juni stoppers deel 6

Hoi meiden

@Allereerst Janien: Wat vreselijk voor je. Ik kreeg het helemaal koud van je verhaal. Goed dat je vrij genomen hebt om het allemaal een plekje te geven en fijn dat je veel steun van je naasten hebt. Ik wens je veel sterkte de komende tijd en ook een hoop klusplezier. Knap dat je zo positief naar de toekomst kijkt! Ik denk aan je.

@Maaike: De kwaaltjes horen erbij he. Wel genoeg rust nemen hoor, want je hebt zo'n druk leven. Gelukkig heb je al 2 vakanties in het vooruitzicht. Dat je snel vol zit met eten is normaal hoor. Ze zeggen dat je beter 6 keer per dag kan eten ipv 3.
Ik ging positiekleding dragen vanaf ongeveer de 15e week. Eerst alleen broeken, maar nu ook de rest.

@Sylvia: Gefeliciteerd met je trouwen! We zijn vorig jaar ook in het geheim getrouwd met alleen de naaste familie erbij. Ik zou het zo weer doen. Je kunt echt genieten van elkaar, je gasten  en de dag.

We zijn gisterenavond thuis gekomen van vakantie. Wat hebben we het lekker gehad. Alleen de eerste dag veel regen, maar daarna droog, zon  en rond de 20 graden. We hebben autotochtjes gemaakt, een stad bezocht en in een grot geweest en verder lekker gelezen en gegeten. Wat is de Ardeche mooi zeg! Ik zal deze week wel wat foto's op m'n Hyves zetten. Kunnen jullie gelijk m'n dikke buik zien, want die is goed gegroeid. Ik ben  nu lekker nog een week vrij! Er komen een paar vriendinnen langs en m'n moeder komt en gaat mee naar de vk. Verder heb ik maandag de gehoortest.

Liefs Puk

Hey

Puk wat lekker zeg dat je zo van je vakantie hebt genoten!
Spannend trouwens de gehoortest!

Liss haha dus je zit lekker in de verbanden.
Nog even volhouden!

Chris ja dat zal wel behoorlijk schrikken zijn geweest zeg.
Helemaal omdat je zo in de onzekerheid zit, wat betreft familieleden enzo..
Lijkt me zo'n onwerkelijke situatie als je er middenin zit.

Hier verder vandaag een echte kutdag!! Kan het niet anders omschrijven.
Broertje van mn stiefmoeder kwam vandaag langs. Hij is 33, maar in feite wel mn oom. Tussen hem en zn vrouw gaat het niet helemaal lekker, omdat hij zn Sjonnie niet in zn broek kan houden als hij op stap is. Juist... Maar goed het gaat nu weer de goede kant op. Ze heeft hem een 2e kans gegeven. In elk geval ze zijn net een financiele crisis te boven en hebben samen een dochtertje van 4. Wat blijkt nu...
Ze is zwanger en uitgerekend op 7 december! Ik mag het niet zeggen maar ik vind het super oneerlijk!!! Het was niet eens gepland gewoon door de pil heen.
Hun huis is niet groot genoeg voor 2 kinderen en hij zit ook nog eens in de ziektewet.
Gatver baal er echt vreselijk van. Heb dan ook zitten janken en nu knallende hoofdpijn. Vond dat ik het zo goed deed de afgelopen week, morgen weer aan het werk, maar daar staat mn hoofd nu helemaal niet naar...

liefs Janien

hey Janien,

vervelend dat je zo'n rotdag hebt. kan me je reactie zo goed voorstellen. ook ik heb daar nog regelmatig last van. zo zaten we vanmiddag op een verjaardag waar er ook 2 zwanger zijn. het ging de hele middag nergens anders over pfff. dan blijkt pas hoe diep zoiets van binnen zit en hoe pijn het doet he?

doe wel rustig aan meis en neem er de tijd voor. misschien morgen maar een dagje thuis blijven???

sterkte, liefs Christy

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer even. Ik heb eigenlijk weinig te melden, zit weer in de afwachtfase.
Heb deze ronde geen ovu testen gebruikt. Ik wou het even weer wat relaxter aanpakken. Nu heb ik alleen wel twijfels over mijn NOD dag. Ik denk namelijk 2 weken geleden mijn eisprong gevoeld te hebben. Gezien mijn laatste 3 lange cyclussen kan dat echter niet. Zou mijn eisprong pas 1 mei zijn. Dus mijn NOD valt nu tussen 5 mei en 15 mei. Ach we wachten dus nog even af. Ergens rond 17 mei gaan we testen (als het dan nog nodig is)

@Janien: ik wens je nogmaals ongelooflijk veel sterkte meid!

Fijne dag meiden.

X hopje

Hi meiden,

even update van mij. Hier gaat het steeds beter, krijg steeds meer energie! Jip lijkt nu door te slapen elke nacht van 23-24uur tot 5-6uur, dus dat is errug luxe! Hij heeft veel last van krampjes maar komt ook doordat we beiden spruw hebben, schimmelinfectie die vaak voorkomt. Niet fijn maar goed, gaat weer over. BV gaat redelijk goed, hopelijk is alles snel in balans. Kan nog lang niet in t openbaar voeden, dus echt langer dan 2uurtjes ga ik de deur niet uit met m. Das ook wel wennen. Jip groeit ongelofelijk hard; is 4 weken oud en weegt al 5525 gram en is 60cm. Maatje 62 is al bijna te klein....
Met mn bekken gaat t steeds beter, heb bijna geen last meer! Nu de laatste 10-12 kilo's er nog af... Maar hopelijk lukt dat met BV wel.

Bijna met verlof een aantal dames: lekker hoor! Geniet ervan! Helemaal als je nog mobiel bent zou ik zeggen.

Sylvia: van harte met jullie trouwen! Klinkt erg gezellig die dag!

Janien: doe rustig aan meid, het duurt echt wel even voordat je hier overheen bent. Ik heb toen een soort herinneringsboek gemaakt met de echo's, stukjes uit mn daboke, foto's van cadeautjes etc etc. Heb ik veel aan gehad! Sterkte!

Hopje: spannend meid, wel goed dat je die ovu-testen even links hebt laten liggen!

lfs janneke

Hoi hoi,

Hoe is het met iedereen? Hier goed.... moe, dat wel. Ik hoefde er vannacht maar 4 keer uit om te plassen... erg fijn! Fijn als er 2 babies op je blass liggen. Komende woensdag weer naar de gyn. Ben benieuwd wat hij te melden heeft. Of er nog iets bijzonders is met mijn vruchtwater ofzo.....

Hopje: Vervelend he, dat wachten... en je kan gewoon niks doen om het te helpen. Zucht. Ik zal heel hard voor je duimen.

Chris: Jeetje, dus jij was gewoon in Apeldoorn toen het gebeurde en ook nog in de buurt! Gelukkig dat er geen bekenden ofzo zijn geraakt.

Janien: Ook ik weet uit ervaring dat ik dacht dat het wel goed met me ging na de mk. Maar toen vrienden van ons kwamen vertellen dat ze in verwachting waren heb ik toch ook wel wat traantjes gelaten... Geeft allemaal niks. Neem lekker de tijd voor jezelf om het allemaal te plaatsen! Ik ben trouwens (want dat vroeg je) na de mk 1 keer ongesteld geweest en daarna zwanger.....

Puk: Lekker vakantie gehad dus? Heerlijk! Waar zijn jullie geweest in de ardeche? Is namelijk ook 1 van onze favoriete vakantiebestemmingen... Je hebt gewoon alles in de buurt! En lekker dat je nog een weekje vrij hebt, geniet ervan!

Liss: Leuk he, dat kraampakket....??? Kwamen ze bij mij brengen in een hele grote, leuke versierde doos, maar de inhoud, haha!

Eva: Ja, nu echt aftellen, of niet? Nog 7 daagjes werken voor mij en dan lekker met de beentjes hoog! Wel vervelend dat je zo'n pijn hebt gehad. Maar goed dat je meteen contact hebt opgenomen met de vk. En jullie mannetje heeft dus je ribben ontdekt??? Fijn he.....

Bionda: Alles goed? Kamertje helemaal klaar?

Sylvia: Nog gefeliciteerd met jullie trouwen!! Hebben jullie een leuke dag gehad???

Maaike: Hoe is het? En hoe is het met de kwaaltjes?

Luxx: En bij jou?? Alles goed?

Janneke: Leuke foto's weer op je hyves zeg, van jullie mannetje! En fijn dat hij zo goed groeit!!

Fijne dag vandaag!

Liefs
Ryanne

Hoi meiden

Gisteren de hele dag opgeruimd enzo en vandaag boodschappen gedaan en aan het werk. Er liggen een hoop verslagen en facturen op me te wachten en omdat ik de rest van de week bezoek krijg, kan ik er beter vandaag maar mee beginnen. Verder is m'n man ziek teruggekomen van vakantie, dus kan ik ook nog verpleegster spelen. Vanmiddag naar het ziekenhuis voor m'n oren. Hopelijk gaat de test goed.
Volgens mij voel ik sinds zaterdag de baby, maar zeker weten doe ik het niet. Af en toe voel ik een schokje in m'n onderbuik.

@Janien: Ik kan me goed voorstellen dat je nu niet op zwangere mensen zit te wachten. Het is soms ook zo oneerlijk. Denk goed aan jezelf hoor! Hopelijk geven de verhalen van de andere meiden die een mk gehad hebben je moed.

@Rianne: Mooie buik hoor! Ik zal deze week ook eens wat foto's plaatsen.

@Ryanne: We  zaten in Vallon pont d'arc. We hebben de Gorges d'Ardeche en de zijderoute gereden. Verder zijn we in Nimes geweest en in een grot. Echt een super mooie omgeving en nu nog lekker rustig.
Ik moet met 1 kind in m'n buik al zo vaak plassen 's nachts, dat ik me kan voorstellen dat het bij jou nog erger is. In het vakantiehuisje sliepen we boven en was de wc beneden. Dat was wel wennen, aangezien we in een appartement wonen en ik thuis zo bij de wc ben.

@Janneke: Leuk om weer wat van je te lezen! Je hebt echt een superlief zoontje!

@Hopje: Vervelend hoor al dat wachten. Hopelijk is het deze ronde raak! Ik duim voor jullie!

X Puk

dag meiden,

Een kort berichtje van mij vanuit Frankrijk. Ik ben potverdorie weer ongesteld geworden en dat de dag na aankomst.
Ongelooflijk, weer 5 dagen te vroeg, dat kan toch niet   goed zijn, zo n
9 dagen na mijn ei? Ik ben heel erg teleurgesteld.

Verder wel leuk hoor: mooi weer en gezelligheid. En gewoon weer
wijntjes kunnen drinken nu. Maar ik kan er toch moeilijk van genieten,  
hoewel het wel elke dag iets beter gaat weer.

Janien: dapper dat je er zo goed mee om kan gaan. Ik begrijp je frustratie helemaal, ook al ben ik niet zwanger geweest. Ik wacht ook al 15 maanden nu. Maar het zal voor jou nog moeilijker zijn.
Veel sterkte nogmaals.

Maaike hoe is het me tjou?

Nou ik ga wandelen met de familie. Maar iets aan mijn conditie doen ;-)
gr.

Wenser

Terug
Bovenaan