juni stoppers deel 6

Hallo meiden

Bedankt voor alle lieve reacties. Fijn om te lezen dat jullie allemaal zo mee leven.
Hier gaat het inmiddels al weer stukken beter, natuurlijk heb ik nog wel ups en downs maar dat vind ik ook prima. Die momenten hou je toch nog wel even en dat is goed.
Ik neem er dan lekker alle tijd voor het een plekje te geven.
Gelukkig is het bloedverlies al stukken minder, dus dat geeft wel een fijn gevoel.

Ik vroeg me af, hoelang het bij de meesten van jullie heeft geduurd voordat ze na een miskraam weer zwanger waren. Ik weet dat ik me daar niet  blind op moet staren, maar ja ik kan beter met een positief gevoel er naar kijken. Toch?

Ben nu overdag lekker in de 8ertuin bezig. Werkt goed. Kan me dan lekker even op iets anders focussen. Heerlijk, ik ben zoiezo gek van tuinieren. Gelukkig wordt de 8ertuin steeds mooier. Gisteravond met een vriendin naar de Ikea geweest. Wilde even in een andere omgeving zijn. Voelde goed. Heb mooie tuinstoelen gezien! Waauw.. en wat nog leuk was Sven Kramer was in de Ikea en laat ik  nu net een echte schaatsfan zijn! Leuke avond.

Meiden ik ga er even weer vandoor.

tot snel

liefs

Ahhhh Janien, lieverd wat erg voor je! Ik leef met je mee, weet helemaal hoe je je voelde hoor. Het is vreselijk om mee te maken. Neem de tijd om het te verwerken.

Ik ben na de mk nog één keer ongesteld geworden en daarna was ik alweer zwanger. Volgens mij is bijna iedereen hier vrij snel na haar mk weer zwanger geraakt, maar echt zeker kan ik het niet zeggen hoor.

En idd....iemand hier merkte het al op
Afgelopen maandag zijn we in het geniep getrouwd!!!!!! Het was een heerlijke dag! We zijn alleen met de kids en getuigen naar het gemeentehuis gegaan en daarna heerlijk naar de Efteling. Leuke dag, mooi weer, veel liefde..........helemaal top!

Groetjes
Sylvia

Sylvia,
nog onwijs gefeliciteerd met je trouwdag. zal ongetwijfeld een hele mooie dag zijn geweest.

Janien, volgens mij zijn idd de meeste snel zwanger geraakt na hun mk.
alleen ik ben volgens mij een uitzondering. maar daar zijn natuurlijk hele andere redenen voor.
ik hoop dat het wat beter met je gaat. sterkte.

fijne koninginnedag allemaal vandaag. wij hebben het denk ik het drukst hier in Apeldoorn want daar komt de koningin op bezoek. ben benieuwd.

liefs Christy

he meiden

Wat erg he van apeldoorn chris hoe ervaar jij het daar??

@janien wat erg voor je meid ik weet helemaal hoe je je voelt en laat je emotie er maar goed uitkomen ik ben ook meteen weer zwanger geraakt gewoon 4weken later weer een positief had dus 16dagen later alweer me normale ei dus maak je niet te druk..

@syl gefeliciteerd meid.. lekker genieten

@de bijna verlofgangers haha geniet er lekker van jullie zullen er wel aan toe zijn.

@jannie wat een heerlijk ventje is jip heb hem even bewonderd op internet de nieuwe foto's gaat verder alles goed??

nou wij hebben vandaag lekker over de markt gelopen hier erg druk maar wel gezellig verder nog even naar een dorpje hier verderop gegaan maar dat was niet zo heel bijzonder man lief ligt nu even te slapen haha morgen hebben we beide weer een drukke dag dus laat ik hem maar lekker liggen..

nou ik ga even tv kijken en verder een rustig avondje houden..

fijne koninginnendag nog..

xxbion

Hey

Ja Bionda... Apeldoorn het is me wat. Hoor net dat er al 5 doden zijn.... Jeetje..
Het leven is zo betrekkelijk. Pff..

Ik lees net dat veel van jullie al vrij snel weer zwanger zijn geraakt. Dat geeft de mens moed. Alleen volgens mij was het bij de meesten van jullie ook zo dat jullie de eerste keer vrij snel zwanger raakten toch?
Ach weet je we zien het wel. Ik ben al lang blij dat ik me gewoon al weer stukken beter voel. Natuurlijk wel ups and downs, maar mn lichaam kan het allemaal zelf goed aan.
Kan niet wachten om straks weer lekker te klussen haha alweer te lang geleden.

Merk wel dat in de tuin werken echt een goede manier is om even aan andere dingen te denken. Dus die ziet er bijna op en top uit. Hahaha

Oooh Silvia ik was je bijna vergeten!! Wat lees ik nou! Je bent stiekem getrouwd.. Jeetje zeg wat leuk voor je! Ben je echt als gezinnetje helemaal compleet. Geniet maar lekker van deze dagen.

liefs Janien

@Sylvia: Gefeliciteerd met dat jullie getrouwd zijn!!! Wat leuk zo intiem!

@Liss: de partneravond was niet echt heel vernieuwend, jammer. Ik ben benieuwd hoe jij en je vriend het gaan vinden. Wij hebben de kaartjes echt in de boeken gezien, bij aapart in ijsselstein.

@Ryanne: lekker he dat alles klaar is?! Slapen begint voor mij ook wat moeilijker te worden, nog 1,5 week en dan kunnen wij overdag gaan slapen  

@Maaike: doe je wel een beetje rustig aan meis?! Hoe voel je je nu?

@Janien: Ik heb zoveel bewondering voor je dat je het  positief kan bekijken! Ik hoop zo voor je dat je snel weer zwanger bent. En over dat jij er langer over hebt gedaan: ik hoor veel verhalen dat vrouwen na een mk snel weer zwanger zijn ook al deden ze er voor de eerste  wat  langer  over. Ik hoop dat het bij jou ook zo mag zijn!

Woensdag was het bij mij even schrikken. Ik kreeg opeens flinke kramp in mn linkerzij en het deed echt pijn! De kramp hield een tijd aan, ging weer weg, kwam weer terug, ging weer weg... En dat voor zeker 40 minuten. Ik liep naar mijn baas en die heeft mij naar huis gestuurd. Mijn man kwam me ophalen en ik belde voor de zekerheid even de vk. Die wilde mij toch even zien. Ons mannetje zat waarschijnlijk tegen mn banden te duwen. Ok, ik heb wel bandenpijn gehad, maar zo erg?? Gelukkig niks aan de hand, wat een opluchting!
Verder gaat alles goed, alleen word alles steeds zwaarder... maar het is voor een goed doel  De kleine  laat zichzelf nu steeds vaker zien vanaf de buitenkant, alleen wel jammer dat ie nu ook mijn ribben  heeft gevonden.
Wat zijn we  benieuwd naar ons mannetje

Liefs Eva

hey meiden,

hier een berichtje uit een rouwend Apeldoorn.
wat hier afgelopen donderdag is gebeurt is zo bizar. echt niet te begrijpen. en dat allemaal zo dicht in de buurt.

gelukkig waren wij zelf midden in het centrum. wij stonden daar met een ijskraam. het zit namelijk zo: mijn schoonvader deed naast zijn eigen baan altijd ijs verkopen op de zaterdag markt en op 2 evenementen waaronder koninginnedag. de laatste jaren kon hij dit niet meer en mijn man heeft toen de 2 evenementen van zijn vader overgenomen. niet de zaterdagmarkt want mijn man heeft ook gewoon zijn eigen baan en daar dus geen tijd voor.

wij kregen het nieuws via de telefoon van mijn vader. op dat moment zit je er niet echt in en heb je er ook geen beeld bij. wel werden alle buitenactiviteiten vrij snel stilgelegt en ook de feeststemming sloeg om in verslagenheid.

eenmaal thuis zag ik pas de eerste beelden op tv. zo raar. dat iemand zoiets doet op deze dag. ik heb er eigenlijk gewoon geen woorden voor.
godzijdank is er voor zover wij nu weten niemand uit onze omgeveing bij betrokken.
wel was er op dat moment totale paniek in ons plaatsje. iedereen wilde zijn naasten bellen om te kijken of alles met iedereen goed was en hierdoor lag het hele telefoonetwerk eruit.
wij zijn vrijdag naar de beruchte plek geweest en hebben daar een kaarsje gebrand. overal was de pers te vinden. het leek wel een film ofzo.

heel langzaam merk je dat de rust nu weer een beetje terug komt. ook gister toen ik in de stad was was er een verslagen stemming.

ik hoop toch echt dat zulke nare dingen nooit meer gebeuren.
maar hoe is het met jullie meiden? hoe was jullie koninginnedag??

liefs Christy

hey ladies!

hoe is het met jullie allemaal???

@ sylvia,gefeliciteerd met jullie trouwen!!!

@ cris,gelukkig waren jullie er niet al te dichtbij met koninginnedag!

@ eva,dat was zeker schrikken zeg van die pijn! gelukkig is het niks ernstigs.
      zal mij benieuwen woensdag met de partneravond......wat hebben jullie precies gedaan?

hier alles zijn gangetje,over 2 weekjes de uitslag van het bloedonderzoek voor de antistoffen.......ben zo benieuwd! verder merk ik dat het allemaal zwaarder gaat worden met alles
ben verder heel benieuwd wanneer de intake plaats gaat vinden met de kraamzorg,kreeg daar namelijk een brief over 2 weekjes geleden.
en het kraampakket van de zorgverzekering kwam binnen....
wat een verbanden zeg!!!!!

fijne zondag iedereen!

X lis

Terug
Bovenaan