. en om 9 uur ben ik op de bank in slaap gevallen. Zondag nog het pportje terug zetten en nog wat kleine dingen. maar het waaide erg hard dus niet gaan fiesten en de regen werkte ook niet mee. Alles genoteerd voor de badkamer en om 4 uur met een boek op de bank.

En nu weer werken, maar ook minder goed nieuws deze weekend. de vader van mijn vriend is gevallen hij is al wat ouders 77. en heeft bij die val zijn heup gebroken. En ze wonen in spanje, dus de hele tijd zat hij te bellen, dus ik heb de hele zaterdag middag alleen moeten helpen. Maar dat kon niet anders.

Wenser: fijne dat het topch gezellig is, en balen van je regels maar misschien kanje nu wel eens rustig met je ouders er over praten. Geniet toch maar.

Puk: leuk zeg dat je je kleintje gaat voelen. je bent nu toch 18 weken, dan kan dat wel. en ook fijne dat je een rustig vakantie heb gehad. Hopelijkl gaat alles goed met je gehoortest vanmiddag. Mijn kwaaltjes vallen nog mee, hier kan ik goed mee leven. Ik merkt er bijna niets van. Maar mijn vriend zit meer te zeuren at ik meer moet eten, maar dat gaat niet. Volgens hem moet ik voor 2 eten maar ik heb geen zin om nu al een rond tonnetje te gaan worden. ol heb nog niets overgegeven. Ik eet wat ik wil. ik heb meer zin in chocolade, maar dat had ikealtijd al wel wat. en ik ben vrij slank, maar 32/34. xs. en 's avonds zie je toch al wel een buikje.

Ryanne: Hier alles goed, een beetje moe, maar ikheb mij in maanden niet zo goed gevoeld. Vervelend dat je 's nachts er zo vaaku uit moet. ik heb dat nu alleen in de 5 week gehad. nu niet meer. en dan 1 keer  per nacht. Anders nooit. Hopelijk is de wc dicht bij de slaapkamer voor jou.

Janneke: wat groeit hij hard zeg, en fijen dat hij de nacht bijna door slaapt dan heb je zelf ook wat rust. Jammer dat het bv in het ob niet gaat, maar daar doen mensen soms ook zo raar over. In anders landen is dat veel normaler.

Hopje: wachten duurt altijd lang, ik streep ook elke dag 1 weg voor de echo in de 14 week. Nu pas 7 weken en 5 dagen. Maar ik duim voor je.

Christy: hoe is het met jou? En in Apeldoorn? Ik kan er niet bij dat je zo iets doet. Als je zelf moord wil pregen doe dat maar niet anders mensen ook mee nemen.

Janien: balen van je kutdag. hopelijk kan je er goed met man en ouders er over praten. sterkte.

Eva; ik zal rustig aan doen, ik ga nu gemakkelijk 's avonds eerder naar bed of op de bank liggen. En je krampen zijn dat voroweeen geweest misschien. Fijne dat jullie meteen beij de vk trecht konden.

Ik moet nu verder met werken. Druk 2 daegn vrij gehad maar al het werk moet toch af. de bouw houd daar geen rekening mee. en over 2 weken week. hemelvaart. je heb de extra dagen dan nodig om bij te komen.

Gr. liefs maaike

Hoi meiden

M'n gehoor is goed! Echt fijn om te weten. Het kan natuurlijk altijd nog komen, maar de arts verwacht het deze zwangerschap niet.

@Maaike: Morgen ben ik alweer 19 weken, bijna op de helft dus. Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt. Kun je niet gebruiken met al dat werken. Jullie huis wordt vast steeds mooier!

Liefs Puk

@hey Puk wat goed om te lezen dat je gehoor goed is. hopen dat dat zo blijft. jeetje ben je alweer 19 weken??? wat gaat dat onwijs hard joh.

@Hopje, hoe is het meis? houd je het nog een beetje vol dat wachten??? denk aan je.

@Janien, hoe is ie met jou? gaat het weer een beetje? moet veel aan je denken hoor.

tot snel weer
liefs Christy

@ Maaike, hoe is het met jou? voel je je goed? jeetje wat heb jij een druk leven zeg. neem je wel af en toe wat tijd voor jezelf???

@Wenser, wat ongelooflijk vervelend dat je ongi weer is doorgebroken en net nu je op vak bent. hoop dat je daar nog wel een beetje kunt genieten?

@Luxx, hoe is het met jou meid?

@Ryanne, succes morgen bij de gyn. ben benieuwd hoe het nu met je vruchtwater zit.

@Liss en Eva, nog maar een paar daagjes werken jullie of niet? wat spannend allemaal he? komt nu steeds dichterbij.

Liefs Christy

hai Hopje,

hier gaat het wel z'n gangetje. Vandaag weer   bij de psycholoog geweest.
was weer een heftig maar boeiend gesprek. krijg gelukkig steeds meer de dingen op een rijtje.

dat helpt erg. moet alleen nog leren om niet te snel en teveel in 1 keer te willen pfff. dat is echt zo lastig. maar goed. dat komt vanzelf. en het accepteren dat het nu even zo met me is is ook nog steeds erg moeilijk.

maar hoe is het met jou meis? lukt het wachten nog een beetje?

liefs Christy

Hey dames!!

Hier weer een berichtje van mij! Zijn weinig thuis geweest de afgelopen dagen, en als ik thuis was lag ik wel te slapen zo ongeveer haha
Best wel moe, en misselijk! Eind vorige week, vanaf koninginnedag zo'n beetje, ging het juist weer goed, voelde me gewoon weer lekker! Eerst benauwde me dat dan weer, of dat wel goed was, maar later maar van gaan genieten.
Maar zondag was een lamlendige dag en gister nog veel erger, 's ochtends was het al weer flink raak en hele dag beroerd achter m'n pc gezeten op het werk, niet fijn! Einde van de middag maar een keer richting toilet, maar was gelukkig vals alarm.
Maar we houden moed; vandaag ging het alweer iets beter en de meesten zijn er met 12 weken ongeveer vanaf, uitzonderingen daargelaten... en wil ook zeker niet klagen, is voor een goed doel en wie weet hoe ik me verderop in deze maanden nog ga voelen!

Bij ons is de het nieuws wereldkundig inmiddels, iedereen weet het!! ook op mijn werk!! vorige week op tompoesjes getrakteerd met blauwe en roze muisjes, erg leuke reacties!! Dan straks maar hopen dat ik er uit ga komen met uren, maar goed, dat zien we wel....
Gezien alles vorig jaar behoefte om dit goeie nieuws te delen met de mensen om ons heen en die groep wordt dan snel groter en groter. Ook de misselijkheid kan ik steeds moeilijker verbloemen, geen koffie meer op het werk enzo, en er komt een mini buikje, einde van de dag is het al beetje zichtbaar! Erg leuk!!

Donderdag heb ik de eerste intake met de vk, wel spannend, maar ik kijk meer uit naar de echo die ik daarna mag gaan inplannen!! Hopen zelf dat we die voor de week erna kunnen inplannen ivm de verjaardag van m'n mannetje, zullen zien!

@ Sylvia; jeetje, verrassend haha uiteraard van harte gefeliciteerd !!  Leuk te horen dat het een mooie dag was! Erg leuk, Efteling!!

@ Wenser; jeetje zeg wat balen weer..... bah... weer die teleurstelling... vind het echt kl#te voor je!! Ik hoop  dat je wel steeds meer kan gaan  genieten  van jullie vakantie!! Volgens mij moet het wel kunnen wat betreft je eisprong en dan zo snel al je menstruatie, die tijd is niet hetzelfde voor iedereen, die 14 dagen is maar een gemiddelde. 't Is wel wat kort, maar volgens mij is dat niet direct iets om zorgen over te maken, maar goed ik ben ook geen deskundige. Wanneer heb je weer een afspraak? Ik blijf heel hard voor jullie duimen in ieder geval !!

@ Chris; las je verhaal... blij te lezen dat jullie niet in de buurt waren bij die ramp.... blijft niet te vatten wat daar is gebeurd, hoe iemand zoiets kan doen... zullen we waarschijnlijk nooit helemaal achter komen.
Hoe gaat het verder met jullie??

@ Janien; hoe is het gegaan vandaag? Lijkt me heel dubbel omdat je dit uiteraard heel anders had voorgesteld... Wat een verhaal ook van je oom.... pfff, kan het me alleen maar voorstellen hoe oneerlijk dat zal voelen.
Neem de tijd voor jezelf... en wederom ik duim voor jullie dat het snel weer raak is !!

@ Puk; fijn dat jullie zo'n mooie vakantie hebben   gehad! Ben ik ook ooit al eens geweest, vond het ook prachtig daar !! Wat leuk dat je je kindje kan voelen, lijkt me echt heel bijzonder!! Gaat snel hoor, nu alweer 19 weken! Zal dadelijk eens je buik gaan bewonderen op je hyves haha, geniet er van!!

@ Hopje; jeetje meid dat stomme afwachten. Als ik iets voor je kon doen deed ik het! maar dat zal wel niet, en anders geef maar een gil! Ik ga héél hard hopen dat 17 mei een fantastisch mooie dag voor jullie gaat worden !!

@ Eva; poeh wat naar zeg, zo'n pijn! Gelukkig is het dan niet ernstig... succes met de laatste loodjes werken en dan lekker genieten van verlof !! Enjoy!!

@ Liss; voor jou dus ook al bijna tijd voor je verlof !! Geniet er ook lekker van! Gaat toch snel eigenlijk, als ik dit nu lees bij jullie haha.
Leuk trouwens jullie verhalen over de kraamdoos enzo, weten we ook een beetje wat we kunnen verwachten tzt!!

@ Ryanne; succes bij de gyn morgen ! Wel lastig dat je zo vaak moet plassen,  die twee meiden van jullie zullen inderdaad aardig wat ruimte vragen in je buik

@ de rest; verder ook met iedereen alles goed??    

Tot later !
Liefs Luxx

hoi dames

even snel een berichtje voor ik ga werken ik ga vanavond even op iedereen reageren..
hoe is het met jullie??

hier al 2dagen hoofdpijn word er een beetje gek van en belemmerd me werk.. gelukkig morgen een dagje vrij heerlijk..
ik had even een vraagje ik heb nu al een paar nachten dat ik wakker word van de pijn in me buik als ik omdraai dan trekken me banden heel erg en soms doet me hele buik zeer veel spanning erop dan..
is dit normaal?? of komt het omdat ik een staand beroep heb??

@liss mooie buik meis 31weken alweer gaat snel he ik heb het zelf al vind het ook zo snel gaan.. en ben pas 22weken en 3dagen haha..

xxbion

Terug
Bovenaan